חיפוי קירות עם אריחים

אריחים הם האביזר הססגוני של כל משק בית, או לפחות, הפוטנציאל של כל משק בית, לייצר לעצמו מעין אביזר ססגוני, שיתמוך הן בעיצוב שלו והן בהשראה  הסביבתית, כמו גם בצרכי הגנה וחיפויי מסוימים שאפשר לארגן עבור המבנה. 

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

במקומות בהם נרצה להציב אריחים , נוכל לקחת כמה אפשרויות בחשבון

 

  1. האם יש טעם להציב כאן אריחים ?
  2. אם כן, מה תהיה האיכות הפונקציונלית שלהם?
  3. איך אנחנו יכולים לגרום להרכבם להיראות כה מושך ונעים? 
  4. ומה עוד האריחים מאפשרים לנו?

אינסוף אפשרויות

לדוגמה, בחירת עיצוב אריחי הפסיפס. כידוע, ישנן אין סוף אפשרויות. לא כי ישנם אינסוף עיצובים, על אף שזו אכן אפשרות תאורטית, אלא כי בכל רגע נתון אנחנו יכולים לבחור מה בדיוק אנחנו רוצים שיהיה מודפס על גביהם, ויופיע על גביהם. זה יכול להיות באמת כל דבר ועניין. חלק ממנו יכול להיות עצם זה שנרצה להדפיס איזושהי תמונה מחוויה מסוימת שחווינו, ולפי כך יש לנו עיצוב ייחודי משלנו. אין זה נפלא?

אינספור שימושים

אם אנחנו עושים בזאת שימוש, כדי לדוגמה להציב אריחים לבריכה אפשר שזו תהיה חוויה מעניינת במיוחד עבור אנשים שמסתכלים לקרקעית הבריכה ומגלים שמשהו שם יוצא מגדר הרגיל ואף מגלה את עצמו בגוונים חדשים ומושכים. וכאשר רוצים להבדיל בריכה אחת מן השנייה, ייתכן מאוד שאריחים לבריכה יכולים לאפשר זאת.

עיצוב חוץ

בעולם בו מעצבים מרחבים ציבוריים, יש הבנה מסוימת, או לפחות יש פוטנציאל לגלות אותה, שאכן זה מתבקש להשפיע על הסביבה כך שתשדר איכות של נעימות, אחווה וחוויה נעימה לכל מי שנמצא בה או שוהה בקרבתה. כך שאנשים למעשה יוכלו להימשך אליה, ויהיה בה יותר שימוש, וההשקעה תשמש באופן הרמוני ונעים ליצירת מרחבים שאנשים רוצים להיות בהם. אז כך הוא גם המקרה עבורי אריחים ואריחי הבריכה, שכן הם יכולים להשפיע על רמת החוויה של מי ששוהה במקומות אלו, כך שהוא למעשה יכול להימשך אליהם שוב ושוב.

סוגי אריחים

עכשיו, אריחים, יכולים לבוא בכל מיני דגמים וצורות. אריחים יכולים להיות אריחים מצוירים, כאלו שמצוירים עליהם אי אילו ציורים, ויכולים להביע מעין אפקט אומנותי , היכול להיות מאוד נעים למי מאיתנו שמתחבר אליו, ושוהה במחיצתו. אריחים מצוירים יכולים להיות בשימוש כאריחים למטבח, וכאריחים לאמבטיה. בייחוד, אם מדובר אריחי קרמיקה, שכן, אלו הם סוג מסוים של אריחים, שיש לו חסינות מסוימת למים (נתזיהם, השפרצותיהם ומה לא), כמו גם ללחות, ולכן יכולים להתאים במיוחד כאריחים למטבח וכאריחים לאמבטיה.

אריחי אמבטיה

ופה, אנחנו כמובן מדברים על אריחים לחיפוי קירות פנים, כאשר מדברים למעשה על קירות המטבח והאמבטיה, שנותנים להיות מסוגרים בארבע קירות לפחות, אם כי במקרים מסוימים אולי אפשר לראות תצורות אחרות של העניין, ייתכן שזה נשמע נעים ומעניין. עכשיו, במידה ונרצה לקחת את החוויה הייחודית גם “החוצה”, כדי לצבוע את ביתנו בגוונים של אריחים מצוירים, או אריחי פסיפס שאולי התקנו בהם אי אילו תמונות, או אי אילו תבניות ומה לא – אנחנו בהחלט יכולים לעשות זאת, אם כדי לבקש ייחוד למבנה שלנו, ואם כדי להביע איזשהו צד אומנותי בנו, כזה שיודע-צבע, ומבקש הבעה ממש עכשיו – אנחנו יכולים פשוט לראות לנגד עינינו ולרוחנו מה אנחנו רוצים שיהיה שם, ולעבור על השאלות שרצינו לשאול בתחילת המאמר.

מדבקות קיר מעוצבות תלת מימד
עיצוב הקירות החיצוניים

אם וכאשר אנחנו מבינים כיצד ומדוע אנחנו מעוניינים לעצב עם חיפוי קירות חוץ, אנחנו בהחלט יכולים להתחיל במלאכה ולאפשר לעצמנו לעשות זאת, ביתר קלות וביתר שאת, ולהשתמש באי אילו אביזרים שמרגישים לנו כמתאימים, בין אם אלו אריחים או כל דבר ועניין אחר. במרחבים ציבוריים אנחנו עושים שימוש ברהיטי רחוב, ואף בריצופים, ובכלים אחרים – ובמרחבים פרטיים, ניתן לעשות שימוש בריהוט גם כן ובשלל כלים אחרים, יחד עם אריחים, שהם למעשה מספקים לנו מעין אווירה לחלל, שיכולה מאוד להוסיף נעימות, כאשר הם באמת מתאימים לו, וכאשר האריחים באמת מתאימים לחלל, עושה רושם שהכל מסתדר באופן הרמוני. גם הצבעים במרחב, גם ההתאמה של החפצים, גם הדרך בה אנחנו מתנהלים בו וגם התחושה הכללית שלנו בו.

PEBBLE
מדוע אנו מעצבים

אנחנו לא מעצבים כדי לעשות שום דבר מלבד לאפשר לעצמנו להרגיש נוח ונעים יותר כאן ועכשיו, במקום בו אנחנו נמצאים. להשקעה כספית אין מקום מלבד לאפשר עוד עונג ושמחה בעולם הזה, וזה השימוש הנכון והתקין של חומרים כפי שאנחנו עושים בהם שימוש בעולם ומציאות החומר. כל סיבה אחרת להוציא כספים אינה מביאה את אותה רמת עונג וסיפוק, כפי שתביא לנו זו שנשתתף בה מתוך מטרה להביע שמחה ואושר לכל, לעצמנו ולאלוהינו. 

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן