יצירת חלל מרגיע בגינה שלך עם פרגולה אלומיניום

פרגולה מאלומיניום בגינה היא הדרך הפופולרית ביותר לבעלי בתים ואפילו שוכרים, כדי ליצור מקום מרגיע בגינה או החצר הפרטית. הסוג הנפוץ ביותר של פרגולות אלומיניום שתוכלו למצוא בבתים בישראל הם פרגולות אלומיניום קבועות ותלויות עם רפפות הצללה מאלומיניום. זה נכון, גם פרגולות מעץ תוכלו לראות פה ושם או באזורים אחרים בארץ קצת יותר, אך בסופו של דבר, כעת כשמחירי העץ בעלייה, פרגולות מאלומיניום הפכו למוצר ההצללה השולט בשוק הישראלי ונמצא בעלייה בכל העולם.

חלל מרגיע בגינה עם פרגולה אלומיניום
השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר

הכנת המקום: תכנון והתאמה לפרגולה

מהו סוג השטח שיש לכם? גינה מרוצפת, שטח חצר רחב מקום, מרפסת והאם זה ליד הקירות של הבית או שהשטח המוצל צריך להיות באזור המנותק ממבנה הבית ובו הפרגולה מותקנת באופן חופשי באמצע הגינה.

כדי לתכנן נכון את שטח הפרגולה, כדאי לנו להתחיל עם ציור או שרטוט מקדים של השטח שלנו ובו למקם את אזור הרגיעה המיועד להקמת פתרון ההצללה מעליו. כך שתוכלו לדעת מראש מה יהיה המיקום של הפרגולה, עם איזה סגנון נוף או קו עיצובי היא צריכה להיות מתואמת ומה התכונות שאתם רוצים שיהיו בפרגולה מלבד העיצוב שלה.

התפקיד של פרגולה לבית

בחירת סוג הפרגולה המתאים לך: תכונות ומאפיינים

כאשר בוחנים איזה סוג פרגולה מתאים לכם, ישנם מספר מאפיינים ומאפיינים שיש לקחת בחשבון. מחומר לגודל, צורה וצבע, לכל סוג של פרגולה יש סט יתרונות ייחודי משלו שיכולים לעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור החלל החיצוני שלך. בין אם אתם מחפשים פרגולת עץ מסורתית או משהו מודרני יותר כמו אלומיניום או ויניל, הבנת התכונות והמאפיינים הקשורים לכל סוג יכולה לעזור לכם למצוא את ההתאמה המושלמת לבית שלכם.

פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית היא דרך חדשנית להוסיף צל ואווירה לכל חלל מגורים חיצוני. הוא עשוי מאלומיניום, מה שהופך אותו קל משקל ועמיד. הפרגולה החשמלית משתמשת במערכת ממונעת לפתיחה וסגירה של הרפפות, מה שמאפשר לך לשלוט בכמות אור השמש הנכנסת. בעזרת הרפפות המתכווננות שלה, אתה יכול להתאים אישית את כמות האור והצל באזור החיצוני שלך. סוג זה של פרגולה מקל על ליהנות ממרחב המחיה החיצוני שלך תוך שמירה על חום או גשם מוגזם.

פרגולה אלומיניום חשמלית מתכווננת מותקנת בתל אביב
פרגולה קבועה באופן חופשי

באזור רגוע ומוצל השוכן במרחב החופשי ולא נמצא ליד קיר תמך כלשהו, הפרגולה מותקנת על רגליים מאלומיניום או מפלדה מושחלת, כדי לעגן את ההצללה בצורה חזקה ובטיחותית תוך שמירה על הקו העיצובי של בעלי הבית המגיע לידי ביטוי האמצעות החבירה בסוג בקורות. האם הקורות עגולות, מלבניות, מחורצות או כפולות בפרזול שונה. המראה של הפרופילים של האלומיניום יוצר עיצוב תחושה שונה מפרגולות אלומיניום בעלות מפרטים שונים

פרגולות אלומיניום קבועות
פרגולה תלויה צמודה לבית

בבתים רבים המרחב החופשי של השטח אינו רב מדי, או מכוסה בגדר אלומיניום כלשהי שתוחמת אזור גינה פרטי. הבית לרוב יכול להיות הקיר התומך לפרגולה כדי שתהיה מותקנת עליו בתלייה במה שנקרא פרגולה צפה. פרגולות אלומיניום תלויות בחלק מההתקנות יכולות לבטל את קיומם של קורות עומדות בחלל הגינה ולתת צל וקירוי מגשם ושמש בכל עונות השנה מבלי לקחת מהמרחב על ידי עמודים מאלומיניום החוסמים את המעבר, עם זאת, גודל הפרגולה ישפיע מאוד על היכולת להתקין פרגולה שאינה צפה וזאת מטעמי בטיחות שחשובים ביותר ועולים על כל ערך עיצובי אחר.

פרגולה מאלומיניום בתלייה ועיצוב מודרני
פרגולות אלומיניום עם נקודות חשמל

פרגולות אלומיניום הופכות פופולריות יותר ויותר עבור חללי מגורים בחוץ. הם מספקים דרך נהדרת ליהנות מהחוץ ובמקביל מספקים מחסה מפני פגעי מזג האוויר. אבל מה אם אתה רוצה לקחת את המרחב החיצוני שלך לשלב הבא? הוספת נקודות חשמל לפרגולת האלומיניום שלך יכולה לעשות בדיוק את זה! בעזרת נקודות חשמל תוכלו להתקין מאוורר תקרה חיצוני, דוד חיצוני או מכשירים אחרים לבחירתכם. זה יאפשר לכם ליהנות מהמרחב החיצוני שלכם כל השנה וליצור אווירה נוחה לאירוח אורחים. עם פרגולות אלומיניום ונקודות חשמל, תוכלו להפיק את המרב ממרחב המחיה החיצוני שלכם. מוצרים שתוכלו להתקין על גבי פרגולה מאלומיניום הם:

פרגולה ומאווררים אשר הותקנו במרפסת
מוצרים להתקנה על פרגולות
  1. מאוור תקרה חיצוני כדי לאוורר את החלל המוצל ולהגביר את זרימת האוויר תחת הפרגולה בימים חמים ללא בריזה נעימה.
  2. תאורת לד או מנורה חיצונית המופעלת בזמן הלילה בעזרת מתג הפעלה המונתקן על גבי קורות האלומיניום המחזיקות את הפרגולה או על הקיר.
  3. תנור חימום או פטריית חימום לחורף כדי ליצור מקום מרגיע וחמים ונעים מתחת ללפרגולה כשיושבים בחוץ בגינה במרפסת או החצר הפרטית, יחד עם בני המשפחה, חברים וכדומה.
  4. ערסלים או נדנדות הם אביזר כיפי לילדים ללא ספק, אנו רואים המון בעלי פרגולות התולים נדנדה או ערסל נחמד בחוץ, אך האם זה בטיחותי? אנו אומרים כי פרגולות אלומיניום חזקות דיין כדי להחזיק את התלוי עליהן מבחינת החוזק, אך התזוזות הנגרמות בזמן הנדנדוד והרכיבה על המוצרים והם יכולים לפגוע ממש בשלמות המבנית ולפגום בבטיחותיות של הפרגולה עצמה, לכן לא נמליץ על כך.
השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן