סגירת מרפסת שמש

יושבים במרפסת הרבה? 

מחפשים פתרון נגד השמש החמה?

הגעתם למקום הנכון. חברת יוניקיט הנדסה מתקינה פרגולות וסגירות מרפסת בשילוב אמצעי הצללה וסגירה מגוונים, ברמה הכי גבוהה עם שנות ניסיון ללא תחרות וכמובן- שירות ואחריות.

סגירת אלומיניום וזכוכית למרפסת שמש

היתרונות של סגירת מרפסת שמש

בעונות הקיץ החמות, בחודשי ספטמבר – אוגוסט רמת החום בלתי נסבלת, כמעט לא אפשרית, ומכבידה. בעקבות זאת, מרבית מהתושבים מחפשים אודות פתרונות הצללה עבור ביתם, אחד מהפתרונות יוצאי הדופן הוא סגירת מרפסת שמש. החשיבות של סגירת מרפסת שמש מאוד עליונה, היא עוזרת בתנאי החום הקשים, ומקלה על החיים של כולנו, ללא יוצא דופן. בשנים האחרונות, יותר ויותר תושבים סוגרים את המרפסת בעקבות תנאי החום הקודרים, ללא ספק מדובר בפתרון די אידיאלי. הקיץ בא? הכירו את הפתרון המוביל. בנוסף, סגירת מרפסת שמש מגנה אליכם גם מפני הלחות החמה ולכן נחשבת כפתרון האולטימטיבי.

מי צריך סגירה למרפסת שמש?

סגירת מרפסת שמש יכולה להיות מאוד שימושית עבור אנשים שרוצים ליהנות מהמרפסת שלהם בכל מזג אוויר ובכל עונה. התקנת סגירת מרפסת שמש מאפשרת למרפסת להיות מקום נוסף בבית, בו ניתן להשתמש למגוון מטרות כמו קליניקה, חדר עבודה, או אפילו חדר שינה.

בנוסף, סגירת מרפסת שמש מספקת הגנה מפני הגשמים והרוחות הקרות בחורף, ומאפשרת ליהנות מהאור השמש בימי החום בקיץ בצורה נעימה ומזמינה. התקנה זו גם יכולה להגן על הרהיטים והצמחים הממוקמים על המרפסת מפני הפגיעה מאקלים הקיץ והחורף.

בסך הכל, סגירת מרפסת שמש היא הפתרון המושלם עבור אנשים שרוצים להיות בטוחים כי יוכלו ליהנות מהמרפסת שלהם בכל עונה ובכל מזג אוויר, וגם לייצר חלל נוסף ושימושי בבית שלהם.

 

חלונות ויטרינה לסגירה מרפסת

כמה זמן מחזיקה סגירת מרפסת שמש?

בעקרון, סגירת מרפסת היא מוצר המיועד להיות קיים שנים רבות לאחר ההתקנה שלו. זהו מוצר שקונים פעם בחיים. אורך החיים של סגירת מרפסת תלוי במספר גורמים הקשורים לאיכות חומרי הגלם, איכות ההתקנה עצמה וסוג מזג האוויר באזור. אם הסגירה עשויה מחומרים איכותיים ובנויה היטב, היא יכולה להחזיק למשך שנים רבות מאוד.

בכל מקרה, על מנת להאריך את חיי השימוש של הסגירה, חשוב דבר ראשון, לבחור בחברה המעניקה שירות ויש לה כבר כמה שנים טובות בענף. בנוסף לכך, כדאי לטפל בסגירת מרפסת השמש בצורה נכונה. במידה והתקנתם סגירת מרפסת מאלומיניום, כמות התחזוקה השנתית שתיאלצו לעשות קטנה באופן משמעותי. בחומרי גלם אחרים כמו ברזל או עץ, התחזוקה חוזרת על עצמה. לשמירה כללית על המראה של הסגירה במרפסת השמש שלכם, יש לנקות את הסגירה ואת הזכוכית באמצעות חומרי ניקוי מתאימים בניקוי עדין. על מנת לא להזיק לשלמות המבנית של הסגירה יש למנוע תזוזות לא נכונות ולא להשתמש בכוח חזק בתלייה או נדנוד של על המבנה, הדלתות והחלונות.

 

מחירים של סגירת מרפסת

הפתרון המוביל והאולטימטיבי נגד החום הישראלי הוא ללא ספק סגירת מרפסת שמש בביתכם. המחירים עבור סגירת מרפסת שמש הוא החל מ- 2,000 ₪ וטווח המחירים נע בין 2,000-5,000 ₪ לכל היותר, בעבור מטר רבוע ויכול לכלול או לא לכלול דמי התקנה. המחירים תלויים בתנאי השטח האפשריים, בהתאמות של הלקוח, ובחומרי הגלם הנדרשים. ללא ספק, סוג הזכוכית מהווה חשיבות רבה על המחיר. לפני בחירת חברה כזו או אחרת, כדאי לבחור אותה ע”פ הפרמטרים. אל תבחרו בצורה אקראית, בצעו את הבדיקות והמחר, עשו השוואת מחירים. בנוסף, המחירים עבור סגירת מרפסת שמש תלויים גם בעובי האלומיניום הנדרש, במקום הרצוי לסגירה, ובתנאים נוספים והכרחיים.

סגירת מרפסת מעוצבת

איזה עוד פתרונות קיימים להצללה

סגירת מרפסת שמש היא אולי הפתרון המוביל והאולטימטיבי ביותר בעונות הקיץ החמות בישראל. למרות זאת, ישנם פתרונות נוספים ואידיאליים, מה שכן, אם אתם אוהבים לרבוץ במרפסת, אתם חייבים פתרון הצללה שיעניק לכם הגנה מפני השמש. אז מהם פתרונות ההצללה הנוספים? הנה כמה פתרונות טובים: הראשון, פרגולה חשמלית או פרגולות אלומיניום. השני, שמשונית להגנה מפני השמש. השלישי, וילונות להצללה. הרביעי והאחרון, גזיבו איכותי. אלה הם ארבעת הפתרונות הנוספים והיצירתיים ביותר להגנה בתנאי החום. בחיפוש קפדני יותר בגוגל תוכלו למצוא פתרונות הצללה נוספים, דרכים להגנה מפני עונות הקיץ החמות. בנוסף, ניתן להתייעץ עם חברות הצללה במטרה לבחור את הפתרון המוביל והטוב ביותר.

סגירת חורף למרפסת שמש

סגירת חורף למרפסת שמש היא התקנה של כיסוי למרפסת. הסגירה מתאימה למרפסות ומאפשרת למשתמש ליהנות מחלל חיצוני בין אם המזג האקלימי קר וגשום או במקרים של רוחות חזקות או חום יתר.

הסגירות כוללות חלונות ודלתות אשר נפתחות ונסגרות ומאפשרות למשתמש לבחור בצורת הסגירה שמתאימה לו ביותר לפי הצרכים שלו. הסגירות מורכבות מחומרים איכותיים כמו אלומיניום וזכוכית איכותית המאפשרים להן להחזיק לאורך זמן ולספק את הפתרון המתאים למשתמש במגוון תנאים שונים.

סגירת חורף למרפסת שמש מאפשרת לכם ליהנות מהחוץ גם בימים קרים וגשומים ומספקת לכם חלל חיצוני נוסף לנוחות ולפעילות במקום קסום.

למה קוראים למרפסת שמש מרפסת שמש?

מרפסת שמש היא סוג של מרפסת המיועדת לסגירת מרפסות או חללים חיצוניים אחרים בבתים או במבנים מסחריים. המרפסת מיועדת להגן מפני גשמים, רוח, אבק וכל תנאי מזג אקלים אחרים ומאפשרת ליהנות מהחוץ גם בתנאי מזג אקלים לא מושלמים.

המונח “מרפסת שמש” נוצר בגלל שמרפסת זו מאפשרת לשמש להיכנס לחלל דרך החלונות או הפתחים בסגירת המרפסת ולהאיר את החלל באופן טבעי, במקום להשתמש בתאורה מלאכותית בלבד. בכך, המרפסת מאפשרת להכניס באופן מסונן ומבוקר את החום והאור הטבעי לחדר ומשפרת את איכות האוויר והתאורה בו.

יוניקיט הנדסה סוגרת לך מרפסת שמש

חברת יוניקיט הנדסה מספקת שלל פתרונות יצירתיים ומקצועיים במגוון רחב של תחומי פעילות. החברה מספקת פתרונות גם בתחומי ההצללה לבית, החל מפרגולות, ועד לסגירת מרפסות שמש ועוד. החברה מתמחה בייצור פתרונות אידיאלים למשתמשים, כאלה שעונים על מטרה, שימוש, או צורך מסוים בבית. הכירו את חברת יוניקיט הנדסה, הפרטנר שלכם לחיים נוחים יותר. אצלנו, השירות במקום הראשון, רמת המקצועיות גבוהה, והמוצרים איכותיים ככל הניתן. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר התקשרו עוד היום.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן