רשימת סוגי חיפוי קירות

פנלים לחיפוי קירות

פאנל חיפוי קירות הוא פנל חיפוי חדשני שמאפשר שדרוג של קירות וחללים, חוץ ופנים, במהירות וקלות.
חיפויי קירות , מגיעים סוגיי חומרים וגדלים, הם מותקנים בשיטות המתאימות לכל סוג מבנה קיים, חומר החיפוי הנכון יכול לחסוך לכם צורך במתקין ויכול לעיתים להיעשות עצמאית.

חיפוי משרביה

משרביה מעניקה את המענה האופטימלי ליצירת חציצה והפרדת חללים אך במקביל חיפוי משרביה יאפשר לכם להכניס אור ואוויר. משרביה קלה ליישום בפועל ומתאימה כפתרון חציצה כקיר שלם או קיר חלקי.

חיפוי קירות חוץ סינטטי

על ידי תהליך ייצור שנעשה באופן קפדני, אשר עושה שימוש בתרכובת חומרים סינתטיים באיכות גבוהה. החומרים מדמים את מראה העץ, החל מהצבעים הייחודיים שלו ועד לטקסטורות ולמרקמים המאפיינים את העץ. הלוחות עצמם עשויים משני חלקים עיקריים - ליבה ומעטפת.

מחיצות פנים

קירות פנים מהווים אלמנט אשר משמש להפרדה במבנה בין שני חלקים פנימיים או פנימי וחיצוני. החלק החיצוני של הקיר נקרא קיר חוץ, החלק הפנימי נקרא קיר פנים, קירות לרוב מחופים בצבעים ובגוונים שונים בקירות מסוימים בפנים מבנה או בחלקו החיצוני מבוצע אלמנט עיצובי על קיר וזאת על מנת לייחד ולבדל את הקירות הספציפיים משאר הקירות כאלמנט עיצובי של קיר מעוצב בעל אלמנט שימושי אמיתי.

חיפוי קירות חוץ דמוי עץ

חיפוי קירות חוץ דמוי עץ – לוחות עמידים וחזקים שבנוסף זכו למראה מרשים דמוי עץ טבעי. מבנה לוחות אלה הוא צר וארוך, והם מקצרים במידה ניכרת את זמן הבנייה. כמו כן, לוחות אלה עמידים לנזקים שעלול לגרום מזג האוויר ועל כן ממלאים את תפקידם לטווח הרחוק, ועוד יתרון נוסף והוא העמידה בכל התקנים הירוקים העדכניים .

חיפוי חוץ למעטפת בית

חיפוי חוץ למעטפת בית - אחד מן התחומים הכי חשובים בעולם הבניה המתפתח הינו חומרים לחיפוי קירות חוץ. מערכת חיפוי החוץ של המבנה היא למעשה הממברנה המפרידה בין העולם החיצוני ולבין פנים הבית. בניגוד לבניה בבלוקים, אשר מאפיינת מערכות קיר פשוטות באופן יחסי, אשר מורכבות ברובו המוחלט של המקרים מבטון, בלוקים וטייח, מציעה הבניה המתקדמת חתך קיר מורכב יותר, אשר כולל כמה חומרים בכמה שכבות.

חיפוי חיצוני לבניין

חיפוי חיצוני לבניין, מהווה את אחד השימושיים המרכזיים בתחום הבניה בעידן החדש, זאת בשל השינוי הכולל שהוא מקנה לקירות החיצוניים - מראה הנקי, חדשני ועיצובי המשפיע בעיקר על איכות הקיר והמבנה לטווח הארוך. בזכות השימוש בחיפוי חיצוני והשינויים הנוצרים כתוצאה מהחיפוי, הערך של המבנה הופך יותר יוקרתי.

חיפוי קירות פולימרי

אחד מן חומרים לחיפוי קירות חוץ שאינו אלומיניום או אלוקובונד הינו פולימר שהוא חומר קשיח במיוחד, עמיד וחזק לטווח הרחוק, המיועד בעיקר לחללים רטובים, הפולימר נמכר כפנלים לרצפה וחיפוי קיר, המשמש לחללים רטובים כחדרי אמבטיה, פס הפרדה אשר מגן על הקיר, ומשקופים.

קירות מעוצבים לבית

להשקעה בקירות של הבית שלכם יש חשיבות עבור עיצוב פנים הבית. במידה ואתם מעוניינים להוסיף לכל חלל הבית שלכם תחושה של חום, כדאי שתשקיעו בתחום של קירות מעוצבים לבית. בחדר הילדים אתם יכולים להדביק טפטים עם דוגמאות של חיות וצמחים: פילים, פטריות, חיפושית או ג’ירפות.  או של דמויות שלקוחות מסרטים או סדרות אהובות, וולט דיסני. בקירות של חדר השינה שלכם אתם יכולים להדביק טפט עם מבחר של דוגמאות מיוחדות, נקודות או דוגמאות של פסים,

משרביה לחיפוי קירות פנים וחוץ

משרביה לקיר 

מעבר לאלמנט העיצובי, עושים שימוש של משרביה לקיר כאשר רוצים להגדיר חלל, אבל לא לחסום אותו לגמרי.

קיר משרביות 

בהרבה סיטואציות שרביות יכולות להחליף את אחד הקירות הפנימיים של הבית, ליצירת חלל מאוורר שעדיין מצריך סוג של חציצה כדי שתיווצר שונות בין החללים.

חיפוי אלומיניום על מפעל

Q & A - שאלות נפוצות

למה צריך חיפוי קירות

חיפוי קיר הוא חומר המותקן ככיסוי מעל חומר אחר, כדי לספק שכבת כיסוי והגנה נוספת. חיפוי קיר יודע לספק גם שכבת בידוד אקלימי וכן יכול להיות כשכבת בידוד אקוסטית

התקנת חיפוי קיר היא הנחת החיפוי מעל חומר החזית או הפנים שנועד לחיפוי. תלוי במטרה, יש חומרים שונים לכל מטרת חיפוי.

ניתן למצוא חיפוי אלומיניום, חיפוי מעץ, חיפוי משרביה, חיפוי סולארי, חיפוי בטון, חיפוי אבן 

חיפוי חוץ הוא סוג של חיפוי המיושם מעל חזיתות מבנים מעל קירות חוץ, נועד לספק שכבת בידוד והגנה מנזקי וגורמי חוץ.

חיפוי פנים כשמו כן הוא, חיפוי המבוצע על קירות פנימיים. חיפוי קירות פנים מתבצע לרב בכדי לתת מענה לבעיות אקוסטיות, יצירה של חללים והפרדה בין אזורים, ליצור עיצוב שימושי ונעים.

רב סוגי החיפויים, הם אכן דליקים, כל סוג ברמה אחרת של עיכוב בעירה. חיפוי אלומיניום וחיפויים חדשים מיוצרים עם כושר עיכוב בעירה גדול מבעבר.

אלוקובנד הוא כרגע חיפוי האלומיניום הבלתי דליק המוביל בשוק.

תלוי מאוד במיקום ומטרת החיפוי. אם חיפוי חוץ, הרי חיפוי אלומיניום ישרת אתכם נאמה, בעוד חיפוי פנים למטרות עיצוב, יעשה במחיצות לרב.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

תשכחו מצבעים - חיפוי קירות פנים

מחיצה לעיצוב משרד

עדיין בוחרים צבעים לקירות הבית? כדאי להתקדם הלאה ולחשוב יותר בכיוון של חיפוי קירות פנים. לחיפוי הקירות ישנן שתי מטרות חשובות. המטרה הראשונה היא להעניק עמידות וחוזק לקיר. המטרה השנייה היא להעניק לקיר עיצוב מרהיב, כך שכל אחד יוכל לשבח אתכם על בחירת החיפוי לבית, ברגע שהוא ייכנס אליו. כמובן, אתם תוכלו לבחור את החיפוי המתאים ביותר עבור ביתכם.

ואם אנחנו מעוניינים בחיפוי קירות עץ?

חיפוי קירות פנים מאלומיניום הוא כמובן בחירה טובה, אך מה אם אנחנו רוצים להשיג חיפוי בעל מראה ביתי יותר לקירות שלנו? ניתן בהחלט לעשות זאת על ידי חיפוי קירות פנים דמוי עץ. תוכלו לבחור את סוג החיפוי המתאים לכם, על מנת להגיע לתוצאה הביתית הרצויה ביותר עבורכם. בזכות חיפוי דמוי עץ זה, העשוי מאלומיניום, תרוויחו קירות איכותיים ועמידים שגם נראים בדיוק כמו שאתם רוצים.

אלוקובונד מודפס
חיפוי קיר דמוי עץ
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן