פרגולת דאבל טי תלויה

בבית, במרפסת הבית, שם הותקנה פרגולה יוקרתית וייחודית. פרגולת אלומיניום עם מסגרת מרשימה מפרופיל דאבל טי מאלומיניום איכותי ועבה. התקנת הפרגולה לא היתה יכולה להיות מבוצעת כל כך טוב אלמלא תהליך התכנון המוקדם עם הלקוחות, בו הם שילבו את כל הנקודות החשובות להם במראה הפרגולה כשאנחנו התאמנו את מפרט הפרגולה על פי הנסיון שלנו כדי ליצור פתרון הצללה מיוחד

פרגולה דאבל טי תלויה מאלומיניום

מפרט הפרגולה

סוג ההתקנה

התקנה תלויה

סוג ההצללה

סוג ההצללה

הצללת אלומיניום

לילה יום

סוג הקירוי

סנטף BH

צבע הפרגולה

צבע הפרגולה

ראל 7043

פרגולה למרפסת מסגרת דאבל טי

מפרט הפרגולה –

  • פרגולת אלומיניום
  • מסגרת היקפית מפרופיל דאבל טי
  • גוון 7043 אפור
  • קורות משנה וצינורות אלומיניום לתלייה
  • הצללת אלומיניום במידות 20*50 עם רווח 2 ס”מ
  • התקנה במישור עליון מעל קורות המשנה כאשר רואים את מימד ה-50 מלמטה
  • בפרגולה השחלות חשמל והכנה לתאורה
  • קירוי גשם BH שקוף 
 
גדר אלומיניום-
ההתקנה כללה גם גדר אלומיניום משלבים רחבים עם רווח מינימלי לפרטיות גבוהה יותר. הצבעים של הגדר והפרגולה נשארו תואמים כדי ליצור קו עיצובי אחיד. הגדר בנויה על גבי עמודים מאלומיניום ושלבי גידור מאלומיניום. 
-התקנה על גבי חומת בטון קיימת
 

פרגולת אלומיניום צבועה בגוון 7043 אפור ממניפת ראל המציגה אין-ספור גוונים מכל הצבעים, המעניקה לה מראה מודרני ומתוחזק. הפרגולה מורכבת ממסגרת היקפית מפרופיל דאבל טי, המספקת יציבות מרבית ועמידות בפני תנאי מזג אוויר שונים.

בפרגולה זו, נכללים קורות משנה וצינורות אלומיניום לתלייה המעוגנים על פני קירות המבנה ומאפשרים תלייה חזקה ובטוחה להצללה של הפרגולה הבנויה מסרגלי אלומיניום במידות 20*50 ס”מ, עם רווח של 2 ס”מ בין הסרגלים. התקנת ההצללה מתבצעת במישור העליון מעל קורות המשנה, כשאת המימד ה-50 מלמטה רואים בבירור. זה אומר שמה שרואים מתחת לפרגולה זה רק קו אפס של ההצללה ללא הפרעות טכניות של קורות משנה.

פרגולות אלומיניום הן פתרון הצללה יפה ועמיד ליצירת אזור ישיבה נעים בחצר או במרפסת שלך, בנוסף לכך שהיא מועילה גם בימי שמש חמים ובימי גשם סוערים

פרגולה למרפסת בתלייה על הקיר

ההתקנה התלויה היא בחירה של הרה מההתקנות שאנחנו מבצעים במרפסות. פרגולה למרפסת בתלייה היא פתרון הצללה שמאפשר  הצללה וקירוי מעל הראש ללא גריעה משטח המרפסת שלך. במידה וגודל הפרגולה מתאים לכללים לגבי עומק התלייה של פרגולות אלומיניום, ניתן לבצעה התקנה של ההצללה ללא קורות עומדות בטווח הראייה ובשטח המרפסת. 

שימו לב שהאלמנטים של התלייה לא מעוגנים אל הקיר הנגדי אלא הם מעוגנים אל קרניז הבטון העליון. הסיבה לכך היא בקשה של הלקוח להתחשב בחיפוי הקיר של הבניין ולא לקדוח בו. אם היינו קודחים בקיר הבטון היה לודאי נוצר מצב של נזילה דרך החור מכיוון שמדובר בחיפוי על קיר. על ידי בחירה בהתקנה בקרניז חסכנו נזק רב וטירחה גדולה מבעל הבית. בנוסף לכך שלא פגמנו במראה של קיר הבניין ושמרנו על אסתטיות רבה.

 

 

התקנה במרפסת של פרגולה תלויה
התאמת הפרגולה אליכם

כדי להתאים את הפרגולה בדיוק לצורת הבית ולעיצוב המבוקש שרציתם. השאירו פרטים או חייגו אלינו כדי לדבר עם סוכן של יוניקיט

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן