פרגולה לפינת מנגל בחצר

בהרבה חצרות ומרפסות במדינת ישראל מתקינים פרגולה לפינת מנגל בחצר – סככה שעשויה בדרך כלל מאלומיניום, שמצד האחד משמשת להצללה ולקירוי, ומהצד האחר משמשת בתור חלק דקורטיבי מהעיצוב. האפשרויות של עיצוב הפרגולה הן גדולות ומגוונות וכל מה שנדרש מכם, זה לבחור כיצד אתם מעוניינים לקבל את הצל והקירוי שלכם.

פרגולות אלומיניום מעל פינת מנגל

פרגולות אלומיניום לפינת מנגל

בעשור האחרון החלו להיכנס לשוק אף פרגולות אלומיניום, כתחליף לפרגולות העץ הוותיקות. המעלה הניכרת של פרגולות מאלומיניום באה לידי ביטוי בהתקנה של גג עם מנגנון חשמלי, שנותן בידכם הצללה חלקית ומלאה. באופן כזה, שכאשר יורד גשם, ניתן להפוך את הפרגולות לגג לכל דבר ועניין, וכשהשמש מגיחה, אפשר להשיב את הפרגולה להיות אמצעי להצללה עדינה.

חלק קטן מהפרגולות שהתקנו מעל פינות מנגל ואזורי ברביקיו

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

האם מומלץ לבחור פרגולות עץ או פרגולות אלומיניום?

פרגולות אלומיניום חשמליות מעל מטבח חוץ

העץ מושפע מן הגשם ומן השמש היוקדת, ובשל כך פרגולה מעץ מחייבת תחזוקה שוטפת, לעומת פרגולות אלומיניום למטבחי חוץ. מקובל לבנות פרגולות עץ מעצי אלון או אורן פיני. במידה והנכם מעוניינים להשקיע, באפשרותכם לדרוש פרגולה מעץ גושני, שהינו עץ מסיבי יותר, או עץ אדני בעל נראות אקסקלוסיבית.

בני אדם מעדיפים לראות עץ, את החמימות והטבעיות שלו. יותר קשה להם עם האלומיניום. במידה שפרגולת העץ שלכם מקורה, הינה עשויה להישאר מעל שני עשורים, רק נדרש לצבוע ולחדש פעם בארבע או בחמש שנים.

ריהוט חוץ

פרגולת-אלומיניום-לבריכות

אחד החומרים הכי שכיחים שאפשר לייצר בעזרתם ריהוט לחצר הינו מתכת, בפרט לאור עמידותם ועוצמתם. מתכת מהווה היתכנות מיטבית יותר מפלסטיק לריהוט גן, בפרט כאשר מתייחסים לסגולות שהנכם עשויים ליהנות מחומר זה, לרבות עמידות רבה יותר ואסתטיקה טובה יותר. כמו כן, קיים מנעד נרחב של סגולות שבאפשרותכם ליהנות מהם בבחירת ריהוט חוץ ממתכת לחצר שלכם, בפרט לאור רמת התחזוקה המועטה, ועמידות לטווח הארוך. לריהוט חוץ ממתכת המון סגולות, אבל חומר זה עשוי להיות אינו נוח בשביל כל מיני בני אדם לשבת עליו זמן ממושך, בעוד שחשיפה מתמדת למזג האוויר עשויה להפוך ריהוט זה לחמים בפרט באם הנכם נשארים בשמש עת ממושכת.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן