קונים פרגולה?

הנה 4 דברים שאתם חייבים לדעת כדי לחסוך מעצמכם בעיות בעתיד

פרגולה בבית שלכם

פרגולה היא חלק חשוב מאוד בבית שלכם, שיכול לשרת אתכם בשלל צורות. החל ממקום ישיבה לחברים ועד למתחם אימון משפחתי. יחד עם זאת, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם בזמן הקנייה, כדי לחסוך מעצמכם בעיות עתידיות:

פרגולה מפרופיל בצביעה מיידית

בדיקת כיוונים

הפרגולה נועדה בעיקר כדי ליצור אצלכם בגינה מקום מוצל ומוגן מפגעי מזג האוויר. בישראל, השמש היא הגורם המרכזי שתצטרכו להתגונן מפניו, ולכן חשוב מאוד שתבדקו את כיווני השמש ביחס למקום שבו אתם רוצים להציב את הפרגולה. לכיווני השמש ישנה השפעה גדולה על הצורה שבה הפרגולה שלכם תבנה, וזהו אחד הגורמים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים לב אליהם.

בחירת חומר

בחירת החומר שממנו תבנו את הפרגולה גם הוא צעד חשוב בדרך אליה. החלוקה המרכזית היא בין פרגולות מעץ ובין פרגולות מאלומיניום. פרגולות עץ נבנות בדרך כלל מעץ אורן שהוא עץ חזק מספיק ועלותו לא גבוהה במיוחד/ האפשרות השנייה העומדת לפניכם היא בנייה של פרגולה מאלומיניום. האלומיניום הוא חומר קל בהרבה מעץ, ויאפשר לכם עיצוב מגוון יותר עבור מראה ייחודי לפרגולה שלכם. בנוסף, התחזוקה שלו קלה במיוחד ותוכלו לשמור על המראה של הפרגולה לאורך זמן, בלי להתאמץ יותר מידי.

היתרי בניה

כאשר מדובר בבנייה של הצללה במרפסת של בניין או בפרגולה שנבנית על שטח קטן יחסית ייתכן ואתם תדרשו להוציא היתר בנייה. חשוב לברר קודם הבנייה שהפרגולה שלכם עומדת בתקנים שלא דורשים היתר בנייה, או לחילופין להוציא היתר. בניית פרגולה בלי היתר עלולה להסתיים בעוגמת נפש, וכדאי להימנע ממנה.

התאמה

הפרגולה היא חלק מהבית והגינה שלכם, וככזאת, עליכם לדאוג שהיא תשתלב בנוף המקומי ואף תשדרג אותו. התאמת החומר צריכה להיות בהתאם לסביבה שבה הפרגולה נמצאת, וכך גם הגובה והגודל שלה. חשיבה מראש על הנתונים הללו תהפוך את הפרגולה לבית השני שלכם.

פרגולה-מרחפת-למטה

צפו בדגמים:

רוצים שנתקשר אליכם?

הנה הסוגים של פרגולות האלומיניום

קבועה סטטית

פרגולה קבעה, היא סוג של הצללה עם עיגון של קורות תמיכה אנכיות במיקומים בהם יש צורך בתמיכה ואין מקום להתלות בו.

פרגולה תלויה

סוג זה נתלה עם מוטות עיגון והברגה ישירות אל הבטון. מתקבל מראה צף ומרחף, לעתים מצרפים גם קורות תמיכה במיקומים אסטרטגיים שנועדו לתת תמיכה לגג הפרגולה התלוי כשיש צורך.

פרגולה חשמלית

פרגולה מאלומיניום ען מנוע חשמלי המסוגל להזיז את הגג לפתיחה סגירה או כוונון בזווית. יש שתי סוגים של פרגולות כאלו: מתכווננת ונאספת.

רוצים שנתקשר אליכם?
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן