פרגולה-תלויה-לשמירה-על-הכניסה

זה מה שצריך כדי לשמור על הכניסה לבית שלכם

אזור הכניסה הוא גם חלק חשוף מאוד בבית שעלול להיפגע מתנאי מזג אויר שונים, דבר שפוגע במראה הכללי של הבית. כאן נסביר לכם איך להגן על אזור הכניסה לבית שלכם, למנוע פגיעות ממזג אויר ולשמור על העיצוב שלו נקי ומרענן

הגנה מחום השמש
הגנה ממים ורטיבות
הגנה מרוח חזקה
פרגולה תלויה דמוי עץ מעוצבת חלקה

כל סוגי פרגולות האלומיניום כולל כל סוגי הקירוי הטובים והחזקים ביותר, מידע מלא בדף: פרגולות אלומיניום

פרגולה קבועה מעוצבת לבית

אז מה כדאי לעשות כדי לשמור על אזור הכניסה?

התקינו קירוי פרגולה מעל אזור הכניסה, כיום ניתן להתאים אישית את צורת ההצללה לצורת הבית.

הקפידו על דלת כניסה איכותית שעמידה לתנאי חוץ וגם יכולה להעניק לכם בידוד.

רכשו קירוי ( סנטף ) לגג הפרגולה המסנן קרינה מהשמש

הקירוי שומר עליכם גם בזמן הגשם

השאירו פרטים
מוזמנים לחייג אלינו

תכנון נכון של הכניסה לבית

כאשר מעצבים את אזור הכניסה לבית, הדבר החשוב ביותר לקחת בחשבון זה מהם תנאי מזג האויר שאיתם אתם צריכים להתמודד. השמש בישראל זורחת ברוב ימות השנה, נתון שאסור לכם להתעלם ממנו כאשר אתם בוחרים עיצוב לכניסה לבית. עם זאת, החשש שלכם מפני ויתור על היופי לא מוצדק, וכאן נציג לכם את הפתרונות שישמרו על העיצוב של הבית ויהיו גם עמידים:

דלת הכניסה של הווילה

שימוש בחומרי הגלם הנכונים

זה נשמע אולי מובן מאליו, אבל הרבה אנשים עושים שימוש בחומרים שאינם מתאימים. אז נכון, דלת העץ שראיתם בחנות אולי נראית יפהפייה, אבל תחשבו איך תראה אחרי שנתיים של שמש. תבחרו בחומרים עמידים לשמש, שגם אחרי כמה שנים לא יראו מיושנים. בחנו חומרי גלם חדשים כמו פולימרים או פלסטיים כדוגמת פוליקרבונט, מהם ניתן למצוא פתרונות קירוי ובידוד מעולים.

התקנת הדלת המתאימה

דלתות אלומיניום מהוות פתרון נהדר, שמצד אחד גם עמיד בפני השמש ומצד שני נוח לעיצוב ויוכל להתאים בדיוק לטעם שלכם. בבחירה של דלת אלומיניום לא תצטרכו להתפשר על היופי יחד עם השמירה על העיצוב המוקפד שיתאים לבית שלכם. היתרון של דלתות אלומיניום כמו אלו שיש לנו, הוא יכולת העמידות הגבוהה בתנאי חוץ, בנוסף ליכולות בידוד טמפרטורות מתוך הבית לבין החוץ כמו גם, בידוד אקוסטי של רעשים וצלילים. בדלתות איכותיות יש המון יתרונות נוספים, פרטים מלאים בדף הדלתות לכניסה

איטום ובידוד איכותיים

כאמור, הבעיה העיקרית בישראל היא שמש, אך יחד עם זאת יש לנו בארץ גם גשמים. איטום ובידוד הוא נושא שבעלי בתים רבים נמצאים במצוקה אתו, ולכן חשוב מאוד לוודא שהאיטום שלכם בוצע כראוי. דליפות מים כתוצאה מאיטום לקוי עלולות לפגוע בכל מה שתציבו תחתם, ולכן חשוב מאוד לבצע את האיטום בצורה המקצועית ביותר. בחרו בדלת עם ספוגי בידוד עבים ומוכחים, בידוד גומי ברכיבי הדלת גם אלמנט חשוב להקפדה אם חשוב לכם לקבל גם בידוד אקוסטי וגם תרמי מהדלת שלכם.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
פרגולה מחולקת מותאמת אישית
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן