פרגולה אלומיניום אפורה

הפרגולה של השכנים לא תמיד יפה יותר

בוקר אחד קמנו עם רעש רקע. השכנים החליטו להתקין פרגולה. גם בעין בלתי מקצועית ניתן היה להבחין כי המתקינים אינם אנשי מקצוע. הם דיברו בקול רם. אחד המשפטים שאמר מי מהם היה “חבל לזרוק סתם כסף על התקנה”.  אני לא נביא ולא בן נביא וביודעי כי הנבואה ניתנה לשוטים לא רציתי להישמע שוטה לכן לא התנבאתי בקול רם אבל בלבי אמרתי: הם עוד ישלמו מחיר גבוה מאוד על הקביעה המופרכת ולדעתי גם המופקרת הזאת. אכן, ימים באו וחלפו ויום אחד קרסה הפרגולה. למזלם של השכנים איש לא נפגע. הם למדו את הלקח בדרך הקשה שהיתה עלולה להיות אף הרת אסון…

אי לקיחת סיכון - תנאי הכרחי לבטיחות

כאשר מבקשים הצעת מחיר לפרגולה רצוי לשקלל בתוכה את עלות ההתקנה. בכך אתם קונים לא רק מוצר ושירות מיטביים אלא שקט וביטחון שהם מרכיבים חשובים וחיוניים ביותר לשינה ערבה. בשל החשש מפני קריסה ועל מנת למנוע היתכנות לקריסה, יש חשיבות מכרעת בהתקנה מקצועית של פרגולה.

יש דברים שאנחנו לא יכולים להבטיח. יש דברים שאסור לנו להבטיח. אבל יש דברים שחובתנו להבטיח, וראש וראשון בהם הוא הבטחתן של איכות הפרגולה ובטיחותה.

הפרגולה המעולה

פרגולות אלומיניום בבית ספר

היצע הפרגולות הוא גדול ומגוון. חשוב לדעת כי יש קשר בין סוג החומר שממנו עשויה פרגולה ובין עמידותה ואורך חייה. פרגולה אלומיניום מוכחת מזה זמן כפרגולה, אשר היתרונות הרבים שלה הופכים את בחינת כדאיות רכישתה במשוואת עלות-תועלת לפרגולה הכדאית ביותר. פרגולה אלומיניום מתבררת במבחן הזמן כפרגולה משובחת ומעולה. התכונות של החומר הופכות אותו לחומר גלם מן המעלה הראשונה למוצרים רבים ובהם פרגולות. האפשרות לקבל אותה בצבע דמוי עץ היא נתון שהוא בבחינת “שובר שוויון” ההופך אותה, לטעם רבים ולהעדפתם, לפרגולה מנצחת.

לאחר שמתקינים אותה אנשי מקצוע – אפשר "לשכוח" ממנה;

אין צורך בתחזוקה וממילא לא בהוצאות עליה. הטקסטורה של הפרגולה נשמרת לעורך שנים ואינה משתנה. מדובר בחומר שאינו מתכלה ואינו מתבלה, עמיד בפני אש ומזג אוויר קיצוני- תכונות ההופכות את הפרגולה לפתרון אידיאלי מפני שמש בקיץ וגשם בחורף

חוק הפרגולות החדש
יוניקיט הנדסה פתרונות מתקדמים
הפרגולה של השכנים
Article Name
הפרגולה של השכנים
Description
למה חשוב להתקין פרגולה אלומיניום בצורה מקצועית. הכנסו לאתר וקראו סיפור שקרה לזוג שכנים שהחליטו "לחסוך" במחירי התקנת הפרגולה.
Unikit
Unikit
יוניקיט
Publisher Logo
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן