התקנת פרגולה מעלה את ערך הבית

היתרונות של התקנת פרגולת אלומיניום במרפסת

פרגולה מאלומיניום במרפסת

היתרונות של התקנת פרגולת אלומיניום במרפסת מבחינת שיפור איכות החיים ברורים למדי. הפרגולה מציעה צל מהשמש, הגנה מגשם ויכולה להפוך את המרפסת ליפה הרבה יותר. אך מלבד יתרונות אלו, התקנת פרגולה יכולה גם להעלות את ערך הבית.

פרגולות מאלומיניום
פרגולה למרפסת

מרפסת הבית היא חלק שלעיתים מוזנח על ידי בעלי הדירה. יש בעלי דירות שמעדיפים לסגור את המרפסת ולהפוך אותה לחדר, או שפשוט לא משתמשים בה כלל בשל העובדה שהיא חשופה לפגעי מזג האוויר. כך או כך, שימושה העיקרי של המרפסת אינו ממומש – המרפסת צריכה להיות חלל המאפשר לבעלי הדירה ליהנות ממזג האוויר מבלי לצאת מדירתם. הפתרון לבעיה זו הוא פשוט, ויכול גם להעלות את ערך הדירה: התקנת פרגולה אלומיניום.

פרגולה לבנה ודמוי עץ

כיצד יכולה התקנת פרגולה להעלות את ערך הדירה?

השטח של מרפסת הבית אינו שווה ערך לשטח של פנים הדירה בשקלול של ערך הדירה הכולל, אך לשטח זה ולאיכותו עדיין יש השפעה משמעותית. לכן התקנת פרגולה, בין אם מדובר בפרגולה מאלומיניום ובין אם מדובר בפרגולה מעץ, דומה להשפעת שיפוץ חלק מהדירה הפנימית. היתרון של התקנת פרגולה על שיפוץ פנימי הוא שהתקנה כזו מאפשרת להמשיך את המגורים בדירה ללא הפרעה משמעותית במרקם החיים הרגיל. בנוסף, בשל היות המרפסת חלק מהדירה החשוף לעולם החיצון, התקנת פרגולה משפיעה מאוד על נראותה של הדירה. שיפוץ המשפיע ישירות על נראותו של נכס נוטה להשפיע יותר על ערכו.

התקנת פרגולה כמשפרת ערך המרפסת

אם כך, גם ליכולתה של הפרגולה להגן על המרפסת והחפצים שנמצאים בה ולשפר את נראותה יכולה להיות השפעה על ערך הבית אם בעליו רוצים למכור אותו. קונים רבים המחפשים בית חדש לא יהיו מעוניינים להוסיף כסף נוסף על שיפוצים, כך שהצגת מרפסת שבה כבר מותקנת פרגולת אלומיניום או עץ תוכל לשים את בעל הבית בעמדת מיקוח טובה יותר. האפשרות של קבלת פרגולה מהמוכן, ללא צורך בהשקעת כסף או זמן נוספים, תעלה ללא ספק את ערכו הפוטנציאלי של בית בעיני הקונים, וכך תעלה באופן מעשי את ערך הדירה במקרה של מכירה.

פרגולה משולבת אלומיניום במרפסת
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן