משרביות רצפה תקרה

משרביות בצורת מחיצות ומחיצות רצפה תקרה, לחיפוי קירות, אלמנטים עיצוביים וחלוקת חדרים וחללים.

צפו בכל המשרביות

קטלוג מחיצות משרביה

לפניכם קטלוג המכיל את דוגמאות המשרביה המוצעות על ידי יצרן המחיצות. תוכלו לבחור בדוגמה שאהבתם מתוך הקטלוג, בנוסף, קיימת אפשרות במיוחד בעבור מעצבים, אדריכלים וקבלנים אשר רוצים לשלוח לנו דוגמה מעוצבת אישית. ניתן לשלוח קבצי DXF / DWG כבסיס לתבנית שרצויה. התבניות הנבחרות מותאמות לגודל המחיצות וניתן לבחור ביצירה של מסגרת היקפית סביב כל מחיצה או ביצירה של תבנית או משרבייה מתמשכת בין מספר מחיצות. מחיצות המשרביה מוצגות בצורה מלבנית אך ניתנות לחיתוך והתאמה לצורה המבוקשת שלכם.

יש לנו עוד מחיצות מעניינות- ליחצו על הכפתור למעבר לקטגורית מחיצות
דלת-מחיצה-ירקו
דלת-מחיצה-שחור
דלת-מחיצה-כתום
דלת-קרטון

מחיצות רצפה תקרה דקורטיביות

כשמדובר על עיצוב, משרביה היא אחד האלמנטים המובהקים של עיצוב ברמה גבוהה. מחיצות לבית מגיעות כיום בכל מיני צורות של מחיצות דקורטיביות, ממחיצות מתקפלות ועד מחיצות זכוכית. מחיצות משרביה ניחנו בתכונות אקוסטיות, הצבה של מחיצה ממשרביה מעניקה פתרון כשם שמחיצות אקוסטיות מעניקות לחלל. מחיצות למשרדים עברו מהפך בשנים האחרונות, עולם העיצוב התמלא בדוגמאות משרבייה גם בחלל המשרד וכאלמנטים של עיצוב גבוהה במבנים מכל הסוגים.

מחיצות משרביה להפרדה בין חדרים

מחיצות שנועדו להפרדה בין חדרים וגם בין חללי עבודה במשרדים אמורות למלא גם תפקיד של מחיצות אקוסטיות. בכדי להרגיע את החלל וליצור סביבה נעימה לעבודה ולשהייה. מחיצות המשרביה שלנו ממלאות גם תפקיד באקוסטיקה של חדר. מלבד המבחר והגמישות בעיצוב, המחיצות שלנו גם דואגות לכם לפתרון אקוסטי מספק.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
4.5 based on 6 votes
Brand
UNIKIT
Product
מחיצות משרבייה
Price
ILS 800
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן