פסיפס קל הדבקה

פסיפס הוא אלמנט עיצובי שניתן לעטר בו קירות ורצפות של מבנים. הסיבה שאנחנו מעוניינים לעשות זאת, היא כי יש לנו טעם או כיוון רעיוני מסוים שאנחנו מעוניינים ללכת בו. אולי אנחנו רוצים ליצור אפקט מפתיע או מרשים. אולי אנחנו רוצים לעטר את הקירות או הרצפות באלמנט שייצור תחושה מסוימת בחדר. התחושה הזאת נקראת אווירה, והיא משפיעה על התחושה שיש לֶאנשים כשהם נמצאים בחלל החדר.

הפסיפס של יוניקיט

פסיפס שונה לדוגמה מאריחים בכך שפסיפס הוא למעשה אסופה של אבנים קטנות יותר, שמתחברות יחדיו לכדי תבנית גרפית. אריחים, הם פשוט ריבועים גדולים יותר, שמתחברים יחדיו לתבנית גרפית. פסיפס נוטה להיות קולקציה של אבנים קטנות, שיחדיו יכולות לתאר עיצוב מעניין, ואפילו תמונה שבחרנו להדפיס באיכות גבוהה ומדויקת.

הפסיפסים של יוניקיט עשויים מטכנולוגיה של ננו-פולימרים, שהם למעשה חומרים עמידים בחום וברטיבות, כך שבאופן מסוים הם יכולים לעכב בעירה, כמו גם להתאים לחדרים בהם יש רטיבות – כמו אמבטיה, שירותים, מקלחת ואף אמבטיה. 

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

אריחים של פסיפס

פסיפסים, כאמור הם אסופה, או קולקציה של אבנים קטנות שיחדיו יוצרות תבנית גרפית. כדי להדביק אותן לעתים קרובות יש צורך בהתקנה או ידע מסוים בהדבקה. אך בערכה של יוניקיט קיימת האפשרות להשתמש בפסיפס קל להדבקה. פסיפס זה ניתן לשימוש לדוגמה בחדרי שירותים, אמבטיה, מטבח ואפשרויות אחרות, כמו לדוגמה – חיפוי חיצוני או יצירת חיפוי פסיפס מתמונות אישיות.

כשאנחנו משתמשים בפסיפס קל להדבקה מחוץ לבית, אנחנו רוצים לוודא שהוא יעמוד בתנאי החוץ. הפסיפסים, המוגנים בפטנט שיוניקיט משווקת, למעשה עשויים מטכנולוגיה שעמידה בחום ובקור, לכן יכולה להתאים לשימוש בחוץ. במקרה כזה יש משמעות והזדמנות לייצר ולהשתמש בעיצוב שיקשר בין עיצוב הפנים של הבית, לבין עיצוב החוץ של הבית. אם אנחנו מדברים על אווירה, עצם היכולת לקשר בין עיצוב הפנים של הבית לבין זה שבחוץ, על ידי פסיפס קל להדבקה יכולה מאוד לרגשה את מעצבי הפנים שבינינו – אפילו אם זה לא המקצוע שלנו, אלא רק התשוקה.

יתרונות הפסיפסים שלנו

וכשאנחנו משתמשים, באופן כללי, בפסיפסים המעוצבים של יוניקיט, אולי בפסיפסי התמונות שיוניקיט מציעים – אנחנו יכולים למעשה לייצר אלמנטים עיצוביים מפתיעים. אולי תמונות שצילמנו בטיול, נופים יפהפיים שאנחנו יכולים לתלות בחדר האמבטיה. או תמונות אישיות שלנו, שאנחנו יכול לעטר בתמונות קטנות שייצרו פסיפס ייחודי בקיר הסלון. כך שפסיפסים יכול למעשה לייצר לנו הרבה הזדמנויות להתאמה אישית ולהעצמת האווירה תוך שימוש בסטייל האישי שלנו.

 

כמובן, הפסיפסים של יוניקיט הם קלים לניקוי, קלים ופשוטים להדבקה. בהצלחה רבה.

 

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן