פרגולה אלומיניום דאבל טי מורכב

יצירת מופת מאלומיניום להצללה בגינה. פרגולות אלומיניום עם מסגרת דאבל טי ייחודית שאפשר להשיג רק אצל מתקיני פרגולות מקצועיים

פרגולה אלומיניום דאבל טי מורכב

מפרט הפרגולה

סוג ההתקנה

פרגולה צפה תלויה

סוג ההצללה

סוג ההצללה

רפפות מישור תחתון

לילה יום

סוג הקירוי

קומפקט

צבע הפרגולה

צבע הפרגולה

ראל F12

פרגולה דאבל טי מורכב 240 מ"מ

מפרט הפרגולה –

  • 24 מ”ר
  • דאבל טי 240 מילימטר מורכב
  • רפרפות 50 במישור תחתון- רווח התקנה של 20 ס”מ
  • פרגולה אלומיניום מפולסת – 3 אלמנטים
  • ללא יציקה
  • כולל מרזב סמוי – 2 יציאות
  • קירוי מתפלס
  • קירוי קומפקט 4 מ”מ פלסטי אפור רפלקטיבי
  • 4 נקדות חשמל  למאוורר
  • התקנת תושבות לפני הטיח

פרגולה למרפסת זה טוב ובריא

מגוון אפשרויות לחיים בריאים ומרגיעים נמצאות ממש מתחת לראש שלנו. אחת מהן היא פרגולה למרפסת, אזור בו ניתן ליצור אווירה נעימה, רגועה בסביבה טבעית. פרגולה למרפסת היא לא רק אפשרות להפוך את המרפסת שלנו למקום נפלא לשהייה וליציאה לאוויר הפתוח, אלא גם יתרון בריאותי משמעותי.

אחת מהיתרונות הגדולים שבבניית פרגולה למרפסת הוא יצירת מרחב שבו ניתן להירגע ולנוח מהמאמץ היומיומי. בעולם המודרני, שבו אנחנו חשופים למעמסות רבות כל הזמן, המרחבים הפתוחים והטבעיים הופכים להיות חשובים יותר מאי פעם. תכנון והתקנת פרגולה למרפסת יכולה להפוך את המרפסת למקום שבו אפשר להירגע, לקרוא ספר, לשתות כוס יין או פשוט להיות.

למעשה, מחקרים רבים הראו ששהייה בטבע ובמרקמי פרגולה יכולה לסייע להפחית רמות לחץ, לשפר את מצב הרוח ולהפעיל השפעות חיוביות על הבריאות הנפשית. התחברות לטבע מקנה תחושת שלווה ורוגע, ובניית פרגולה יכולה לתת אפשרות להיכנס לקשר עם הטבע מבלי לצאת מהבית.

מחקרים בנושא לעיונכם:

היתרון האסתטי של פרגולות

מעבר ליתרונות הבריאותיים והנפשיים, יש גם את היתרון האסתטי. פרגולה מאלומיניום למרפסת יכולה לשדרג את המרפסת ולהפוך אותה למקום יפה ומטופח. ניתן לבחור בחומרים ובעיצובים שיתאימו לסגנון הבית ולטעם שלך ולאופי השימוש שאתה רוצה לעשות במרפסת., ניתן גם להתאים את בגדר המקיפה את הגינה כדי שתהיה באותו קו עיצובי כמו הפרגולה ושאר הבית, בחירת של גדר אלומיניום לגינה שתתאים לפרגולה היא עניין פשוט אך שעושה את כל ההבדל.

 בניית פרגולה יכולה להיות הזדמנות ליצור מרפסת מרשימה ויוקרתית שתגרום לחברים ולמשפחה לרצותלבוא לבקר אתכם -כל הזמן.

בניית פרגולה למרפסת מאפשרת גם ליצור הגנה או מחסה ממזג האוויר. כשיש לך מרפסת מגוננת בפרגולה, ניתן ליצור את התנאים האידיאליים לשהייה בחוץ גם בימי קיץ חמים ובימי החורף הקרים. זה מאפשר למשפחה ולאורחים להנות מהמרפסת גם בערבים החמים ובימי החורף השקטים, מבלי להיות תלויים במזג האוויר.

פרגולה מאלומיניום בבית יוקרתי
התאמת הפרגולה אליכם

כדי להתאים את הפרגולה בדיוק לצורת הבית ולעיצוב המבוקש שרציתם. השאירו פרטים או חייגו אלינו כדי לדבר עם סוכן של יוניקיט

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן