עיצוב והצללה

אנחנו יוניקיט, משווקים ומייצרים פתרונות הצללה ופתרונות אלומיניום בישראל ובעולם. נשמח למצוא בעבורכם את הפתרון המתאים ביותר. אנו מציעים, פרגולות אלומיניום, גדרות אלומיניום, חיפויים, אקוסטיקה, מסתורי כביסה ועוד הרבה…

פרגולות בהרכבה עצמית מאז ועד היום

פרגולות קיימות כבר מאות שנים וניתן לייחס את שורשיהן המוקדמים לתקופות הלטיניות. במקור, הם שימשו יותר למסלולי הליכה ולשימושים בגינון, כמו בגידול ענבים וגפנים. פרגולה היא פתרון להצללה, מעבר או פינת ישיבה, עמודים אנכיים התומכים בדרך כלל במבנה , הגג עשוי לרוב מפרופילים החוצים את הגג לרוחבו, נקראות בשם רפפות הצללה.

כיום אנו משתמשים בהם לרב, ברב המקרים תהיה פרגולה אלומיניום , בד, עץ כפתרון הצללה. אנו משתמשים בהם בעיקר למטרות הצללה אך השתמשנו בהם כדי “למסגר” אזור, כדי לתת לו תחושת גובה ולפרק או להגדיר אזורים מסוימים מבחינה אדריכלית.

פרגולה תלויה צפה לגינה

פרגולות לעיצוב אישי

בכל הקשור לעיצוב והתאמה אישית, ישנן מגוון אפשרויות זמינות. פרגולות אלומיניום נמוכות וקלות לתחזוקה מפרגולות עץ , ניתן להתאים אותם לתחום רחב של פרויקטים של בנייה, ועד הוספת בד ומנגנון חשמלי, שמאפשר להתאים את רפפות ההצללה באופן שיספק צל מקסימאלי, להציע פרטיות מכיוונים אופקיים. כאשר תעשיית האלומיניום נותנת לנו מוצרים טובים יותר כל הזמן, אנו משלבים כעת פרופילים מאלומיניום במראה דמוי עץ  מהנה ומציעים הרגשה כפרית וגוונים דמויי עץ לבחירה.

כיום אנו משתמשים בהם לרב, ברב המקרים תהיה פרגולה אלומיניום , בד, עץ כפתרון הצללה. אנו משתמשים בהם בעיקר למטרות הצללה אך השתמשנו בהם כדי “למסגר” אזור או ליצור מסתור כביסה , כדי לתת לו תחושת גובה ולפרק או להגדיר אזורים מסוימים מבחינה אדריכלית.

פרגולה צפה אלומיניום

פרגולה וסנטף

בכל הקשור לעיצוב והתאמה אישית, ישנן מגוון אפשרויות זמינות. פרגולות אלומיניום נמוכות וקלות לתחזוקה מפרגולות עץ , ניתן להתאים אותם לתחום רחב של פרוייקטים של בנייה, ועד הוספת בד ומנגנון חשמלי, שמאפשר להתאים את רפפות ההצללה באופן שיספק צל מקסימאלי, להציע פרטיות מכיוונים אופקיים. כאשר תעשיית האלומיניום נותנת לנו מוצרים טובים יותר כל הזמן, אנו משלבים כעת פרופילים מאלומיניום במראה דמוי עץ  מהנה ומציעים הרגשה כפרית וגוונים דמויי עץ לבחירה.

סנטף  יוסיף עוד יותר אסתטיקה לפרגולה שלכם מכיוון שתבחרו בין עשרות צבעים ודוגמאות. אנו מובילים בתעשייה בכל הקשור לפתרונות הצללה ומוצרי אלומיניום בהתאמה אישית ואפשרויות חדישות עיצובית וטכנולוגית.

הצללת החצר עם פרגולה

אם אנו מסתכלים על תחזוקת פרגולות, בהחלט צריך ללכת על אלומיניום. לעיתים רחוקות זקוקים לתחזוקה בהנחה שהפרגולות מותקנות כראוי. פרגולות מעץ נשחקות עם הגיל, כך שהיא עשויה לדרוש צביעה או איטום כל כמה שנים. פרגולות מעץ יכולות להתעוות או להיסדק משינויי טמפרטורה, התיישבות ובליה עד כדי החלפת כל מסגרת הפרגולה וזו לא השקעה קטנה של זמן וכסף.

צרו קשר: 0737-969-733 או השאירו פרטים

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן