סגירת חורף למרפסת

חשבתם איך לסגור את המרפסת? ישנם כמה פתרונות שתוכל בינם לבחור מה להתקין על מנת לוודא שהמרפסת אטומה היטב, מרגישים בה פרטיות והיא מוגנת מפני מזג האוויר. החל מבחירת החומרים הנכונים ועד לקחת בחשבון את כל התקנות הרלוונטיות. יש הרבה שצריך לקחת בחשבון כשסוגרים את המרפסת לחורף. בעזרת תכנון והכנה מדוקדקים, תוכלו לוודא שהמרפסת שלכם מוכנה לכל מה שהחורף מביא אתו.

מה זה סגירת חורף למרפסת?

סגירת חורף למרפסת היא פתרון שמאפשר לכם להשתמש במרפסת שלכם גם בחורף או בעונות הקרות יותר באמצעות יצירת מרפסת סגורה ומקורה. סגירת המרפסת מאפשרת לכם ליהנות מפרטיות, הגנה מפני רוחות קרות גם בימים קרים יותר ומפני השמש בימים חמים או פשוט בשעות הצהריים. סגירת חורף למרפסת עשויה מחומרים שונים, כגון זכוכית, אלומיניום, בד ופוליקרבונט. הסגירות יכולות להיות חלקיות או מלאות וכוללות אפשרויות לפתיחה וסגירה בצורות שונות

מאילה חומרים אפשר לסגור מרפסת לחורף?

סגירה מאלומיניום

סגירת עם סוכך מסך

סגירת חורף למרפסת זכוכית

סגירה עם סוכך מסילות

סגירת ברזנט

סגירת צד קבועה מסרגלי אלומיניום

סגירת חורף למרפסת
חייגו
השאירו פרטים

היתרונות של סגירת חורף למרפסת

הגנה מפני מזג האוויר: הסגירה מאפשרת ליהנות מהמרפסת גם בימי חורף קרים וגשומים. כך ניתן ליצור מרחב חיצוני נוסף לבילוי ולפעילות משפחתית או למטרות מסחריות.

אפשרות להאריך את העונה: עם סגירת חורף למרפסת, ניתן להאריך את תקופת השימוש במרפסת לפני ואחרי עונת הקיץ. זאת מציעה אפשרות ליהנות מהמרפסת גם בתקופות שבהן היא לא בשימוש רגיל.

עזרה ליצירת אווירה חמימה ונעימה: סגירת חורף למרפסת מאפשרת ליצור מרחב חיצוני מרווח ומפנק, בו ניתן ליצור אווירה נעימה וחמימה באמצעות שימוש בחימום נוסף כמו תנורי פחמים או מכשירי חימום נוספים.

שמירה על נוף ותחושת חוץ: סגירת חורף למרפסת מאפשרת לשמור על הנוף ועל התחושה של חוץ, וכך ליהנות מהמרפסת גם בימי חורף וגשומים.

הגנה על הריהוט ורכוש: סגירת חורף למרפסת מאפשרת לשמור על הריהוט והרכוש המאוחסן או נמצא במרפסת מפני נזקי מזג האוויר וכדי שיוכל לשמש אתכם במרפסת לאורך כל עונות השנה.

סוכך מסילות לסגירת חורף
מרקיזה למרפסת בחורף

סגירת חורף למרפסת מחיר

סגירת חורף למרפסת מאלומיניום מחיר: המחיר של סגירה שנעשית עם קורות אלומיניום ופרופילים מאלומיניום, לגודל ממוצע של 35 מ”ר יכול לנוע בין 2000 ש”ח למ”ר ועד 3500 של” למטר. המחיר כולל התקנת מסגרת האלומיניום וסגירה עם חומר לבחירה כמו זכוכית או מסכי זיפ חשמליים.

סגירת חורף למרפסת בזול

מחיר סגירת מרפסת לחורף עם שמשונית: שמשונית היא חומר גלם שמחירו נע בין 3400 שח” עד 5500 ש”ח תלוי בגודל וכמות. המוצר הזה נחשב זול יותר ומחזיק מעמד זמן קצר יחסית לסגירה מאלומיניום וזכוכית.

מחיר סגירת חורף לפרגולה עם מרקיזה: מרקיזה היא מבנה הצללה המחובר בתלייה לבית ובנוי מבד המתפקד בתור גג. הבד לרב דוהה ומתבלה לאחר מספר שנים קצר ודורש החלפה. כמו כן, המראה לא שומר על עצמו לזמן רב. על כן, מחירה של סגירה עם מרקיזה הוא זול ונע בין 3500- 10500 ש”ח.

סגירת חורף עם מסך זיפ: מסכי זיפ הם וילונות הזזה חשמליים עשויים מבד PVC מיוחד לתנאי חוץ, זהו סוג הצללה ומיסוך המקרנה פרטיות מבד שניתן לפתיחה וסגירה ואינו נחשב לקיר, דבר שמאוד חשוב מבחינת תקנים וחוקי בניה ברשויות המקומיות. מה שאומר שתוכלו לפתוח את ה”סגירה” בכל רגע שתרצו, אך תוכלו לקבל הגנה מרוח וגשן וגם פרטיות רבה דרך המסכים. סגירה עם מסך זיפ דורשת בהכרח מסגרת מאלומיניום עליה מותקנים פרופילים של המסכים ועליהם מסך זיפ מותקן. מחיר של סגירה לחורף על פרגולות אלומיניום עם מסך זיפ נע בין: 1250 ש”ח למ”ר ועד 2500 ש”ח למ”ר.

למי שמחפש סגירה זמנית אך זולה זה יכול להתאים, מי שרוצה פתרון יותר רציני ליותר זמן ושנראה יותר טוב  זה יתאים פחות

ברזנט ושמשונית הם הצורה הבסיסית ביותר שיש לסגירות חורף למרפסות ומחירם בהתאם

חייגו
השאירו פרטים

כל סוגי סגירת חורף לפרגולה במרפסת

סגירת פרגולה היא תהליך המבוצע בכדי לסגור את המרחב של הפרגולה מהצדדים, וליצור מרחב סגור ומוצל לשימוש גם בחורף. במהלך התהליך נעשה שימוש בחומרים כמו זכוכית או מסכי זיפ , כדי ליצור חלונות סטטיים או וילונות נפתחים, שיאפשרו פתיחה וסגירה של המרחב.

יתרונות של סגירת פרגולה מהצדדים כוללים אפשרות להשתמש במרחב גם בימי החורף, לקבלת מרחב נוסף לאורך השנה, להגן על הריהוט והציוד שנמצא בתוך הפרגולה מפני מזג האטמוספרה, וגם לשפר את המראה והערך העיצובי של הפרגולה עצמה.

סגירת פרגולה מהצדדים מתאימה בדרך כלל לפרגולות שכבר קיימות, אבל ניתן גם להתקין פרגולה חדשה יחד עם הסגירה מהצדדים. חשוב לשים לב לגודל הפתחים המצטברים על מנת לקבוע את המידות והצורך בחלונות נפתחים או סטטיים בסגירה.

מערכת הצללה עם סגירת חורף

סגירת חורף למרפסת עם מרקיזה

סגירת חורף באמצעות מרקיזה היא פתרון פופולרי לסגירת מרפסות ופרגולות במהלך עונת החורף. מרקיזה הינה תקרה מתגלגלת המתקשרת למסגרת המרפסת או הפרגולה ומסגרת הכניסה למרפסת או הפרגולה, יחד עם דלתות זכוכית. המרקיזה עשויה חומר מיוחד המתאים לסביבת חוץ ויכולה להיות נטויה עם פתיחה וסגירה חשמלית או ידנית.

סגירת חורף באמצעות מרקיזה יכולה להיות פתרון יעיל למי שרוצה לשמור על המרפסת או הפרגולה פתוחה למראה וגם להאריך את השימוש בה בעונת החורף. הסגירה באמצעות מרקיזה יכולה לספק גם עמידות למזג האטמוספרי, הגנה על הריהוט שבמרפסת או הפרגולה מפני קרני השמש הישירות ואפילו להגן על הפרגולה או המרפסת מפני חרקים ועופות.

כדי להתקין מרקיזה על מרפסת או פרגולה, יש צורך בהתאמת מתאם למסגרת המותקנת על הקיר ובבחירת חומרי בניין מתאימים למסגרת הזו.

מרקיזה

סגירת חורף עם סוכך מסך (זיפ)

סוכך מסילות הוא פתרון מעולה לסגירת חורף למרפסת או לפרגולה. הוא מורכב ממסגרת מתכתית עמידה בפני רוחות ועשויה ממספר מסילות אנכיות המותקנות על גבי מבנה ההצללה הקיים. עם סוכך מסך או וילון זיפ הניתן להעלות לפתיחה ולהוריד לסגירה בלחצה על שלט ששולח פקודות המתקבלות על ידי מנוע חשמלי או בעזרה ידנית. הסוכך ניתן לסגירה חלקית או לסגירה מלאה והוא מאפשר כניסת אור לחלל המכוסה ויצירת סגנון עיצובי אלגנטי.

סוכך מסוג מסילות מסך מציע מגוון רחב של אפשרויות בגודל, בצבעים ובחומרי המסך, וניתן לבחור בסוכך המתאים לסגנון הבית ולצרכי המשתמש. בנוסף, הוא יחסית פשוט להתקנה ותחזוקה ויכול להיעשות בכל מידה וגובה.

סוכך מסילות מסך יכול לשמש כפתרון לסגירת מרפסות, פרגולות, גגונים וחללי חצר. הוא מאפשר לנו ליהנות מחוץ לבית גם בימי חורף וגשומים ומוסיף לחלל הפתוח יכולות לשימוש בעונות שללא הסוכך לא היה אפשרי להשתמש בהם.

 

סוכך מסך

סגירת חורף למרפסת עם סוכך מסילות

סוכך מסילות הוא קירוי חשמלי ובו כל אלמנט הקירוי מסוגל להיפתח ולהסגר על ידי שלט. פתרון מתאים גם לבתים פרטיים וגם מסעדות ועסקים, פרגולה חשמלית מתקפלת עם גג מאלומיניום ברמה שהוא מסוגל ליצור קירוי עמיד והצללה איתנה שמסוגלת לתמוך בהתקנת תאורה וכל מכשיר שבדרך כלל מותקן באזורים חיצוניים. מחיר של סוכך מסילות ופרגולה חשמלית מתחיל ברף גבוהה יחסית לפתרונות הצללה קיימים אחרים לסגירת מרפסות שיש בשוק ונחשבות למוצר יוקרתי.

סוכך מסילות

סגירת חורף קבועה למרפסת עם סרגלי אלומיניום

שיטה שאנו משלבים בפרויקטים של התקנת פרגולות או עבודות אלומיניום אחרות בבתים פרטיים או בניינים משותפים, בהם קיימת מרפסת שנמצאת או בקו ראייה פתוח לשכנים או לציבור, ומבקשים לקבל פרטיות מאזור הזה בנוסף להצללה מהשמש שחודרת בשעות מסוימות ביום דרך כיוון המרפסת. סרגלי אלומיניום הם פתרון קבוע לסגירה שאינו ניתן לפתיחה או סגירה אך מייצר אלמנט הצללה וכיסוי קבוע שמסוגל להיות אסתטי וגם לעמוד בתנאי האקלים לשנים ארוכות. ההתקנה יכולה להיות מאלומיניום דמוי עת או כל גוון אחר של פרופיל אלומיניום מתבקש.

סגירה קבועה מאלומיניום

סגירת חורף למרפסת עם פוליקרבונט

במרבית המקרים, חוקי העירייה לא מאפשרים בנייה של סגירת מרפסת או של סגירת מרפסת לפרגולה עם גג לא שקוף, כדי ליצור קירוי עמיד למים, צל המאפשר תנאי מחיה בחלל הסגור, גג פוליקרבונט הוא פתרון שבו בוחרים רבים. פוליקרבונט הוא חומר מעולה לקירוי והצללה שנעשה בשימוש תכוף במוצרי חוץ והצללה רבים כמו סנטף, בניה קלה ועוד. המראה שלו, תלוי בחומר הגלם, נראה אסתטי ונקי ומתאים מאוד למרפסות שמש שרוצים לסגור למרפסת שבה ניתן להשתמש כל השנה.

סגירת מסעדה לחורף

סגירת חורף למרפסת עם ברזנט שמשונית

ברזנט מציע מגוון רחב של יכולות למסכי סגירת מרפסת, כולל מסכי מרפסת שמשונית, המתאימים לסגירת חורף. לקוחות שמעוניינים לסגור את המרפסת עם מסך שמשונית , יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של תוספות וצבעים של הברזנט המגיע כבסיס לסגירת מרפסת, כדי להתאים לסגנון ולצרכי הבית שלהם. בנוסף, סגירת מרפסת בשמשונית מאפשרת לכם ליהנות מהאור ומהנוף החיצוני ובו זמנית לסגור את המרפסת ולהגן מפני הגשמים, הרוחות והקור בחורף.

חייגו
השאירו פרטים

רכיבי המחיר לסגירת חורף למרפסת

סוג החומר

המחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג החומר שיבחר לסגירת המרפסת, כגון זכוכית או אלומיניום בעובי 4 מ”מ. זכוכית יכולה להיות יקרה יותר מווילונות הצללה חשמליים, אך יותר חזקה ומספקת יותר בידוד תרמי.

עיצוב וגודל המרפסת

מספר הפאנלים שיש לסגור וגודל המרפסת עשויים להשפיע על המחיר, ככל שגודל המרפסת יותר גדול או יש יותר פאנלים לסגירה, המחיר עשוי לגדול.

תכנון

התקנת סגירת חורף למרפסת דורשת תכנון מקדים, זה עשוי להשפיע על המחיר. יתכן שיהיה צורך להתאים את המבנה של המרפסת כדי לתמוך בסגירת החורף ולהוסיף תשתיות נלוות, כגון חימום או מערכת חשמלית.

אביזרים נלווים

יתכן שתרצו להוסיף אבזור נלווה לסגירת חורף , כמו תאורה, עיצוב ספציפי ואפילו מערכת שליטה חשמלית. הכל תלוי בבחירה של המפרט של הסגירה הסופית, זה מובן כי כל פרט נוסף מעלה את המחיר.

סגירת מרפסות בזכוכית לחורף
חייגו
השאירו פרטים
סוגי חומרים לסגירת חורף למרפסת

קיימים מספר חומרים שניתן להשתמש בהם לסגירת חורף למרפסת. הם כוללים:

זכוכית: סוג של זכוכית מיועד לסגירת מרפסות ומספק הגנה מפני רוחות ומזג אוויר קיץ וחורף.

פוליקרבונט: חומר פלסטי עמיד במיוחד וקל משקלו המיועד לסגירת מרפסות, יחידות אירוח ואזורים פתוחים אחרים.

אלומיניום : לסגירת מרפסות ומספק עמידות גבוהה בפני רוחות וגשמים, לא מחליד, לא נירקב, לא נסדק ושומר על זמן חיים ארוך מאוד.

טקסטיל: ישנם מספר חומרי טקסטיל המיועדים לסגירת מרפסות, בעיקר וילונות הצללה חשמליים או וילונות זיפר, הם לא יוצרים פתרון קבוע כמו זכוכית אך מאפשרים לקבל הגנה מגשם מהצדדים וגם פרטיות.

סגירת חורף למרפסת - שאלות נפוצות

האם סגירת חורף למרפסת יכולה להיות עמידה בפני רוחות חזקות ?

תלוי בסוג הסגירה והחומרים שמשמשים בה. סגירות חורף למרפסת המיוצרות מחומרים עמידים כמו אלומיניום איכותי או זכוכית מחוזקת, יכולות לעמוד בפני רוחות חזקות ומזג אטמוספרי קשה.

 

האם ניתן להתקין סגירת חורף למרפסת באופן עצמאי או צריך לפנות למקצוען?

לסגירות חורף מתקפלות או הנעות ייתכן שתצטרכו לפנות למקצוען. עם זאת, סוגי הסגירות ומורכבות העבודה דורשת התייחסות גם לפרטים קטנים אך קריטיים שרק בעלי מקצוע מנוסים מכירים. אנו ממליצים לבצע את ההתקנה רק על ידי מתקין מוסמך.

האם מותר לעשות סגירה בכל מרפסת?

לא תמיד מותר לעשות סגירה בכל מרפסת, וכדי להתקדם בהתקנת סגירת חורף למרפסת כדאי לבדוק את החוקים והתקנות המקומיות במקום המגורים או העסק שלך

סגירה מאלומיניום לחורף בפרגולה
השארת פרטים
חייגו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן