סוגי מוצרים לאקוסטיקה

פאנלים ,אריחים , ספוגים ועוד...

בכל מקום שאליו אנחנו הולכים ישנם צלילים ורעשים. גם בבית  וגם כאשר נמצאים במשרד , ניתן לשמוע את צפצוף הרכבים העוברים בכביש הקרוב, לשמוע את המוזיקה אשר בוקעת מן הדירה של השכן. אנו יכולים ליצור מערכת שתסנן רעשים בלתי רצויים. עבור המקומות בהם חשוב לבצע בידוד מפני רעשים לא רצויים. לפעמים הרעשים הם כאלה שרצוי כי גם יהיו מבודדים מהחוץ פנימה, וגם כאלה שיהיו מבודדים מן האזור שבפנים החוצה, כמו במקרה של פאבים ומועדונים שבהם הרעש מגיע אל רמה גבוהה של דציבלים, ואותו חייבים לסנן, לעומת אולפני הקלטות או חללי משרדים והיכלים, בהם נבקש ליצור בידוד מהרעש הסביבתי שמקורו מן החוץ.

צפייה בקטגוריות מוצרי חיפוי ואקוסטיקה

צמר-כבשים-אקוסטי
חיפוי-אקוסטי-במסעדה

פתרונות אקוסטיקה

פתרונות אקוסטיים פאנלים אקוסטיים – מחיצות אקוסטיות – לוחות אקוסטיים מחיצות אקוסטיות מעבר לקטגוריה מחיצות משרבייה מעבר לקטגוריה הנמכת תקרה מעבר למוצר מחיצות אקוסטיות גמישות

קרא עוד »

חיפוי קירות פנים אלוקובונד

חיפוי קירות אלופלקס חיפוי אלופלקס בדומה לאלוקובונד, מאפשר להגיע לתוצאות גימור ועיצוב בחיפוי מבנים ברמה גבוה. חיפוי קירות ותקרות באלופלקס קטגוריה דגשים טווח מחירים משוער

קרא עוד »
מחיצות פלסטיק
91%
צמר כבשים
91%
אלוקובונד
91%
אלופלקס
91%
הנמכת תקרה
91%
רצפה צפה
91%

יעילות הבידוד האקוסטי

את הבידוד מבצעים על ידי התקנה של אריחים אקוסטיים אשר מייצרים רמה גבוהה וטובה של אקוסטיקה. ניתן לבודד רעשים באופן יעיל מאחר ויש אמצעים רבים עבור בידוד שיכולים להתאים למגוון רחב של מסנים, לקירות חוץ ופנים ולספוג רעשים. יכולה לנוע בין עשרות שקלים  למאות של שקלים עבור פנל אקוסטי, פר מ”ר.

אקוסטיקה באולפנים

אולפנים שבהם מבצעים הקלטות של סאונד בהם צריכים לבודד כל רעש אחר של רקע על מנת שהצלילים שאותם מקליטים וקולטים יהיו “נקיים” כל שרק ניתן. אם נחשוב על זה לעומק נבין עד כמה שצליל שהוא מדויק ונשמע באופן מלא וללא הפרעות הוא כזה שאותו נעים לשמוע ולו להקשיב, וצלילים מוקלטים הם כאלה שאותם אנחנו שומעים עבור הקלטות של שירים ועבור הקלטות של דיבוב לתעשיית הסדרות והסרטים.

בידוד אקוסטי בחללי משרדים

משרד הוא מקום שבו לא זקוקים לריכוז גבוה עבור ביצועים איכותיים, כי אם חייבים שקט ואי הפרעות ברגעים החשובים הללו שבהם מביאים לקוחות לפגישה או יושבים לישיבה חשובה כל העובדים יחדיו. הצלחה של עסק תלויה במידה רבה גם באפשרות של המקום הזה לייצר סביבת עבודה אופטימאלית, ואת זה בין היתר משיגים על ידי מיני פתרונות אקוסטיקה למשרד אשר מאפשרים בידוד מפני הרעשים הטבעיים של אותה הסביבה.

התקנה של אריחים ופאנלים אקוסטיים בסביבה של עבודה היא הכרח ולא העדפה, ובכל משרד זה חשוב לוודא כי הבידוד מפני רעש קיים עם ביוד שמתחיל מן הרצפה בסיוע של רצפה צפה ומתקדם אל עבר הקירות שמרופדות אריחים אקוסטיים ומסתיים באזור של התקרה שאף בה ניתן להתקין אמצי בידוד אפקטיבי.

פתרונות חיפוי אלומיניום

ליחצו למעבר אל כל המוצרים

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן