מחיצות לאקוסטיקה

מגוון מחיצות אקוסטיות לבידוד רעשים  ומחיצות לחלוקת חדרים. לבקרת קול במגוון יישומים וסביבות. קלים ונוחים לטיפול, הם מושלמים להפרדת חללים במשרדים, בתי ספר, כנסיות, היכלים ועוד מציעים פתרונות אקוסטיקה המותאמת להפקת מוזיקה, אולפני הקלטה, מרחבי חזרות או הופעות חיות. עבור רעשי מכונות ויישומים כבדים, עם מגוון חוצצים כמו שיש ביוניקיט, תהיו בטוחים שתמצאו פתרון אקוסטי.

SPACE
ACOUSTICS

פרט-מחיצות

חלוקה אקוסטית של חדרים

כפי שיש פתרון לקירוי או ליצירת צל בצורת פרגולות אלומיניום, מחיצות אקוסטיות מאפשרות ליצור  כך גם יש פתרון אקוסטי לשימוש במשרדים, הפקת מוסיקה, כיתות לימוד או בכל יישום שישפר את הפרטיות.

סדרת המחיצות ניתנות להזזה, מודולריות, קלות להתקנה ושימוש. הפאנלים מצופים בד אקוסטי עמיד בפני כתמים. לוחות אקוסטיים אלה הם חופשיים ופתרון מהיר להפרדה בין אזורים כמעט בכל חלל. תכונה ייחודית אחת מאפשרת ליצור חוצצים גדולים יותר על ידי חיבור של כמה יחידות יחד עד להגעה לממדים הרצויים

בין השימושים למחיצות אקוסטיות

מחיצות אקוסטיות

מחיצות אקוסטיות הן התשובה לכל הבעיות הללו. בין אם אתם צריכים ליצור כמה חללים פרטיים במשרד, או להפחית את ההד במסעדה, מחיצות אקוסטיות יכולות לעזור ליצור חללים שקטים ומותאמים אישית, המעניקים את הגמישות לשנות מתי שאנו רוצים.

מחיצות במסעדות

רעש הוא לא רק בעיה משרדית. מבקרי המסעדות לרוב רוצים לנהל שיחה במהלך שהם נהנים מארוחה, מבלי שיצטרכו לצעוק ולגבור על צליליהם של סועדים אחרים. למזלנו, יש פיתרון פשוט להפחתת בעיות הרעש בעבודה, במסעדות, בבתי ספר ובעסקים אחרים, והיא קלה , דקורטיבית ושימושית מאי פעם.

מחיצות למשרדים

רעש מקשה על ריכוז, מגביר מתח ויכול להוות מטרד כללי. מי שעובד במשרדים רועשים מכיר את התחושה. לשמוע עמית לעבודה מקיש על שולחנו ופתאום לאבד את קו המחשבה שלנו. או, אולי בידוד רעשים מחדר ההפסקה והפופקורן הקופץ במיקרוגל בדיוק כשמנסים לדבר עם לקוחות בטלפון.

מוצרים נבחרים בעבורך
התקנת-רצפה-אקוסטית

רצפה צפה מאלומיניום Belko

רצפה צפה אקוסטית רצפה צפה מאלומיניום, אריחי רצפה אקוסטית מורכבי פרופיל אלומיניום איכותי. רצפה צפה קטגוריה דגשים טווח מחירים משוער למ”ר רצפה צפה רצפה צפה

קרא עוד »
הנמכת-תקרה-למסעדה

הנמכת תקרה אקוסטית כל המוצרים

תקרה אקוסטית אלופלקס (אלוקובונד) הנמכת תקרה אקוסטית. איטום וחיפוי אקוסטי. תקרת אלופלקס קטגוריה דגשים טווח מחירים משוער למ”ר תקרת אלופלקס אלופלקס (אלוקובונד), חומר בידוד אקוסטי,

קרא עוד »

איטום רעשים בעזרת מחיצות

מחיצה אטומה לרעש היא  כמו קיר שסופג קול, עשוי בדרך כלל מאלומיניום, עץ, פלסטיק פוליקרבונט, PVC ,צמר כבשים וחומרי חיפוי שונים. כמו אלוקובונד או אלופלקס. כאשר חומרים אקוסטיים כמו צמר קולטים רעש, גלי הקול נספגים וחוזרים בכמויות קטנות יותר. הם מצמצמים את ההשפעה של הצליל הלא רצוי והופכים אותו להרבה פחות בולט.

למרות שמחיצות רעש לא יהיו אטומות לרעש לחלוטין, הן יפחיתו משמעותית רעשים ויעניקו פרטיות כך שתוכלו לבצע את המטלות. מחיצות אטומות לרעש זמינות במידות שונות, התקשרו לבירור ולייעוץ. 

מחיצות לאיטום רעשים

מחיצות אקוסטיות הן אופציה מצוינת אם צריך להפחית הד, להגביר את הפרטיות, להפחית רעשי רקע או להקים חדר זמני אטום לרעש בתוך החדר. מה היתרונות של מפרידי חדרים אקוסטיים?

מחיצות יכולות להפוך להפוך אזור לנוח יותר, באופן מיידי הרבה פחות רועש ומושך יותר מבחינה עיצובית. ניתן לגרום למשרד, מסעדה, בית מלון  או כל חדר להיראות נקי ומודרני יותר והכל תוך צמצום הסחות רעש ושיפור הפרטיות.

 0737-969-733

היתרונות של מחיצות, והסיבות לשקול להתקין מחיצות בבית העסק:
ספיגת רעשים

דמיינו לטלפן או לעבוד במרכז שירות לקוחות ללא מחיצות אקוסטיות שיבלמו רעשים. רעשי הצלצולים, השיחות האחרות, הנחת שפורפרות, פתיחת חלונות ועוד ועוד, לקיים שיחה פרודוקטיבית בסיטואציה כזאת הייתה יכולה להיות כמעט בלתי אפשרית לביצוע.

שיפור איכות אקוסטית

מחיצות רעש משפרות את הבנת הצליל והדיבור במרחב. עם פחות רעש, תוכלו לשמוע טוב יותר ולכן לתקשר טוב יותר

יצירת פרטיות

זה יכול להיות קשה להתמקד כאשר עוברים ושבים שומעים ורואים כל מה שאנו עושים, כמו כן, לראות את כל העובר ושב יכולה להסיח את דעתנו בקלות. מחיצות אקוסטיות מייצרות חלל פרטי, בשליטה עצמית, בו אנו יכולים לעבוד בנוחות ללא הסחות דעת. מחיצות מפלסטיק, מחיצות mdf או אלומיניום, כולן יספקו פתרון מושלם לבידוד ופרטיות.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן