פרגולה עגולה מתקפלת

פרגולה עגולה

פרגולות אלומיניום מעוצבות ומעוגלות

פרגולות אלומיניום מעוצבות

פרופילים של אלומיניום, המשמשים לייצור פרגולות, זמינים בשוק במגוון רחב של צורות ושל צבעים. היכולת שלנו לעצב בעזרת פרגולה התרחבה משמעותית בשנים האחרונות, עם כניסה של פרגולות אלומיניום חשמליות וסוגים חדשים של דרכי עיבוד וצביעה, ההופכים את התוצאה הסופית למיוחדת ויוקרתית.

מסגרות מעוגלות הן טרנד חדש בעיצוב מערכות הצללה בבתים ובפרויקטים מוסדיים וציבוריים. העיצוב מרענן בשטח וללא ספק ייחודי ויוצר בידול.

כיצד להזמין פרגולה עגולה?

פרגולה עגולה היא סוג ייחודי של פרגולה בנעשה בהזמנה אישית ובהתאמה לשטח שלך. אם תרצו פרגולה בעלת פרופיל מעוגל וגג חשמלי, או פרגולה המתעגלת לאורך היקף הבית, תהליך של תכנון משותף שלכם יחד עם אנשי השטח שלנו, יביא לתוצאה מדויקת וקרובה לרעיון שלכם הכי שאפשר. 

מתעניינים בפרגולה מעוצבת?

לחצו או חייגו:
השארת פרטים

פרגולה עגולה חשמלית

פרגולה חשמלית היא פרגולה עם מנוע חשמלי המזיז את רפרפות הגג בהתאם לזוית הרצויה במזג האוויר הקים. הפעולה קלה לביצוע ונעשית עם שלט. 

עוד סוג של פרגולות חשמליות הוא פרגולות נאספות או מתקפלות, משמע, הגג של הפרגולה ניתן לאיסוף ופתיחה על ידי היכולת של הגג להתקפל לתוך עצמו. 

פרגולות עגולות לרב זמינות עם גג מתקפל שניתן לאיסוף או סגירה לפי המצב בחוץ.  האיכות של פרגולות אלה גבוהה, החל מהפרופילים המעובים ועד לגג המיוצר מבד המשלב חומרי גלם מותאמים לחוץ (שבבי זכוכית, PVC, קרבון) שיוצרים גג שגם נראה טוב וגם מתאים לשימוש חיצוני.

פרגולה חשמלית מתכווננת

הפרגולות המתכווננות, בנויות בשביל ליצור פתרון הצללה שימושי ונח. הסוד שלהן טמון במנוע חשמלי איכותי שמתאים לבחוץ, המחובר אל מערכת הרפרפות החשמליות. כל שעל ידי לא יותר מלחיצה קלה על שלט רחוק, תוכלו לכוון מאיפה האור יחדור ולאן הצל יגיע. בנוסף, בין שלבי הרפרפות מורכב פס גומי אוטם שמאפשר לכם לקבל פרגולה חשמלית נגד גשם למרפסת שלכם, לגינה או בחצר, בעזרת האיטום המלא.

הפרגולה כוללת חידושים רבים כמו ניקוז נסתר דרך הקורות, תאורה ועוד שלל עיצובים מיוחדים.

פרגולה מעוגלת או פרגולה מעל הדלת

קיימות דלתות כניסה מעוצבות ואיכותיות העולות לא מעט כסף. אנחנו חושבים על הדרך הטובה ביותר לשמור על הדלת כדי שתחזיק הכי הרבה זמן ותשמור על המראה שלה כמה שיותר. הדרך הטובה ביותר להגן על דלתות כניסה היא פרגולה מעל הדלת. פרגולה תיצור הגנה מפני מים, ברד, שלג, רוחות עזות, שמש ישירה וחזקה בשעות הצהריים וגם תעניק לכם ולכל בני המשפחה אזור חיצוני מוצל ומקורה נוסף לשהות בו.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן