לסגור חדר או מרפסת

סגירה לא חייבת להיות מסובכת

סגירת זכוכית עם פרופיל שחור

איך לבחור את סוג הסגירה

סגירת מרפסת לא צריכה להיות תהליך מייגע או יקר מידי. מדובר על השקעה משתלמת לטווח הארוך שנהנים ממנה מהיום הראשון. אם זה בשביל לא להתבאס שאי אפשר לנצל את השטח כשיורד גשם או אם אתם לא משקיעים בגלל זה בריהוט גינה שימושי ויפה כי אתם מפחדים שתנאי מזג האוויר יהרסו הכל עם הזמן. יש כמה סוגים של סגירות ואנחנו נעזור נדריך אתכם בבחירה הטובה עבורכם.

למה לסגור מרפסת

בעלי בתים אשמים לעתים קרובות חוסר ניצול של המרפסת. במקום מקום בילוי מאוורר וכיפי זה נהיה למחסן שירות, מקום בו עציצים נשכחים ומייבשים כביסה. לא תמיד נוח לשבת במרפסת, יש מזגי אוויר לא אדיבים במיוחד ואנו נמצאים בתחושה שהשימוש במרפסת מוגבל ולכן יוצא שהוא פשוט לא בשימוש. חבל לבזבז שטח כזה חשוב וטוב ואפשר להפוך את זה שיהיה כמו עוד חדר בבית. סגירת מרפסת היא דרך מעולה ליצור עוד חלל מסודר שיהיה בשימוש תמידי, שיהנה מאספקטים של חוץ ופנים ויהיה בעל טאץ אישי ופרקטי.

פרגולה רפפות דמוי עץ מסגרת לבנה

יתרונות נוספים

יתרון נוסף אם אתם גרים ברחוב עם הרבה תנועה או בהליכה רועשת מאוד הוא הצבת וילון הזכוכית כדי להפחית את הרעש. תוכלו לראות כיצד אתם מבחינים בשינוי ברור בביתכם לאחר סגירת מרפסת. הרבה אנשים מתחילים עם סגירה של המרפסת ומגלים שיש למתחם החדש שימושים רבים אפשר אפילו לשים טלוויזיה, מזגן או אינספור דברים כיפים.

פרגולה וזכוכית לסגירה

סגירת זכוכית

מתחם זכוכית למרפסת אידיאלי לכל מזג אוויר מכיוון שהוא מגן מפני פגעי מזג האוויר בנוסף לספק מושבים בשורה הראשונה לנוף היפה מחוץ לביתכם. הזכוכית גם נותנת אשלייה של מרחב, גם המרפסת לא גדולה היא נותנת תחושה של חלל יותר גדול ומאפשרת להכניס את החוץ אל הפנים בתנאים נעימים ונוחים. יש הרבה מסגרות ופתרונות יצירתיים עם זכוכית ניתנים לפתיחה או הזזה ככה שכל האופציות פתוחות בפניכם.

סגירת מרפסת אלומיניום
סגירה עם עץ ופרגולות

מרפסת מודרנית עם מגע כפרי היא הדרך המושלמת לקבל את פני העונות השונות. תריסי עץ מאפשרים ויסות של אור וחום, ובשילוב עם ערכת אוכל מעץ, זה יוצר חוויה דמוית בית קפה בחוץ אפשר לשדרג עם צמחים מעוצבים להפליא משפרים את היופי של הסביבה. אפשר להנות גם אופציה של פרגולה, היום יש דגמים רבים כגון פרגולה חשמלית כזאת שנסגרת ונפתחת לפי מזג האוויר.

סגירת-מרפסות
מה צריך לעשות

כדי להתחיל את התהליך ראשית יש לבדוק את התנאים והדרישות שמציבות הרשויות המקומיים לגבי בניה נוספת. הרבה אנשים בונים ללא אישור יכולים להסתבך. כל דבר כזה נחשב חריגת בנייה ולכן יש להיות מתואמים עם הרשויות. לאחר שעברתי את השלב המסובך תפנו חברה מקצועית העוסקת בתחום יכולה לתת לכם שירות מלא. שווה להשקיע באיכות כדי שתוכלו ליהנות מהמרפסת הסגורה שלכם לעוד הרבה שנים טובות.

פרגולה פרופיל דאבל טי
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן