אריחים לחיפוי קירות

חיפוי קירות חוץ קרמיקה

אריחים בעיצובים ייחודיים ויוקרתיים

חיפוי קירות חוץ נועדו באמת לכמה מטרות שימושיות וענייניות. ראשית כל כאשר אנחנו מדברים על קירות חוץ, אנחנו למעשה מדברים על הקירות שנמצאים מחוץ למבנה מסיבה מאוד פשוטה שעליהם לשרת את המבנה בכך שיספקו לו הגנה, איטום, תחימה, נראות, וערכים מסוימים של עיצוב ושיוך ערכי למקום ולמהות בה הוא נמצא ומתאפיין דרכה.

כיצד ניתן לתמוך במבנה שלנו? ובכן, חיפויי קירות חוץ זו אפשרות. אפשר להסתכל על זה כפונקציה של לבוש. מה המבנה רוצה ללבוש? האם זה חיפוי חוץ של אריחי קרמיקה? כי הם מעולים בענייני רטיבות ולחות, ועם זאת הם כן יכולים להישבר, כאשר הם לא מגיעים מעובדים בצורה מסוימת שתאפשר להם חסימות, חוזקה ועמידות. 

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

יש אלטרנטיבה לחיפוי קירות באריחי קרמיקה?

ובכן, ישנם חיפוי קירות דמוי עץ וחיפוי קירות חוץ אלומיניום, שלמעשה, זו אפשרות לא רעה מבחינת נראות. אם אריחי קרמיקה מאפשרים מראה מגוון, מעניין, שיכול להיות כפרי או קלאסי, ואף מודרני – תלוי בסגנון, כנראה, אז אריחי חיפוי קירוי דמויי עץ הם למעשה מביאים לנו מראה טבעי, הרמוני שיכול להיות כפרי ויכול להיות מודרני, שוב, תלוי בכוונת המשורר גם כאן. 

מה שאנחנו רוצים לעשות, זה למעשה להתכוונן על סוג העיצוב, ולבחור בחומר המתאים. עץ הוא חומר נעים, יפה וחזק – ועם זאת אורגני ולכן מושפע מהשפעות מזג האוויר – שקיים ביתר שאת עבור חיפויי קירות החוץ מאשר אלו שבפנים. לכן זה שיקול.

מה לגבי חיפוי קירות מאלומיניום?

מדובר על חומר נהדר, חזק, עמיד, שאינו מחליד, וקל משקל – ויש מוצרים ורבדים רבים הבנויים ומורכבים ממנו, כמו פרגולות ושאר חפצים שאפשר למצוא בבית ובחוץ. הוא יכול מאוד להתאים לשימוש בחוץ, וישנן גדרות ומעקות שהחומר ממנו הן עשויות הוא למעשה אלומיניום. ויש לו יכולת לאפשר נראות מודרנית לבית, וכאשר זה אותנטי ייתכן שזה יכול מאוד להתאים. כמו גם חיפוי קירות חוץ אלומיניום באופן טבעי יכולים להגיע עם המון סגנונות ועיצובים, כי אפשר לצבוע את המתכת בהמון גוונים ולעבד אותה בכל מיני דרכים כדי להפיק מראה קצת שונה עבור כל מטרה, סגנון וכוונה.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
ההמלצה שלנו: חיפוי קירות במחיצות

תחום המחיצות התפתח יחד עם יצירת חומרי גלם חדשניים ששולבן במחיצות. בעזרתם נוצרו מוצרי חיפוי מרשימים ועמידים במראות רעננים ומודרניים הניתנים להתקנה כחיפוי או כקיר עצמאי או כזה שמשתלב שקירות המבנה הקיימים. מחיצות עשויות מפולימרים מיוחדים המשלבות מראה יוקרתי עם אנרגיה צעירה.

חיפויים מקרמיקה לקירות חוץ ופנים

חיפוי קירות חוץ דורש עמידות גבוהה וניראות שנשמרת לאורך שנים גם בתנאי מזג אויר משתנים. לעומתו חיפוי קירות פנים יכול להיות עדין יותר, אך עם זאת, בחדרים לחים כמו אמבטיות וחדרי שירותים או מטבחים, קרמיקה לרב תהיה החיפוי העמיד ביותר. כיום חיפוי קרמיקה אשר עשויה מחומרי גלם שונים יוצרת מוצרי חיפוי מעניינים וחזקים המתאימים לכל סוגי החדרים וכל מיקומי הקירות.

התקנת חיפוי קירות בעצמך

תוכלו להתקין בעצמכם את חיפוי הקיר שלכם אם תבחרו במוצר המתאים לכך. חשוב לבחור חיפוי גמיש הניתן לעיבוד וחיתוך קל וגם עמיד בנשיאה. חומרי התקנה סטנדרטים יכולים להתאים מצוין להתקנת חיפויים אלה המגיעים בצורה של אריחים מפסיפס או קרמיקה, אריחים מצוירים ועתיקים וגם כבריקים. 

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן