סגירת מרפסות עם פרגולות

ישראל נחשבת כאחת המדינות החמות ביותר ביבשת אסיה, ובעקבות זאת, נוצרו הרבה פתרונות אידיאלים. הכירו את הפרגולה, פתרון ההצללה הטובה ביותר לגינה, למרפסת, ולשטח האישי בבית. הפרגולה מעניקה צל בשטח גדול, ניתן לסגור את המרפסת עם פרגולה, או לייצר פרגולה סגורה. ישנם הרבה מאוד יתרונות לפרגולה, חברת יוניקיט הנדסה מספקת את הפרגולה ואת סגירת המרפסת עם כל היתרונות שלה.

הכירו את הפרגולה – פתרון ההצללה הנפוץ ביותר בישראל

פרגולה מורכבת מאלומיניום ונחשבת כאחת מהפתרונות הטובים ביותר להגנה מפני נזקי מזג האוויר. הפרגולה משומשת בשטחים פתוחים, מרפסות, חצרות, ומקומות נוספים. בנוסף, הפרגולה מכניסה אלמנט ופן עיצוב שונה לגמרי, היא מותאמת לסביבה ומגינה על האורחים. הכירו את הפרגולה, פתרון ההצללה הנפוץ ביותר בישראל. פרגולות הן פתרונות הקירוי הקלות, הזולות, והמהירות ביותר. ההתקנה מבוצעת על ידי חברה מקצועית שמספקת את הרכיבים וההתקנה. מחפשים פתרון הצללה מהיר ונוח? פרגולה היא הבחירה.

מדריך בניית פרגולה

לצפייה בעוד פרגולות:

סגירת מרפסת עם פרגולה – מהם העלויות

יש לכם מרפסת פתוחה ואתם מעוניינים לסגור אותה? סגירת מרפסת עם פרגולה תהיה הבחירה הנכונה. המחירים עבור סגירת מרפסת עם חומר הפרגולה נעה בין 1200-2,700 ₪ עבור מטר מרובע. המחירים משוערים בלבד ומשתנים בהתאם לדרישת הלקוח, הרכיבים הנלווים, שעות העבודה, וכמובן תנאים נוספים בשטח. אם דרושה לכם סגירה עם תריסים או חלונות זכוכית המחירים ישתנו בהתאם לעסקה. בנוסף, אם תצטרכו גג נפרד וחיצוני, העלות תהיה כרוכה בתשלום מזערי של בין 800-1,500 ₪ עבור מטר רבוע. ללא ספק, סגירת מרפסת עם פרגולה מעניקה לכם התמודדות עם תנאי מזג האוויר, וכמובן תורמת לנוחות ולפן העיצובי.

סוגי פרגולות למרפסת – כל הסוגים האפשריים

פרגולות למרפסת מתחלקת לשני עולמות – סוג ההתקנה וסוג הפרגולה. ישנם שלושה סוגי התקנות נפוצות: פרגולה תלויה מהאוויר, פרגולה מקובעת מהאדמה, ופרגולה חשמלית. המחירים להתקנת פרגולות למרפסת משתנים בהתאם לסוג ההתקנה המועדף. ומהצד השני, קיימים חומרים וסוגי פרגולות. ישנם שלושה סוגי פרגולות נפוצות בישראל – פרגולה מעץ, פרגולה מאלומיניום, ופרגולה מבטון. אך פרגולות אלומיניום הן הגמישות והמתאימות ביותר לסגירה של סוגי חלל שונים. המחירים לעסקה מורכבים בהתאם לסוג ההתקנה המועדפת, ובהתאם לסוג הפרגולה הנבחרת. פרגולה מסוג אלומיניום עמידה לכל תנאי מזג האוויר, אם אתם מעוניינים ליצור בידוד מצוין פרגולה אלומיניום תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

פרגולות-אלומיניום-תלויות
פרגולה תלויה
פרגולה קבועה על עמודים מאלומיניום
פרגולה עומדת

פרגולה חשמלית

המרכז המקצועי לסגירות והצללה –
הכירו את יוניקיט הנדסה

מחפשים לסגור את המרפסת בצורה הטובה והיעילה ביותר? פרגולה תהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. הכירו את חברת יוניקיט הנדסה, החברה שתספק לכם את הפתרונות האידיאליים והטובים ביותר לגינה. חברת יוניקיט הנדסה מתמחה במגוון תחומים, החל מסגירת מרפסות, ועד לחיפויים וגדרות חשמליים. כבר מהשיחה הראשונה תרגישו במקום טוב, השירות ברמה אחרת, המוצרים איכותיים עם אמא ואבא, והמחירים מתאימים לכל כיס. ניתן להזמין את כלל המוצרים ולבצע התקנה עצמית ולחסוך כסף, חברת יוניקיט הנדסה תספק לכם את הייעוץ הטוב ביותר, הייעוץ בחינם וניתן ללא עלות.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן