פרגולה פנל מבודד

פרגולה פאנל מבודד היא סוג של מבנה הצללה חיצוני המשלב את המבנה הרגיל של פרגולה מאלומיניום עם יתרונות הבידוד הנוספים של פאנלים מבודדים. פאנל מבודד מספק הגנה מפני השמש, הגשם והרוח ומהווה בחירה טובה עבור חללי מגורים חיצוניים וסגירת חורף למרפסת. לוחות הבידוד נועדו להגביר את יעילות האנרגיה ולהפחית את רמות הרעש, מה שהופך אותו לתוספת מצוינת לכל בית או גינה.

לחיוג
להשאיר פרטים

פרגולה פנל מבודד ולמה זה חשוב?

פרגולה פנל מבודד היא פרגולה מאלומיניום עם גג פנל מבודד. פנל מבודד הוא לוח ספוג או פוליאוריתן (במקרים אחרים גם צמר סלעים) המצופה בלוחות אלומיניום דקות בשני צדדיו. היא פתרון בידוד והצללה שימושי המאפשר לך ליהנות מהחוץ גם בסביבה שאינה מושלמת, כמו בימי גשם או חורף, ובו זמנית לשמור על הפרטיות והבטיחות שלך. פרגולה מפנל מבודד מאפשרת ליצור חלל חדש ומגוון שנועד להתאים לצרכים המיוחדים שלך. היא מורכבת מפאנלים עמידים למים, עשויים מחומרים כגון אלומיניום או PVC, שמשמשים כגג בהתאם לצרכים של המשתמש.

פרגולה פאנל מבודד

יתרונות של פרגולה פנל מבודד

פרגולה פנל מבודד מציעה מספר יתרונות:

בידוד ספיגת רעשים

פרגולה פנל מבודד מספקת ספיגת רעשים. המבנה הסגור שלה מפחית את רמת הרעש ומאפשר לך ליהנות מחוויה נעימה יותר ולהתרכז בפעילות שאתה עושה בפרגולה, ללא הפרעות חיצוניות.

פרטיות

פרגולה פנל מבודד מספקת גם פרטיות למשתמשים שלה. המבנה הסגור מונע ראייה מבחוץ ומאפשר לך ליהנות ממרחב פרטי ונעים לשימוש.

הגנה ממזג האוויר

פרגולה פנל מבודד מספקת הגנה מפני מזג האוויר החיצוני ומאפשרת לך ליהנות מהחוץ גם במזג האוויר הקר או הגשום. היא מאפשרת לך להיות יותר נעים בחוץ ולהתאים את הפעילות שלך למזג האוויר בצורה טובה יותר.

עיצוב יפה

פרגולה פנל מבודד מעניקה מראה אסתטי ומעוצב לכל מרפסת או סגירת חורף במסעדה. היא מאפשרת להתאים את המראה שלה לסגנון הבית וליצור אזור חיצוני מקסים ומרשים.

 

פרגולה פנל מבודד מחיר

מאפיינים מרכזיים

מאפייןתיאור
צבעים מודרנייםצבעים רבים לבחירה מפלטת  צבעים נרחבת המיועדת לצביעת פאנלים מבודדים, בצורה זו תתאימו את העיצוב ל הגג לפרגולה
רב תכליתיותפנלים מבודדים  לפרגולה  מתאימים באופן מושלם למגוון רחב של אזורים חיצוניים כפריים ומודרניים, כולל מרפסות, פרגולות וחצרות.
ניקיוןהגגות המבודדים של unikit מספקים נוחות כל השנה ורעש חיצוני מינימלי. התכונות המבודדות המעולות והאטימות נשמרות נגד לחות ומסייעות למנוע עיבוי פנימי וריקבון נסתר
בידוד  טמפרטורהל עם גימור עמיד וקל לניקוי שמתקבל דרך תהליך הציפוי, הגג  משמר את הטמפרטורה בחדר.
בידוד אקוסטי

עם פאנל מבודד בגג תוכלו להנות גם משקט מהרחוב ולהפוך את  החלל הפנימי ליותר נעים לשהייה. בידוד רעשים ברמות  לפי עובי וסוג הפאנל.

 

שכבות הפנל המבודד

לוחות הפאנלים המבודדים מגיעים בצורה של שלושת השכבות המשיגות איכויות בידוד רעשים ובידוד אקלימי טובים. תוכלו להתאים את יכולות הבידוד הקיימות על ידי בחירת בעובי הפאנל המתאים לכם ביותר.

שכבות פאנל מבודד

גג פנל מבודד

זמין בחיפוי אלומיניום איכותי בעובי משתנה לבחירתכם, מבודד חום שמש מבחוץ וזליגת גשם  פנימה.

לוח מבודד

שכבת הבידוד בפנל המבודד

מילוי הפנלים המבודדים יכול להיות מכמה סוגים של חומרי מבודדים. צמר סלעים, קלקר ועוד אפשרויות לבחירה גם בעוביים שונים. מה שמאפשר גמישות והחלטה על רמת הבידוד המתאימה יותר למבנה או החדר שלכם.

לוח פאנל מבודד עובי 0.4 מילימטר

תקרה מפנל מבודד

שכבת התקרה שבתחתית לוח הפאנל המבודד, מיוצרת מחומר גלם  איכותי מאלומיניום, המתאים גם למראה של פרגולות אלומיניום המהוות את בסיס הסגירה במבנה הפרגולה עליו מתקינים את הגג.

מה ההבדל בין סגירת חורף לסגירת מרפסת?

סגירת חורף וסגירת מרפסת הן שני סוגים של פתרונות הצללה להגנה מהאקלים בתוך מבנים ובמרפסות.

סגירת חורף מתייחסת לפתרון כללי יותר של חסימת הגשמים למבנה, ללא התייחסות מפורטת למרפסת עצמה. כלומר, זהו פתרון כולל של סגירת החלל במקום ספציפי כמו מסעדה או בית קפה בהם יש צורך להרחיב את שטח השימוש הנהוג במסעדה גם לעונת החורף ובצורה שהם יכולים בסופו של החורף לפתוח בחזרה את האזור הסגור.

לעומת זאת, סגירת מרפסת מתייחסת לפתרון מפורט יותר למרפסת עצמה, ומשמשת ליצירת חלל נוסף ומוגן מן האקלים והגשמים לשימוש בכל עונות השנה. כלומר, סגירת מרפסת יכולה להפוך את המרפסת הקיימת בבתים פרטיים ודירות בבניינים משותפים לחדר נוסף ומשמעותי יותר בבית.

פרגולה אלומיניום עם פנל מבודד

גגות קלים מבודדים

גגות קלים מבודדים הם סוג של לוחות מהם ניתן לבנות גגות המורכבים ממסגרת קלה מחומרי כמו אלומיניום וחומרי מילוי קלים כמו ספוג, קלקר או צמר סלעים. הם מיועדים ליצירת בידוד רעשים ובידוד טמפרטורות. גגות קלים מבודדים נחשבים לאלטרנטיבה נהדרת לגגות מסורתיים וכוללים חומרי בנייה חסכוניים וידידותיים לסביבה. בנוסף, הם מספקים הגנה נגד קרינת UV וגשמים אך לא מאפשרים לאור הטבעי לחדור.

גגות קלים מבודדים נהדרים לשימושים מגוונים כגון סגירת מרפסות, חניונים, גגות לברים ומסעדות, בתים פרטיים ועוד. הם זמינים בגדלים רבים וצורות שונות וניתן להתאים אותם לכל צרכי הלקוח.

פרגולה פנל מבודד
פרגולה פנל מבודד לסגירת מרפסת

כפי שציינת בשאלה, פרגולה פנל מבודד יכולה לשמש כאמצעי לסגירת מרפסת. כלומר, במקום להשתמש בקיר על מנת לסגור את המרפסת, ניתן להשתמש בפרגולה כדי ליצור חדר נוסף או חלל נוסף שאפשר להשתמש בו כל השנה. מה שתרוויחו מכך שתתקינו פרגולה עם גג פנל מבודד זה מראה אסתטי ומעוצב יותר מגדר מלא או חלקי. יותר אור ואוויר לחדר, מאשר גדר מלאה. פתיחה וסגירה חלקית או מלאה של המרפסת לפי הצורך. ניתן לבחור בפאנלים מתאימים לסגנון העיצוב של הבית. עמידות גבוהה יותר למזג האקלים מאשר גדר מלאה או חלקית.

עם זאת, חשוב לציין שפרגולה פנל מבודד לא תמיד מתאימה לחוקי הרשות המקומית או לתקנות בניה באינם מאשרים סגירות קבועות.

פרגולה מעוצבת עם פנל מבודד
פנל מבודד לסגירת חורף לפרגולה

פנל מבודד יכול לשמש כסגירת חורף לפרגולה, ולכן נחשב לאפשרות מעולה ליצירת מרחב נוסף בבית והארכת השימוש במרחב בזמן כל עונות השנה. הפנלים מיוצרים בגדלים שונים ובעלי עיצובים שונים כך שניתן לבחור את הפתרון המתאים ביותר לפי הצרכים והאסתטיקה של הבית. פנלים מבודדים אינם מצוידים ביכולות הנעה או תזוזה והן סגורות כל הזמן, לעומת פרגולה חשמלית שהגג שלה מורכבת מרפפות אלומיניום הנאטמות לחלוטין וגם יודעים להיפתח כשצריך. על כן, פרגולה פנל מבודד פחות דינמית ונגישה כפתרון לסגירת חורף למסעדות.

לחיוג
להשאיר פרטים
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן