עיצוב דלתות

מדריך לבחירת דלתות כניסה ופנים

דלתות כניסה

דלתות כניסה, בתור קונספט – מתארות דלתות חוץ/יציאה. בשונה מדלתות פנים – הן מוצבות בחוץ, כך שמי שנכנס לבית, עובר דרכן, ומי שנמצא בבית – יוצא דרכן. החשיבות שלהן נובעת מכמה רבדים – ראשית, מדובר בדלת הכניסה לבית, משמע מי שעובר דרכה יכול להיות אורח ויכול להיות פורץ. אם הוא אורח, אז זה נפלא לבשר לו כמה בעלי הבית מתעניינים בעיצוב פנים, וכמה הם מאפיינים ומיחצנים את פנים הבית שלהם, כדרך הנראות החיצונית של דלת הכניסה.

דלתות כניסה מעוצבות דגם פיבוט

מנגד, אם זה פורץ – הטאץ’ העיצובי פחות משנה – למרות שזה תמיד נעים להנעים פנים לאנשים בכניסה לבית – אלא הטאץ’ הביטחוני, האבטחתי של הדלת – או כמה טוב היא מגנה על גבולות הבית. כך שאם היא מעוצבת, ונעימה – כמו נגיד דלת בלגית – אך אינה מאובטחת, כי הפרופיל לא חזק כמו שמתבקש, או הזכוכיות (אם ישנן), ואף אם יש חלון על הדלת ובדלת – ומדובר בחומר חלש שלא שורד פגיעה או התעסקות עם מנגנוני הנעילה – אזי שזה לא דלת שיודעת להגן על הגבולות, לעמוד על המשמר ולהגיד “לא”, מתי שצריך ונכון ואף ראוי. בכל אופן – דלת אמורה לשמש הן כמוצר ראווה (לדעתנו), שמחמיא לעיצוב הבית, והן כמנגנון הגנה על גבולות הבית.

דלתות כניסה - מחיר

מחיר של דלתות כניסה יכול להתחיל מ-2,000 ₪ ולהגיע גם לעשרות אלפי ₪, ככל שהן יותר ייחודיות, מעוצבות, איכותיות ומדוגמות (מלשון דגם מסוימות) כך סביר שטווח המחיר שלהן פשוט יעלה.

דלת כניסה מעוצבת ומחירים

דלתות פנים

דלתות פנים, לעומת זאת – לא אמורות להיות מאובטחות במיוחד – כי הן בתוך פנים הבית – מה יהיה הטעם לעצור מישהו מלעבור דרכן? אמנם יש מנעול, ואם יש אנשים בבית שאוהבים את הזמן האינטימי שלהם עם עצמם, זה בהחלט יהיה נהדר אם תהא אפשרות סבירה לנעול את הדלת. אך זה לא הדגש – גם במקרה זה, בו יש דיירים ואורחים – יהיה זה נפלא לו העיצוב של דלתות הפנים יתרום במיוחד לאווירה בבית.

דלת פנים גבוהה למשרדים מחירים

במיוחד אם הן מעוצבות. אגב, מה משמעות המילה מעוצב? לפי מחקר קצר בגוגל, נדמה שמקור השם שייך להטבעת חותם, או למתן צורה – לדבר מה בעל מטרה, שרוצים למשוך אל העולם. למשוך מאיפה? למשוך מהדמיון, מהעולם הפנימי – אל העולם “החיצוני”, אל עולם החומר. כל תהליך יצירה כולל בתוכו יצירה של דבר מה שקיים בתוכנו, ולפסל את דמותו כאן בחומר. על כן, כל עיצוב הוא תהליך של הטבעת צורה פיזית, על חתימה אנרגטית – המתעברת בתוכנו, ובאה לעולם באמצעים פנימיים, שפיסלנו במו ידינו – מתוך עניין במה שמתברר, מתרחש, מתהווה, מתעבה. על כן, עיצוב כפי שזה נוגע לדלתות פנים – זה בעצם מתן צורה, של דבר מה בתוכנו שרוצה ביטוי.

דלתות פנים מעוצבות

דלתות פנים מעוצבות – הן המשך של הקו העיצובי, של התשוקה, של החיות הפנימית – באיזה חלל אנחנו חיים בתוכנו? האם נוכל לחיות אותו גם מחוצה לנו? לבטא את העולם הפנימי, בחיצוני? זוהי הבחירה בדלתות פנים מעוצבות, לפי רצוננו, שרוצה ביטוי כאן ועכשיו.

דלת פנים גבוהה לבנה מעוצבת
דלתות פנים מחיר

מחיר הוא תלוי עיצוב, חומרים – פרזולים. על כן, דלת פנים, יכולה לנוע מטווח של 1,300 עד 3,000 למ”ר ₪ ומעבר לכך. ככלל אצבע, ככל שמפרט הדלת יותר איכותי וככל שרמת העיצוב וחומרי הגלם יותר איכותיים, כך מחיר דלת הפנים יהיה גבוה יותר.

דלתות פנים קיר הזזה
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן