הפרגולה החכמה: טכנולוגיות חדשות לשליטה ובקרה על הפרגולה

מה החוכמה? פרגולה חשמלית מאלומיניום

פרגולות אלומיניום חכמות המספקות שליטה רבה יותר על השימוש בהן. פרגולות חכמות מאפשרות לכם להתאים את כמות אור השמש החודרת לאזור, לשלוט ברמות הטמפרטורה והלחות, ואף להפוך את הפתיחה והסגירה של הסוככים לאוטומטיים בעבור נוחות נוספת. עם תכונות אלה, פרגולות אלומיניום הופכות למוצר חכם המשתלב נפלא בבתים חכמים חדשים.

יוניקיט פרגולות אלומיניום חכמות
השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר

מהו בית חכם?

בית חכם הוא בעצם בית המאובזר בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות שפועלות באופן אוטומטי ומאפשרות לך לשלוט ולבקר מגוון רחב של מערכות וציוד בתוך הבית ומחוצה לו. הבית החכם מאפשר לך לשלוט ולנהל את החשמל, הבטיחות, הבידור, התאורה, המזגן ועוד, באמצעות שלטים חכמים או כלי ניווט דיגיטלי. כך ניתן להפוך את הבית ליצור חווית מגורים מותאמת אישית ויעילה יותר.

פרגולה תלויה חכמה

מה ההבדל? פרגולה חשמלית מאלומיניום לעומת פרגולה חכמה

פרגולה חשמלית מאלומיניום היא פרגולה רגילה שמצוידת במנוע חשמלי שהוא מנגנון הפתיחה והסגירה של רפפות ההצללה של גג הפרגולה והא נשלט על ידי מתג או שלט רחוק. היא מאפשרת לפתוח ולסגור את הפרגולה בקלות ובנוחות ולשלוט על הכניסה של השמש והאוויר לגינה או למרפסת.

פרגולה חכמה מאלומיניום מצוידת בטכנולוגיות חדשניות וחכמות המאפשרות לך לשלוט במצבי הפרגולה בקלות ובנוחות דרך אפליקציה בטלפון החכם או בקול בעזרת טכנולוגיות קוליות כמו Google Assistant או Alexa. לפי הגדרות שתגדיר, הפרגולה החכמה יכולה לסגור או לפתוח את המנגנון האוטומטי לפי הצורך, לשלוט בתאורת LED ובחימום, ולהפעיל אבטחת מצב שגורמת לפרגולה לסגור אוטומטית במקרה של רוח חזקה או גשם. בקיצור, פרגולה חכמה מאלומיניום מאפשרת לך לשלוט ולבקר את כל המצבים והפעולות של הפרגולה בצורה חכמה ומתקדמת יותר.

פרגולות אלומיניום חכמות

הפרגולה החכמה מהאלומיניום

כן, פרגולה חכמה מאפשרת להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות לשליטה ובקרה על הפרגולה. הפרגולה היא לא רק פתרון הצללה לגינה או למרפסת, היא גם יכולה להיות כלי שליטה ובקרה חכם לחלקים שונים של היום. ישנם מספר תכונות חכמות שניתן למכור עם פרגולה כגון:

חיישני תנועה

חיישני תנועה מאפשרים לפרגולה להתאים את הפעולות שלה לפי השימוש שלך. לדוגמה, אם תרצו להפעיל את הרמקולים של הפרגולה בכל פעם שמישהו משתמש בה, תוכלו לכוון הגדרה אוטומטית להפעלה בזיהוי תנועה ולחילופין, סגירה בזמן שאין כל תנועה במשך זמן שהגדרתם.

בקרת תאורה

פרגולה חכמה מאפשרת לך לבצע בקרה חכמה על התאורה בפרגולה שלך. תוכל להפעיל ולכבות את התאורה ולשנות את הגוון והבהירות שלה.

בקרת אקלים

תוכלו לכוון את זווית הרפפות בהתאם לשעה ביום כדי שזווית ההצללה תהיה מתואמת לזווית השמש וזה יוצר בקרת אקלים מיטבית.

צפייה מרחוק

פרגולה חכמה יכולה להכיל גם מצלמות ומסך צפייה הניתן להפעיל מרחוק. תוכלו לצפות מרחוק בחצר או הגינה שלכם כשאתם לא בבית וזה דרך הפרגולה.

פרגולה חכמה מאלומיניום
מה מתקינים בבית כדי להפוך אותו לבית חכם?

כדי להפוך בית לבית חכם, הומצאו מגוון רחב של פלטפורמות ממשקים ומוצרים הנשענים על wi-fi ו blutooth כדי לסנכרן בין כל הרכיבים המותקנים בבית וליצור רשת ביתית המאוחדת לתוך ממשק הפעלה נח שנמצא בידי בעל הבית ודרכו יכול הוא לכוון את ההגדרות הרצויות ולגרום לסדר פעולות מותאם אישית במגוון של רכיבים בבית כמו פתיחת ווילונות, סגירת תריסים, הפעלת מזגנים, הפעלת דוד חימיום, הדלקת האורות והטלוויזיות וכדומה. להלן דוגמאות למערכות חחכמות המותקנות בבתים והופכות אותם לבתים חכמים.

  1. מערכת בקרת תאורה – מאפשרת לכבות, לכבות אורות ולקבוע מצבי תאורה מראש באמצעות מכשיר חכם או באמצעות קול.
  2. מערכת בקרת טמפרטורה – מאפשרת להתאים את הטמפרטורה בבית לפי הצרכים והמצבים השונים עם עזרת מכשיר חכם או באמצעות קול.
  3. מערכת בקרת אבטחה – מאפשרת לצפות במצב הבית ולבצע שליטה מרחוק על מצלמות אבטחה, מגדלי זעזועים, מגנטיים ומערכות חכמות נוספות.
  4. מערכת בקרת מוסיקה – מאפשרת לשמוע מוסיקה בכל חלקי הבית עם עזרת מכשיר חכם או באמצעות קול.
  5. מערכת פתיחת דלתות – מאפשרת לפתוח את הדלת באמצעות טלפון חכם או מכשיר חכם אחר.
  6. מערכת בקרת מכשירים ביתיים – מאפשרת לשלוט על מכשירים ביתיים חכמים כמו טלוויזיה
בקרת אקלים בפרגולה חשמלית
מה הם מתגים חכמים לבית?

מתגים חכמים (Smart Switches) הם מתגי חשמל שניתן לשלוט בהם מרחוק עם עזרת טכנולוגיות חכמות כמו Wi-Fi, Bluetooth או Z-Wave. הם מאפשרים לך להדליק ולכבות מכשירי חשמל בבית שלך מכל מקום בעולם דרך יישומון חכם בסמארטפון או בציוד נוסף כמו רמקולי חכמים או מערכות בקרה אחרות. בנוסף, רוב המתגים החכמים מצוידים ביכולת לתזמן את פעולתם ולהתאים אותם לצרכים יומיומיים של המשתמש.

פרגולה חכמה לבית החכם
השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן