בפרגולה לא הצלחתם לבחור?

אנחנו נעזור

פרגולה חשמלית מאלומיניום ברמת גן

פרגולת אלומיניום לבחירתך

לא כולם יודעים שיתרון נוסף מלבד היתרונות המרכזיים שלהן הוא שניתן להרכיב אותן בהרכבה עצמית. אנחנו פה כדי לתת לכם את כל המידע הדרוש על פרגולות אלומיניום בהרכבה עצמית, והאם הן כדאיות

היתרונות של פרגולות אלומיניום

בשנים האחרונות עולה קרנן של פרגולת האלומיניום ולא בכדי. אלומיניום נחשב לחומר חזק ועמיד ולכן פרגולות אלו נחשבות לטובות במיוחד. הפרגולות עמידות בפני נזקי גשם ובפני חלודה (קורוזיה). בנוסף, פרגולות מאלומיניום לא מושכות מזיקים, דבר שעלול לקרות בפרגולות שעשויות מעץ, פרגולה מאלומיניום יכולה להוות בסיס גם לסגירת מרפסת וחדרים באלומיניום וזכוכיות, שבהתקנה מקצועית יכולה לצאת יצירת מופת של ממש.

פרגולה אלומיניום בתל אביב

היתרון הגדול בפרגולות אלומיניום - הרכבה עצמית

בחנויות שמוכרות פרגולות, ככל הנראה תמצאו גם פרגולות להרכבה עצמית. פרגולות אלו באות עם הנחיות מדויקות להרכבה, כך שגם אדם שאינו בעל מקצוע יכול להרכיב אותן. לעיתים תוכלו אף להזמין פרגולה להרכבה עצמית שהיא בהתאמה אישית. כלומר, לבחור את נראות הפרגולה ולבקש שתהא מותאמת להרכבה אישית. כך החיסכון לא יהיה על הפרגולה עצמה אלא על המתקין.
היתרון הגדול בפרגולות בהרכבה אישית הן החיסכון בכסף. במקום שתצטרכו לחכות למתקין מקצועי שיבוא לביתכם, תוכלו לבחור את הזמן להרכבה ולעשות זאת לבד. אין זה אומר שלא תצטרכו להשקיע בבחירת הפרגולה עצמה. עדיין תצטרכו לשים לב לגודל, לגובה לצורה ולעיצוב.

יוניקיט הנדסה פתרונות מתקדמים לבניה

מתי עדיף לבחור באיש מקצוע

אם אתם מרגישים שאתם לא מספיק טובים בבניה כדי לבנות רהיטים בהרכבה עצמית, עדיף שגם לא תבנו פרגולה בהרכבה עצמית. אומנם פרגולה להרכבה עצמית מותאמת לאדם הממוצע שאינו מומחה גדול, אבל חבל שסתם תרגישו לא בטוחים לשבת תחת הפרגולה שלכם. עדיף לשלם על מתקין ולהרגיש שאתם יושבים בביטחון וברגוע בחצר.

למה צריך לשים לב כשבונים פרגולה בהרכבה עצמית

פרגולה צריכה להיות מאד יציבה. לכן, כשאתם בונים פרגולה, חשוב מאד להיצמד להוראות ולא לעגל פינות. ההוראות של פרגולה להרכבה עצמית מוסברות בצורה מפורטת ובקפידה, זאת כדי שלא תעשו טעויות ולכן יש להיצמד אליהן במאת האחוזים. אם תרכיבו את הפרגולה כמו שצריך היא תחזיק לטווח הארוך וכך החיסכון שבא מהבחירה להרכיב לבד באמת יהיה משתלם.

דרור ועילאי מתקינים של יוניקיט
כמה עולה פרגולה מאלומיניום

המחיר של פרגולה מתחיל ב 850 שח למ”ר כולל התקנה אחריות ושירות, ללא כל אלה תוכלו להזמין חומר גלם בלבד ללא חיתוך והתקנה או שירות ואחריות על ההתקנה. המחיר המשתנה נובע מהגודל השונה של הפרגולות. בנוסף, השוני נוצר בעקבות עיצובים חדשים שנכנסו לשוק. כיום שוק הפרגולות מגוון מאד כך שתוכלו לבחור את הפרגולה בהתאם לטעמכם האישי ולא רק בהתאם לטעמי נוחות.
זכרו שלעיתים אם אתם צריכים פרגולה ספציפית את המחיר תדעו רק לאחר בקשת הצעת מחיר מהחברה ממנה אתם מזמינים את הפרגולה, ואין הדבר חריג..

פרגולות-במרכז-ארץ-ישראל
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן