עיצוב וציפוי לקירות פנים יוניקיט

חיפוי קיר פנים לסלון

חיפוי קירות יוקרתי

במציאות של יום יש היצע נרחב של חיפוי קירות יוקרתי, כל אחד מכם ביכולתו למצוא את אריחי החיפוי המתאימים ביותר עבורם מבחינת דקורציה, נראות, הסוג של ההתקנה, העלות ויכולתה של העמידות. במשך הרבה שנים מעצבי פנים נהגו להציע עיצובי פנים מרהיבים על ידי כל מיני סוגים של חיפויים עבור קירות הבית, בשנים האחרונות, החלו להפתיע בשוק מגוון רב של דגמים חדשים של חיפוי קירות יוקרתי, כמו למשל – אריחי חיפוי במראה בטון מסוג ECO במנעד רב של עיצובים מרהיבים ובשלל של טקסטורות לבחירה, אריחי חיפוי בצורת בריקים או אבן טבעית, אריחים בצורה גיאומטרית בתלת ממד.

חיפוי קירות פנים

בכל הנוגע אל חיפוי קירות פנים, האפשרויות הן כמעט אין סופיות ואפשר למצוא מנעד נרחב של עיצובים אשר מחייבים לתת את הדעת אל הפרטים הכי קטנים, אשר יחדיו יוצרים חיפוי מיוחד במינו המעניק לקיר נוכחות חזקה. ניתן למשל לחפות את הקירות באריחים בסגנון כפרי דמויי עץ, היוצרים בחלל אווירה חמימה ומזמינה ומתאימים בעיקר למי ששואף לקבל תחושה רגועה במרחב בו נבנה החיפוי.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

בשנים האחרונות, עדים אנו לשימוש נרחב של חיפוי קירות חוץ באבנים , שימוש זה נובע מכל מיני גורמים, כמו למשל - דרישה מאת אדריכלית לתת לבניין נראות יותר יפה לטווח הארוך ודבר זה אטרקטיבי עבור הצרכים של מכירה.

חיפוי-חנות-פראדה-במחיצות-דקורטיביות

עיצוב פנים

אחת המשימות הגדולות ביותר העומדות מול העוסק בתחום של עיצוב פנים היא תכנון של בית קטן. וככל שהשטח אותו רוצים לעצב יותר קטן באופן ישיר גדל האתגר. כיוון שכל בית אמור להכיל צרכים סטנדרטיים ופרקטיים, בלי להפוך את השטח לדוחק מידי. בתחום של עיצוב בתים קיימת התייחסות לדירות באופן מזערי, שלצורך תכנון מיטבי שלהן נדרש מעצב הפנים לצאת מהקופסה, ולמצוא את הפתרונות הכי יצירתיים שלו, על מנת שהמעצב יוכל להכניס לשטח המינימלי את כל מה שדרשו ממנו.

דלתות פנים מחיר

עיצוב חוץ

בתכנון של עיצוב חוץ, יש מטרה ברורה – המטרה הינה צמצום של גודל החזית ביחס לסביבה. על מנת לממש את המטרה הזו, משרד האדריכלים מבצע בפועל מספר פתרונות, כמו למשל – עשיית שימוש בטקסטורה אשר תקבע את הבית, חלוקה בין כל מיני חומרים.

חיפוי קירות חוץ פסיפס

עיצוב משרדים

עיצוב משרדים הוא שלב חיוני בהתפתחות העסקית של הארגון. על פי מחקר שנעשה נמצא, כי המנהלים של הארגון כעת כבר הבינו זאת היטב. לדבריהם של מנהלי הארגון, עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר, כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הלויאליות שלו.

מחיצה משרדית מודולרית

עיצוב מבני ציבור

כאשר אתם מצויים בהליך של עיצוב מבני ציבור אשר מטרתו עיצוב משרדי הייטק, אנו ממליצים לכם להתייחס לכל השטח העומד לרשותכם כיחידה אחת שלמה בעלת עיצוב אחיד.

מחיצת לשולחנות במשרדים מחיר

עיצוב מבני מסחר

עיצוב מבני מסחר כולל בתוכו את היסודות של האדריכלות המודרנית המשלבת בין היבטי התכנון האדריכלי המקדימים לבין היבטי הצרכים העיצוביים של החלל הפנימי אשר מיועד לשרת את הציבור שאמור ליישב את המבנה.

מחיצות-אפסון-בחנות-בגדים
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן