פרגולה לדירת גן

למה זה חשוב?!

דירות גן, מכניסים את השקט והפרטיות לתוך העיר. כדי להפוך את שהותנו בבית לכמה שיותר קרובה לטבע.  כמובן בהתחשב בזה שקיים בניין שלם מעליה והיא נמצאת בתוך עיר. אך יחי ההבדל הקטן היוצר את התחושה השונה הזו של מרחב ורצוי שיהיה מרחב מוצל. במאמר הבא נבין את חשיבות הפרגולה בדירת הגן שלנו.

ראשית כל:

תמונות של פרגולות בדירות גן

לפני שנתחיל לעבור על כל הסיבות שבגללן פרגולה בגינה היא מצרך חשוב, להתרשמותכם, התוצאה אליה ניתן להגיע בהתקנת פרגולה אלומיניום בגינה היא אינסופית. העיצוב, האיכות וטיב ההתקנה יקבעו את התותצאה הסופית. אנחנו משלבים תהליך של תכנון משותף יחד אתכם, כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. לפניכם/ן גלריית תמונות של פרגולות אלומינים בדירת גן חצרות וגינות.

כמה עולות פרגולות אלומיניום? פרטים בדף מחירון פרגולות האלומיניום

למה חשוב לספק הצללה בדירת גן?

מהרגע שיש לנו גינה בבית, אם זו גינה קטנה ופתוחה ואם עם תיחום, אין זה משנה ובאופן טבעי התנהלות היום יום שלנו מתחילה להתחלק ולהתנהל גם בחוץ. בהרבה מקרים אנחנו נתחיל לכבס בגדים בחוץ, לשתות קפה לצד הצמחים בגינה ולארח חברים לעל האש.

על מנת להצליח לעמוד בזה ולהמשיך את הרגלי היום יום שבנינו לנו בגינה, עלינו לדאוג שלפחות רוב התנאים שסביבנו יאפשרו לנו לעשות זאת בלא מאמץ מיותר. הקיץ בישראל יכול להיות חם בצורה קיצונית ולהשאיר אותנו בבית, כמובן עם מזגן פועל ברוב שעות היום. במידה ועל הגינה שלנו היה צל, כנראה שהדבר היה מקל עלינו להמשיך ולהתנהל בגינה למרות השמש הקשה. פה נכנסת לתמונה פרגולה לגינה, פתרון שיחולל שינוי משמעותי ומרענן ויקל עליכם בהתנהלות השוטפת בבית.

3 סוגים של פרגולות לדירת גן

אחרי שהבנו את השינוי האדיר שפרגולה בדירת הגן שלנו תחולל, תעניק, ותתרום, כעת, בואו נכיר בקצרה את סוגי הפרגולה הקיימות בשוק הישראלי והבינלאומי. לפניכם רשימה של 3 פרגולות נפוצות:

הראשונה: פרגולה תלויה – זוהי פרגולה לגינה ללא רגליים. כלומר, הפרגולה נתמכת בצד אחד בקיר הדירה ומפינותיה החיצוניות נמתחים כבלים כלפי מעלה המשמים גם הם כתמיכה עילית. מומלצת מאוד עבור גינות קטנות יחסית כי אינה תופסת מקום על פני הקרקע כלל.

 

השנייה: פרגולה חשמלית – זוהי פרגולה שרמת ההצללה שלה והשטח שתכסה משתנה על ידי מנגנון חשמלי עליו אנו שולטים. ישנם פרגולות חשמליות בעלות גודל קבוע ורמת כניסת אור משתנה וכאלה שיכולות ממש להסגר ולהיפתח במידת הצורך.

 

השלישית: פרגולה מאלומיניום – זוהי פרגולה העשויה כמובן מאלומיניום ומה שמייחד אותה זה בנייה יותר קלה, פשוטה ושאינה מצריכה תחזוקה שוטפת. קיימת גם אופציה עיצובית של פרגולה אלומיניום דמוי עץ, לעיצוב.

כיום, קיימות אינספור אופציות שונות של פרגולות: חומרים שונים ומגוונים, עיצוב וסגנונות, וכמובן פרגולות עם מנגנונים שונים ואיתן מגיעים גם יתרונות רבים ומגוונים. אלה הם שלושת הפרגולות הנפוצות. כעת, מהם היתרונות של פרגולה מסוג אלומיניום בדירת גן? בפסקה הבאה נדון בסוגיה המעניינת.

פרגולה אלומיניום לדירת גן – יתרונות נפוצים

לפרגולות אלומיניום יש הרבה מאוד יתרונות, גם מבחינת החומרים מהם היא עשויה וגם מבחינת השינוי המשמעותי שהיא יוצרת במרחב. נמנה כמה מהיתרונות הבולטים ביותר:

הצורך בתחזוקה כמעט ולא קיים

פרגולה אלומיניום כמעט ולא מצריכה פעולות תחזוקה, היא שומרת על עצמה ועל איכותה בצורה מופלאה להרבה מאוד זמן.

 

מגוון רחב של תצורות ועיצובים

 אם קיימת בכם אהבה לעיצוב ונראות הגינה בחשיבות עליונה, פרגולה אלומיניום תוכל להתאים את עצמה לטעם העיצובי הייחודי שלכם.

 

פרטיות בחשיבות עליונה

 דירת גן לרוב תהיה ממוקמת בין בניינים ורובנו נעדיף לשמור על הפרטיות שלנו הן בגינה והן בבית. פרגולה בהחלט למנע מהשכנים מלמעלה להתעניין יותר מידי במתרחש בגינתנו.

מה גם, לפרגולה נוכל להוסיף סגירה צידית וממש להפוך את הפרגולה לחדר חיצוני. כעת, כל המידע הנחוץ מונח לרשותכם. אם אתם גרים בדירת גן ועוד אין לכם פרגולה, מהרו לשנות לעצמכם את התחושה בבית מקצה לקצה, הבחירה בידיים שלכם.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן