פרגולה מאלומיניום לקיץ

פרגולות האלומיניום תפסו במידה רבה את מקומן של פרגולות העץ בשוק.

פרגולה מאלומיניום לגינה בקיץ

האלומיניום עמיד מאוד בפגעי מזג האוויר, הוא קל ולכן ניתן להתקינו על מגוון רחב יותר של מבנים, והוא פשוט לתחזוקה באופן כללי. אבל האם פרגולת אלומיניום מתאימה לקיץ?

פרגולות מאלומיניום
פרגולות אלומיניום

הקיץ היא אחת מהתקופות הטובות ביותר עבור פרגולה. הפרגולה מציעה הגנה משמעותית מהשמש באזור שבו היא פרוסה, וכך מאפשרת שימוש בשטחים חיצוניים שהיו הופכים לחסרי תועלת בקיץ אם היו נשארים חשופים. פרגולת אלומיניום טובה עוד יותר מסוגים אחרים של פרגולות בעונת הקיץ בשל מספר יתרונות הייחודיים לסוג זה של פרגולה.

פרגולות אלומיניום ברמת גן

יתרונות האלומיניום

• האלומיניום עמיד מאוד לשמש. פרגולות מעץ או מברזל עשויות להינזק מחשיפה ממושכת לשמש וזקוקות לתחזוקה מתמדת, דבר הנחסך אם משתמשים באלומיניום.
• ניתן לבנות פרגולה ממונעת מאלומיניום, שאפשר לסגור ולפתוח את שלביה בהתאם לצרכי המשתמש ותנאי מזג האוויר והסביבה.
• אלומיניום הוא חומר קל משקל ביותר, ולכן ניתן להתקין פרגולת אלומיניום על סוגי מבנים שעליהם לא ניתן להתקין סוגים אחרים של פרגולות, כמו מבנים לשימור. גם מרפסות בבניינים שעליהן לא ניתן לבנות מבנים כבדים יכולות להכיל פרגולה העשויה מאלומיניום.

פרגולה לבית בק'יבוץ
אלומיניום – דווקא בקיץ

בניגוד לפרגולות ברזל שמתחממות מאוד בשמש הקיצית ויכולות להפוך ללא נעימות ואף למסוכנות למגע, האלומיניום מסוגל להכיל חום רב יותר ולכן מתחמם לאט. תכונה זו הופכת את פרגולת האלומיניום למותאמת במיוחד לקיץ הישראלי החם. בנוסף, האלומיניום אינו מתבלה בשמש כמו פרגולות עץ, שללא צביעה מחדש בכל שנה אינן מסוגלות לעמוד בפגעי השמש לאורך זמן. פרגולת האלומיניום לא צריכה צביעה כלל, אף כי ניתן לצבוע אותה בכל צבע מטעמים אסתטיים.

פרגולה משולבת אלומיניום במרפסת
פרגולת אלומיניום – הפרגולה הבאה שלכם

כפי שניתן לראות, יתרונותיה של פרגולת האלומיניום על פני סוגים אחרים של פרגולות הם רבים מאוד, והופכים לבולטים עוד יותר בעונת הקיץ. האלומיניום הוא חומר עמיד, קל משקל ובעל מראה מושך, ותכונות אלו הופכות אותו לבחירה הטבעית לבניית פרגולה חדשה. עשו לעצמכם טובה ועל תתפשרו על פחות – תנו לפרגולה הבאה שלכם להיות פרגולת אלומיניום איכותית.

הפרגולה אחרי הוספת קירוי סנטף
סנטף
פרגולה תלויה עם 5 מוטות תליה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן