עיצוב חיפוי קירות מטבח

עיצוב הבית מבטא חלק משמעותי בשפת העיצוב המבטאת חלק משמעותי מהערכים של הדרים במקום. היכולת לבטא את שפת העיצוב יכולה להיתמך בסגנונות ועיצובים, סגנונות שיכולים להיות בטרנד כעת.

אשליות אופטיות ותלת מימד

אשליות אופטיות לדוגמה, הן טרנד עיצובי שמשחק באור ובצל כדי ליצור אפקטים על החלל והמרחב, כך שהמשמעויות שאנשים מקבלים מהסתכלות במה שקורה בחדר, יכולות להשתנות על בסיס האשליה המודבקת בו. אריחים מצוירים מיוחדים עם הדפסים המכוונים ליצירה של אשליה אופטית או תלת מימדית יעניקו עיצוב מעניין לחללים ציבוריים וחדרים פרטיים כאחד.

אלגנטיות

עיצוב אלגנטי ונקי, הוא סגנון נוסף של שפה עיצובית. מדובר למעשה בגוון שיכול להיות מאוד דומה למינימליזם, ועם זאת שואף ליוקרה. למינימליזם, אפשר שלא יהיו שאיפות, בעוד שלסגנון אלגנטי יש כוונה להביע מסר כלשהו של יוקרה, גם אם בצורה פשוטה ולא מתאמצת. או זו לפחות, רק דעה.

עיצוב חדש וישן

כמו גם, דרך מעניינת לייחד את העיצוב  של הבית היא לדבר במושגים של חדש וישן. כלומר, סגנונות שהשתמשו בהם בעבר, אולי בעבר הרחוק – מול סגנונות חדשים שנכנסים כעת להכרה העיצובית ולשפה השגורה בידי מעצבים. מדובר על מעין פיוז’ן של סגנונות אריחים, או שילוב של שפות עיצוב – אולי אריחים עתיקים ואלמנטים דקורטיביים מהדור החדש, יהיה אשר יהיה.

נשמח לשמוע אתכם

עיצוב אישי

דרך נוספת להביע שפה עיצובית וערכית של דרי הבית או המרחב, היא דרך פסיפס בעיצוב אישי, שלמעשה מדברת על תהליך של התאמה אישית לאינדיבידואל. כך שאם למישהו מבני הבית יש חלל שיקר לו במיוחד, אפשר לקשט את קירותיו ומה לא, באריחים, מדבקות קיר, ופסיפסים – שיכולים להציג תמונה אישית של אותו אינדיבידואל, או דבר מה שיקר לו. טכנולוגיות מודרניות מאפשרות זאת במידה גבוהה של איכות הדפסה, כך שהתצלום יכול להופיע בצורה נעימה גם על פני הקיר.

דרך מסוימת להביע את הטרנדים הללו יכולה להיות דרך חיפויי קירות. לדוגמה דרך אריחי קרמיקה למטבח או בחדרי השירותים והאמבטיה, מקומות שיכולים להירטב. אפשר למעשה להדביק אריחי קרמיקה על קיר האמבטיה, שיתארו ציור של אמן מפורסם, או של תמונה משותפת מטיול בספרד, וכן הלאה.

אריחי קרמיקה

אריחי קרמיקה יכולים להתאים גם במבטח כמו גם בשאר מקומות שיש בהם רטיבות, עקב כך שהם יכולים להיות חשופים לרטיבות ונתזים.

 

דרך נוספת שניתן להשתמש בטרנדים עיצובים כחיפויי קירות, היא להשתמש בהם כאריחי פסיפס. אריחי פסיפס הם למעשה אריחים שמורכבות בהם אבנים קטנות, אשר כל אחת מהן נושאת חלק מן התמונה השלמה יותר. 

 

את אריחי הקרמיקה, כמו גם אריחי המטבח ניתן להדביק. מדובר במדבקות קיר למטבח, או לכל מקום וחלל אחר בבית. עקב כך שבמטבח אולי כדאי להדביק אריחים ומדבקות שיכולות לעבוד עם מים, אריחי קרמיקה יכולים להתאים למשימה – בייחוד עקב כך שכשזה נוגע למוצרים של יוניקיט – הם למעשה עשויים מפולימרים, שמאפשרים לאריחים עמידות במים, כמו גם אש.

נשמח לשמוע אתכם

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן