פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית

צפו בכל הפרגולות ומערכות ההצללה שלנו

יוניקיט הנדסה פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום מעוצבות בהתאמה אישית ומעוצבות בהתאם לצרכיך. מגיעות בצורות וגדלים שונים, עם אפשרות לבחור את הצבע והגימור המתאימים לעיצוב החוץ שלך.
פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית הן אלמנט אדריכלי נהדר לכל חצר אחורית. בין אם חיפשת עיצוב פשוט או משהו קצת משוכלל יותר, יוניקיט הנדסה יכולה לספק לך פרגולה מאלומיניום בייצור איכותי ועם תהליך תכנון בהתאמה אישית יחד אתכם.

לצפייה בכל הפרגולות ותמונות לחצו על הכפתור מתחת:

התקנת פרגולות ותהליך התכנון

ניתן להתקין במגוון תצורות, בגינה, חצר או פרגולה למרפסת. פרגולה היא מבנה ששימש במשך מאות שנים כמכשיר הצללה, מתוכנן בימינו עם טכנולוגיה מתקדמת הלוקחת חלק גם בייצור הסגסוגת של האלומיניום ותנאי בדיקות המעבדה היוצרות תקן איכות גלובלי בו עומדים רק יצרנים המוכנים לקחת חלק במערכת הבדק.
גג הפרגולה מורכב מרפפות אלומיניום פתוחות כדי לאפשר לזרימת אוויר ואור דרך הקירוי ולמתן את קרינת השמש החמה. בנוסף, השימוש באזור החיצוני נמשך לאורך כל השנה מכיוון שפרגולות מתאימות גם למחסה מפני מזג אוויר גשום.
פרגולות אלומיניום מושלמות למי שרוצה חלל חוץ מסוגנן ובמחיר משתלם גם לטווח הרחוק. ניתן לעצב פרגולות בהתאמה אישית כך שיתאימו לכל סגנון או דרישת עיצוב.

פרגולה חשמלית היא סוג של פרגולה הפועלת על חשמל, פרגולות אלה מגיעות לעתים קרובות עם תאורה כדי לעצב את החלל החיצוני עוד יותר, מה שהופך אותן למושלמות לאותם ימים בהם אנו מארחים ולא רוצים להרגיש יותר מדי את השמש.
אלומיניום הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר לפרגולות מכיוון שהוא קל משקל, אינו מאכל ועמיד. פרגולות אלומיניום מציעות מספר יתרונות שאינם ניתנים להתאמה על ידי עץ . הם גם פחות יקרים מחומרים אחרים, מה שיכול להועיל לבעלי בתים שעומדים בתקציב.

פרגולה נגד גשם למרפסת
פרגולה רפפות דמוי עץ מסגרת לבנה

פרגולות מהוות תוספת אטרקטיבית לכל חלל מגורים חיצוני. הם יכולים לשמש כחופה, שתספק צל והגנה מפני השמש, או שהם יכולים לשמש כקיר חיצוני, שיספק פרטיות. כאשר הן מיוצרות עם מסגרות אלומיניום הן עמידות ומתוחזקות.
להלן רשימה של כמה מהיתרונות של פרגולות:
לספק צל והגנה מפני השמש
 לספק פרטיות
 עמיד
– תחזוקה נמוכה


בשנים האחרונות ההשפעות המזיקות של שהייה ממושכת בחוץ היו דאגה הולכת וגוברת לבעלי בתים רבים. על מנת לשמור על הבטיחות ולהאריך את חיי מוצרי החוץ שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות.
הנזקים ששהייה ממושכת בחוץ עלולה לגרום למוצרי חוץ בבית הם רבים. יש להימנע מבעיות אלה במוצרי החוץ בבית.
לדוגמה, פרגולה מברזל שלא תוחזקה באופן תדיר וקבוע תחליד. גם הרהיטים שלך יתחילו להידרדר אם תשאיר אותם בחוץ כל השנה. וגם ריהוט המרפסת שלך יתחיל להידרדר, הוא עלול להפוך צהוב ולפתח עובש לאורך זמן. לכן, לאחר תקופה ממושכת בחוץ, רוב מוצרי החוץ בבית יתחילו להידרדר ולאבד את הפונקציונליות שלהם כתוצאה מחשיפה מדברים.
הדרך להמנע מהתדרדרות של מצב מוצרי החוץ היא שימוש בחומרי גלם המתאימים לתנאים חיצוניים ממושכים. זאת הסיבה שאנחנו בוחרים באלומיניום כחומר גלם.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן