מחיצות ניידות Ecoben Wave ™

מחיצות ניידות / מחיצות למשרדים

לוח מחיצה אקולוגי מורכב כשבלב המחיצה כוורת עשויה בטכנולוגיה מתקדמת , עשויה מקרטון ממוחזר בשילוב שרף. ציפוי עם מרקם חלק ונקי כמו סאטן, ניתן להשתמש במחיצות מסוג זה על קירות, דלתות, שולחנות ועוד. שימושים בעיצוב פנים כיד הדמיון.

עיצוב משרד אקולוגי

עובי: 2 mm 19/32 mm

3 mm 21/34 mm 

רוחב: 1000 mm

אורך: 3015 mm

משקל: 6.77 – 7.77 KG/M2

8.89 – 9.46 KG/M2

מחיצה-דקורטיבית-להפרדה

מחיצות ניידות אקוסטיות

מחיצה למשרד בעל יכולת אקוסטית. ברגע שמחיצה ניידת מונחת אל מול אזור העבודה, מונחתת רמת הדציבלים המאפשרת להפוך חלל עבודה וקבלה פתוח לחלל מחולק במשרד.

צפייה נוספת

מחיצות ניידות מודולריות

מחיצות ניידות בעלות מרכב איכותי ועמיד, מראה מעוצב ודקורטיבי בגימור מוקפד תוצרת איטליה. מחיצות ניידות למשרד הלוקח את המראה והמיתוג ברצינות ומחפש ליצור אזור עבודה או תוגה וקבלת קהל בסטנדרט הכי גבוה.

גם בדלתות פנים

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

עיצוב פנים ממוחזר ואקולוגי

לשמור על הטבע והסביבה זה חשוב מאוד, השימוש בחומרים ממוחזרים לעיצוב הופך לנפוץ כיום. ריהוט ומחיצות מקרטון ממוחזר שפותחו במיוחד, ליצירה של מוצר חזק ועמיד, השומר על מראה נקי עם אווירה ירוקה. חברות רבות משלבות מוצרי עיצוב וריהוט ממוחזרים, לרב מוצרים אלה מעוצבים בצורות לא צפויות ומחדשות מתוך חומר ממוחזר. ליצור מוצרים אקולוגיים שמקלים על הפגיעה בסביבה היא מטרה חשובה, אנו שמנו לנו למטרה נוספת, למצוא את המוצר מתחום זה, המשלב בין עיצוב מתוחכם ומרהיב, יחד עם מבנה קשיח ועמיד שיכול להחליף קירות, רהיטים, עץ ואבן. מחיצות אקולוגיות מקרטון ממוחזר הניתנים להרכבה על אלמנטים לפי הצורך והדמיון שלך. 

 

בנייה אקולוגית

בנייה אקולוגית והקמה של קירות פנים העשויים מחומרים ממוחזרים היא מגמה עולה, הבטון הוחלף בקרטון ממוחזר שנמצא חזק בהרבה ממה שאנו חושבים. כשקיר מורכב מקרטון ממוחזר שהורכב ויוצר בצורה נכונה, הוא מקבל כוח וקשיחות היכולה ליצור קיר פנימי חזק כמו קיר בטון ויפה בהרבה מקירות בטון. מחיצות ECOBEN  מיועדות במיוחד להתקנה כמחיצות קיר שלמות, כמו כן ניתנות להזמנה ולהרכבה עצמית כאלמנט ריהוט כיד הדמיון. 

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן