אריחי מדבקות קיר יוקרתיות

הבית את שפת העיצוב של בעליו. יש ערכים פנימיים מסוימים שבני הבית מבקשים להביע דרך עיצוב . מעבר לכך, הבית הוא מקום משכנם של דייריו, ולכן סביר שירצו שיהיה להם נעים לגור שם. את המרחב אפשר לשפר, על ידי התאמה אישית של אלמנטים בו. כמו גם, דרך שיפור העיצוב של האלמנטים במרחב הביתי, ניתן יהיה להביע ואף לייצג אי אילו אמונות שבעלי הבית היו רוצים לבטא.

כלומר, זו יכולה להיות גם דרך ביטוי, שדיירים הבית מייחסים לעצמם, כדרך הבעה עצמית של הנמצא במרחב שלהם, מבחינת עיצוב.

מדבקות קיר כאריחים לחיפוי קירות

"Design is intelligence made visible"

Alina Wheeler, author

אריחים לחיפוי קירות

אריחים לחיפוי קירות הם אלו שאנו יכולים להדביק על גבי קירות המבנה שלנו כדי לתת לו וויב, או סגנון אחר. בעצם, האריחים הללו הם צורה מסוימת לבטא חומר מסוים שאנחנו רוצים לראות במרחב שלנו . אם לדוגמה אנחנו מתחברים לקרמיקה, אנחנו יכולים להביע את החומר הזה דרך אריחים שאנחנו יכולים להדביק על פני הקירות. אם אנחנו מתחברים לסגנון עיצובי מסוים – לדוגמה דוגמאות של ציורים עתיקים – אנחנו יכולים להדביק אריחים אלו גם כן. למעשה אנחנו יכולים להחיל אפשרויות עיצוב רבות על ידי אריחים לקירות, ובכך להשפיע על מכלול העיצוב בחלל ועל הביטוי שהוא מהווה עבור דייריו.  

אריחי קרמיקה

מדובר למעשה על אריחים שיכולים לפגוש במים ורטיבות בקלות רבה. כמו אריחי קרמיקה למטבח. כמובן, כשאנחנו רוצים לייצר לנו עיצוב יוקרתי – אנחנו יכולים להשתמש באריחי קרמיקה שישקפו זאת. אריחי הקרמיקה של יוניקיט עשויים פולימרים שיש להם עמידות למים ולאש, כך שהם מעכבי בעירה במידה מסוימת, גם בחלל המטבח, השירותים, האמבטיה וכו’. 

אריחים מצוירים

אריחים מצוירים הם אלו שיכולים להגיע בדגמים ועיצובים מסורתיים. אפשר שיהיה להם צבעים סולידיים, או עזים. כמו גם אפשר לשחק בטקסטורות, ובצבעים. העיצובים יכולים להיות נוצצים ומודרניים, או פשוט דבר מה סולידי שישקף איכות ופשטות. וכן הלאה אפשרויות.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

חיפוי קירות כחלק מהעיצוב

מה הם חלק מהאלמנטים שניתן להשפיע עליהם במרחב העיצוב שבבית או פשוט במבנה שבו אנו חיים?

חלק מהאלמנטים הללו הם 4 הקירות שמקיפים אותנו. חלק מהאנשים בוחרים לצבוע אותם – או לתלות על גביהם תמונות שונות. אלו הן שיטות ופרקטיקות מעולות, ועם זאת יש לאן לגוון את הביטוי של כך, למי שזה קורא לו. אריחים להדבקה כחיפוי קיר יכולות לספק השפעה מסוימת, בעזרתה נוכל להשפיע על המראה של הקירות בבית ובמרחב.

אריחים מעוצבים

הדפסה על קרמיקה

פסיפס
חיפויים יוקרתיים לקירות

לסיכום, מראה עיצובי יוקרתי, כמו כל מראה עיצובי ניתן לאפשור ויצירה גם דרך מדבקות קיר, שיכולות ליצור לנו אריחי קרמיקה ומדבקות פסיפס, וכל חיפוי קיר אחר שיוניקיט מציעים – על גבי הקיר, בהתקנה פשוטה ויעילה, באופן יחסי. 

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן