עיצובי פסיפס לרצפת הבריכה

בריכות נועדו לספק הנאה, שעשוע. הן מספקות זמן שעשוע, זמן הנאה לאנשים שבאים להשתכשך במימיהן. ישנן בריכות מסוגים מפוארים ומעוצבים יותר, וישנן בריכות ששומרות על מראה פשוט ומינימליסטי. אלו החומרים הקיימים, וכל אחד מהם יכול לספק חווית בריכה שונה. כאשר רוצים להמשיך ולשדרג את חווית הבריכה עבור אנשים שבאים לנפוש בה - אפשר כמובן לשפץ ולשדרג את הבריכה מכל מיני זוויות - אולי שיפוץ כולל. אפשר כמובן גם לשמור על רמת תחזוקה גבוהה בה - כדי שבאופן כללי יהיה נעים לשהות בה.

ואפשר גם להשקיע בעיצוב הבריכה..

רעיונות וחומרים לעיצוב הבריכה

אז כיצד ניתן להשפיע על עיצוב הבריכה, בדרכים שלא מבקשות מאיתנו לשפץ אותה, אלא לעבוד עם החומר הקיים?

 

ובכן, כפי שכותרת המאמר מרמזת – אפשר להשתמש באריחי פסיפס כדי להשלים את המשימה. אריחי פסיפס הם למעשה אריחים בהם יש אבנים קטנות, אשר כל אחת מהן עונד חלק מן המתאר הגדול יותר. כל אבן מייצגת חלק מן השלם. עכשיו, מדוע לא להדפיס תמונה גדולה ורחבה בבת אחת? למה להשתמש באריחי פסיפס?

ריצוף פסיפס-לבריכה
צרו קשר
אריחי פסיפס זהב זוהר

אלמנטים לעיצוב בריכות מוצלח

  1. אריחי פסיפס למעשה מורכבים מאבנים קטנות, או בחומר שדומה לכך בהרכבו. לכן, הן מביעות גבשושיות שכאלה, אשר לא אמורות להופיע על פני תמונה חלקה ושלמה מלכתחילה. הגבשושיות האלה מביאות לנו מראה מסוים, שיכול מאוד מלהחמיא לעיצוב המתבקש, שבחרנו. כמו גם, אפשר שיהיה להן מרקם, שספציפית בבריכה, יכול להיות מאוד מושך. כמו מאפשר שטח אחיזה מסוים לאחוז בו, בעיקר כשעומדים עליהן. ובכלל – מקומות כמו בריכה, שיש חוויה פיזית מסוימת, התחושתיות שאריחי פסיפס יכולים לספק, יכולים להוסיף אלמנט נוסף לחוויה החושית של ביקור בבריכה.
  2. אריחי פסיפס למעשה נועדו להדבקה כיחידים. זה ממש מקל על איכות ההתקנה. כך שזה חוסך עלויות התקנה אם אנחנו מזמינים מתקין מורשה ומקצועי. כמו גם, אם אנחנו בוחרים להתקין זאת בעצמנו, זה יכול להיות קל יותר, מבחינת השקעת זמן ואנרגיה – עקב כך שזו חתיכה אחר חתיכה, ולא מקשה שלמה של תמונה או עיצוב. כך שגם ההזמנה, והאריחים עצמם שמגיעים בחבילה – יכולים להגיע בצורה מותאמת וקלה, שניתן לאחסן עד לרגע בו אנחנו רוצים לבצע את ההתקנה וההדבקה.

עוד על הפסיפס

מעבר לכך, ניתן לייצר מפסיפס, אריחי תמונות – שיחדיו יכולים להציג תמונות מסוימות, באיכות גבוהה – בקרקעית הבריכה לדוגמה. אולי צורות מקרקעית הים, אולי שחיינים מפורסמים – או כל מחשבה אחרת. כמו גם, מדבקות פסיפס יכולות לבטא איזשהו תבנית גרפית. אולי תעתוע אופטי. אולי אלמנט מרשים כזה או אחר, שיכול להחמיא או לפחות להתאים לסטייל של הבריכה. 

חיפוי פסיפס תמונות
צרו קשר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן