פתרונות הצללה

פרגולה להצללה בחום ושרב

הכירו את הפרגולה

פרגולה מאלומיניום

פרגולה-לצל-בגינה

פרגולות אלומיניום לחצר

אוקי, אז לענייננו. נניח שאתה יושב לך בחוץ ויש שרב. אנחנו מניחים שחם מאוד שם בחוץ, אז זה יפה שהחלטת לשבת שם בנקודה ספציפית זאת. ועם זאת, למה לא, אם יש לך יכולות ‘זן’, שמאפשרות לך להישאר נוכח גם בתנאים “לא נוחים”, אז מגיע לך קידת ראש מברכת בדממה את כשרונך הרב והמפליא. כן, זה מה שאמרנו. בכל מקרה, אם אתה יושב בחוץ, כנראה עדיף שיהיה לך פתרון הצללה מסוים, כדי שתוכל לשבת בצל, אם לדוגמה אין לך אחד כזה, או שאתה מחפש לשנות/לשדרג אותו מסיבה כזו או אחרת. אנחנו נשמח לספק לך אחד, אנחנו קוראים לו – פרגולה.

פלא של פרגולה

כן, כן, במידה ולא שמעת עדיין על ההמצאה הפלאית הזאת, אז אנחנו מציעים אותה, פרגולה מאלומיניום – שלמעשה אינו מחליד בגשם, כי זה חלק מתכונותיו של חומר האלומיניום. יתרון, שבטח תסכים איתנו, נהדר הוא לעתות שרב. מדוע אנחנו מציעים אותו כעת? כדי לאפשר לך להעריך את העובדה, שתוך שאתה יושב לך בשרב במרפסת או בכל מקום אחר בו תהיה תחת הפרגולה או כיפת השמיים, או דבר מה אחר – שאם במקרה ייחל לרדת כאן גשם, הפרגולה – היא בסדר גמור, ויכולה להחזיק מעמד ולהיות נהדרת, להמשיך להיות דבר נהדר ושמח, גם בתנאי מזג האוויר הקשים והמאתגרים ביותר שהארץ יכולה לזמן, או כך שמענו – אנחנו לא יודעים אם זה נבדק עד הסוף. ועם זאת הטווח הסטנדרטי של מזג האוויר במדינתנו אכן יכול לדגדג את פרגולות האלומיניום אך במעט, ולא לבחון את עמידותה כלל, שכן יש לה כוח סיבולת ועמידות רב גם בתנאי מזג אוויר נורמטיביים, וגם כאלו שאמורים לסטות במשהו מהטווח עד למידה מסוימת. 

תמונות פרגולה לצפייה

פרגולות מעשה ידינו

אם כן, דע לך שאם וכאשר תחפש אתה דרך להגן על ראשך מפני קרני השמש המאירות בשעת שרב, דע שאנחנו מציעים לך את האפשרות לעשות זאת תחת מיסוך פרגולה, שכאשר עשויה היא מאלומיניום יש בה חוזק, עמידות ועוצמה רבה, יחד עם קלילות משקל, יכולת התקנה פשוטה יחסית כמו גם יכולות אנטי-קורוזיות, כלומר שאינן תואמות חלודה, או מוגנות מפני האפקט המדובר. בנוסף לכך אצלנו תוכלו לרכוש קיטים חתוכים ומוכנים מראש עם כלח מה שצריך כדי להתקין בעצמך את הפרגולה שלך. 

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

למה אלומיניום?

לפרגולה מאלומיניום יתרונות רבים מעל לפרגולות ברזל או פרגולות מעץ, היתרונות הללו נעים ממחיר זול יותר ועד מראה מודרני יותר אשר מועדף על רבים מבעלי הבתים והמתכננים הבוחרים פתרון הצללה לפרויקטים שמתוכננים ומבוצעים 

01

עמידות

פרגולות אלומיניום עמידות מאוד וקלות משקל

02

מחיר

לפרגולה מאלומיניום מחיר זול בהרבה מפרגולות אחרות

03

תחזוקה

ההשקעה בתחזוקת הפרגולה מועטה

למה פרגולות אלומיניום עוזרות מאוד בזמן שרב

פרגולות אלומיניום הן מכשירים הנפוצים והנפעלים בזמן שרב כדי להגן על מבנים ונכסים מזג האוויר החזק ומאירועי מזג אוויר כגון סערות וספאם. הם נבנוים ממתכת מאלומיניום או ממתכת אחרת המספקת אבטחה נרחבת ואמינות לאורך זמן רב. פרגולות אלומיניום מספקות הגנה נכונה על המבנה ונכסים בזמן שרב על ידי הפחתת האטמציות והחום הנובע מהזזת האור הטבעי וכן מזג האוויר החזק ומאירועי מזג אוויר כגון סערות וספאם. הם מסיימים את מראה המבנה ומעניקים לו מראה יפה ואדיר יותר.

פרגולות אלומיניום ניתנות לכניסה אוטומטית או ידנית עם נגישות רחבה ואפשרות לבצע פעולות מרחוק. הן ניתנות להתאים לצורכי האדם השונים באמצעות התאמה אישית לפי צורת המרפסת ואת הצורך ב

נגישות עבור האדם המשתמש במרפסת. הן ניתנות להיות מכניסות או מציגות אור ואף ניתנות להיות מכסות המספקות צל וטמפרטורה נוחה בפני האדם המשתמש במרפסת או בחדר. פרגולות אלומיניום נכנסות לשימוש במגוון רחב של מבנים כגון מבני מגורים, מבני עסקים ומבני ציבור וניתנות להתאים לצורכי האדם השונים ולעזור לאחזק את הנכס ואת הנוחות של האנשים שחיים בהם או עובדים בהם.

 

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן