5

סיבות להתקין פרגולה במרפסת

והסיבות הן....

1

פרגולה במרפסת זה הכי שימושי

איך זה נראה? מיליון דולר!

פרגולה, השדרוג האולטימטיבי לכל גינה, בכל גודל ועל כל רקע. התקנת פרגולה בגינה הפרטית שלנו תענה לנו על הרבה צרכים משמעותיים ותהפוך את השהות בגינה לארוכה יותר, פרטית ובהחלט נעימה יותר. לפני שחושבים על התקנת פרגולה בגינה, נשאלת השאלה – למה לי? במה פרגולה תתרום לי ולהתנהלות היומיומית שלי בבית? ריכזנו עבורכם 5 סיבות עיקריות להתקין פרגולה בגינה.

נמשיך לסיבה השנייה?

2

הגנה מפני השמש הישראלית

כי חם פה!

כידוע לכולנו השמש הישראלית לא מרחמת ויכולה להיות קטלנית ביותר בתקופת הקיץ החמה. גם אם אנחנו מאוד אוהבים את הגינה שלנו ונהנים לשהות בה, כנראה שבעונת הקיץ לא נצליח להישאר בחוץ ליותר מידי זמן. בנוסף, כשאנחנו קונים פינת ישיבה לחצר או מציבים פרטי נוי, לא נרצה להחליפם אחרי קיץ אחד. לכן, פרגולה בגינה תגן עליי ועל ריהוט הגן שלי מפני השמש הקטלנית וכך אוכל גם להימצא בגינה שלי לזמן ממושך יותר. גם בקיץ.

פרגולה תלויה מאלומיניום בנורדיה
סיבה שלוש בדרך...

3

פרטיות מלאה בתוך ביתך

רובנו לא כל כך אוהבים שהעוברים והשבים או השכנים מלמעלה יכולים להציץ ולהתעדכן בכל דבר חדש שעשינו או קנינו לעצמינו. הפרטיות בבית שלנו זהו מצרך נחוץ וחשוב מאוד. פרגולה תקטין את רמת החשיפה של הגינה ופנים הבית שלנו ותוכל בקלות לסייע לנו לשמור על הפרטיות של כל יושבי הבית. אחרי הכל, אם לא הזמנתי את השכנים למסיבה הפרטית שלי, כנראה אעדיף שהם לא ינכחו באירוע גם בדרך אחרת.

פרגולה דמוי עץ מעוצבת במרפסת
טוענים את סיבה מספר 4

4

קירוי מפני גשם ואפשרות סגירה

מי לא אוהב להכין שוקו חם, להתלבש טוב, לשבת בגינה המפנקת שלו ולהירטב לחלוטין מהגשם השוטף? כך חשבנו. לא ניתן לגשם למנוע מאתנו להמשיך ולהשתמש בגינה שלנו, לבצע פעולות בחוץ מבלי להירטב והכי חשוב – שמזג האוויר לא ישפיע יותר מידי על הפעילות היומיומית שלנו. פרגולה למרפסת תספק לנו הגנה עילית מפני הגשם וכך נוכל לשבת בגינתנו גם בחורף. בנוסף, תמיד קיימת האופציה לסגור את הפרגולה שלנו מהצדדים וממש להפוך אותה לעוד חדר חיצוני. מה שיסיר כל מגבלה משהות ממושכת בגינה.

גג נאסף לסגירת מרפסות
סיבה 5 לפרגולה בגינה כבר בדרך...

5

צורך הכרחי לאוהבי צמחים

אוהבים לגדל צמחים? בעלי משיכה מיוחדת לצמחים טרופיים מהממים? מעדיפים להרגיש בטבע גם בתוך העיר? אין שום סיבה שהשמש בארץ תמנע מכם להגשים אהבה זו. עם פרגולה תוכלו לחלום בגדול ולפזר בגינה צמחים טרופיים יפהפיים שיהפכו לכם את הנוף מהכיסא לנופש באי אקזוטי. אחרי שהתקנתם פרגולה כל שנותר, ללכת למשתלה, לקנות כמה צמחים מיוחדים במינם, להכין איזה שייק פירות מרענן ופשוט להנות מהנוף. לסיום, כמובן שקיימות עוד סיבות לשאלה ‘איך פרגולה תורמת לנו’ אך גם בלי להציג אותן, את כל הסיבות המשמעותיות ביותר קיבלתם במאמר. עכשיו כשהכדור בידיים שלכם, כל שניתן יהיה לבחון האם הסיבות הללו אכן יהפכו את החוויה הביתית להרבה יותר פרטית, נעימה ונוחה.

פרגולות בתל אביב
סיבה 6 ואחרונה כבר מוכנה...

6

מהלך עיצובי

מי לא אוהב להשקיע בעיצוב הגינה שלו? להסתובב בחצר ולהתפעל מתוצאות העבודה הקשה שהשקיע? להשוויץ בגאווה בחוש הטעם הייחודי שלו? פרגולה יפה ומיוחדת לגמרי תשדרג לכם את נראות הגינה ותוסיף עוד פן עיצובי שישנה את החלל. מגוון הפרגולות גדל ומתעצם מרגע לרגע ומאפשר לכם להחליט איך תראה הפרגולה שלכם לפרטים הכי קטנים.

פרגולה עגולה מתקפלת
עוד קצת, יש עוד פרגולות המחכות לכם/ן...
כל סוגי הפרגולות בדף המחירון, לחצו למעבר:

יוניקיט הנדסה, יצרנית ומשווקת רשמית של מוצרי הצללה ופתרונות בניה מתקדמים מכל העולם וגם בתוצרת ישראלית. מבחר גדול של מוצרי איכות לעיצוב מרשים ויעיל.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן