הסיפור שלי עם פרגולות אלומיניום

unikit פרגולות אלומיניום לוגו

המלצה על מתקיני פרגולות מאת: לקוח מתפעל

” זו היתה שעת בוקר מוקדמת. תיאמנו בדיוק לשעה זו. אני הטלתי ספק אם המתקינים יגיעו בזמן. אני מכיר ספקי שירות כהכירי את חריצי כפות ידיי ואת הקמטים בפניי- היכרות  יסודית ועמוקה.  הלא ייאמן כי ייתכן אירע: הם הופיעו בול בשעה הייעודה. הבעתי את פליאתי באוזניהם. הם השתוממו על פליאתי. התברר לי כי דיוק הוא ערך מרכזי בעבודתם, והוא נמנה עם ערכי הליבה של חברתם- חברה המתקינה פרגולות אלומיניום, גדרות אלומיניום ומבצעת עבודות תחזוקה שונות.  הם אמרו לי שהם מכבדים את הזמן היקר של הלקוח כפי שהם מכבדים את הזמן היקר להם, ספקי השירות. (מעתה אנחנו מתלוצצים בבית ואומרים כי את המושג מדייק כמו שעון שוויצרי צריך להחליף למדייק כמו מתקין פרגולת אלומיניום).”

פרגולה

חוות דעת: פרגולות אלומיניום מעשירות חזית ואת חזות הבית

זה מכבר הועשרו חזית וחזות ביתנו, כמו גם המרפסת האחורית בו, בשתי פרגולות אלומיניום. אחת יפה מהשנייה. הן שונות זו מזו ומשלימות זו את זו. שתיהן עשויות אלומיניום אף שרבים טועים לחשוב כי מדובר בפרגולות עץ בשל הציפוי דמוי העץ, המשווה לבית ולסביבתו חזות כפרית, ביתית וחמימה.

אנחנו חשים כי השיפוץ שידרג לא רק את הבית אלא בעיקר את תחושת הבית. הפרגולה הפכה למתחם אירוח לכל דבר. הרפפות המתכווננות שלה מאפשרות לנו ליהנות מהאור ומהאוויר מבלי להיפגע ולהינזק מהשמש. היא מאפשרת לנו לבלות בתוך המתחם, המהווה מעין סגירת חורף מפני הגשם, גם כאשר בחוץ שורר מזג אוויר קיצוני וגשם ורוחות עזות מקפיאים את האוויר. פטריית החימום מפיצה אור נעים. המרפסת הגדולה, המקורה, הופכת למקום בילוי ואירוח בכל עונה בכלל ובחורף בפרט.

הערך המוסף של פרגולות אלומיניום​

לא זה בלבד ששידרגנו את הבית בפרגולה ובגדר אלומיניום, אלא שהפכנו את כל מתחם הבית  לאזור נוחות בכל נישה שלו. על פי הערכה מקצועית עלה גם שווי הבית בשיעור ניכר. הרווח כולו שלנו. אבל יותר מכל אנחנו נהנים מהיופי שמשוות הפרגולות והגדר לבית ולסביבתו. הן מוסיפות לוי נוי והידור. יוקרה. ותודה למתקינים הדייקניים להפליא.

פרגולה-הייטק-180

UniKiT 180

420 למטר
  •  
פרגולת-דגם-UNI-150

UniKiT 150

420 למטר
  •  
הבחירה המועדפת
פרגולה מאלומיניום uni-110

UniKiT 110

460 למטר
  •  
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
יוניקיט הנדסה פתרונות מתקדמים
הסיפור שלי על פרגולות אלומיניום
Article Name
הסיפור שלי על פרגולות אלומיניום
Description
"זו היתה שעת בוקר מוקדמת. תיאמנו בדיוק לשעה זו. אני הטלתי ספק אם המתקינים יגיעו בזמן. אני מכיר ספקי שירות כהכירי את חריצי כפות ידיי...." רוצים לדעת את המשך הסיפור? היכנסו אלינו
Unikit
Unikit
יוניקיט
Publisher Logo
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן