פרגולה היא פתרון ההצללה המושלם

צפו בכל הפרגולות:

פרגולה להצללת הגינה ביום שמש

פרגולה היא פתרון מושלם ליצירת צל ביום שמשי. ניתן להתקין אותם בכל אזור חיצוני ולספק צל לכל מי שנמצא שם.

לפרגולה יש את אותם יתרונות כמו גגון או חופה, אך היא כוללת גם קורות אנכיות ואופקיות שהופכות אותה למעניינת וחסונה יותר. הם בנויים באמצעות עמודי אלומיניום, קורות, מסבכים וקורות אשר לאחר מכן מצופים בחומרים עמידים בפני מזג אוויר ובעיקר אלומיניום. פרגולות הן אלמנט אדריכלי הנפוץ באגן הים התיכון. הם גם פופולריות בארצות הברית בקרב אלה שרוצים ליצור חלל חיצוני מוצל מבלי לדאוג לעצים או לשיחים.

כיצד בנויה פרגולה בסיסית?

פרגולה היא מבנה דמוי גג הנתמך בעמודים ובעל דפנות פתוחות. פרגולה יכולה לשמש כחלל מגורים חיצוני או כספק צל למרפסת או דק קיים.

פרגולה בנויה לרוב מעץ, אך היא יכולה להיות עשויה גם ממתכת, אבן, לבנים, טיח וחומרים נוספים.

אם אתם מחפשים להתקין פרגולה בגינה שלכם

אז מותר לעשות זאת. פרגולה במרפסת מותרת אם יש מספיק מקום להכיל את העמודים והגג.

ניתן להתקין פרגולה בכל סוג של חלל, אך ישנן מספר מגבלות על פי חוק. החוק אינו מגביל את השימוש בפרגולה בכל אזור, אך ישנם כמה כללים ספציפיים לגבי גבהים ומרחקים מגבולות. לרוב לא כדאי להתקין פרגולה בכל סוג של חלל. פרגולות מיועדות בעיקר לשימוש חיצוני. יהיה קשה לתחזק את הפרגולה בחללים שאינם מאווררים היטב או בעלי רמות לחות גבוהות.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמעצבים את הגינה עם פרגולה

גודל הפרגולה הוא אחד מהם; זה צריך להיות גדול מספיק כדי לכסות את כל הגינה שלך ולספק הגנה מפני השמש.

שיקול חשוב נוסף הוא שגובה הפרגולה שלכם צריך להיות ביחס לגובה הצמחים והעצים שלכם בגינה. רצוי לא לשים ליד הפרגולה שום דבר גבוה מ-2 מטר, אחרת תתקשה להגיע לגובה בעת טיפול בצמחים או הוצאת קישוטים.

אתה יכול להלביש את הפרגולה שלך על ידי הוספת גפנים עלים, תליית עציצים לצמחים וכו’.

למה פרגולה מאלומיניום היא תוספת כל כך אטרקטיבית לכל גינה.

פרגולות שימשו בגנים במשך מאות שנים. הם מעוצבים בדרך כלל כמבנים פתוחים עם צדדים משופעים, שיכולים לספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר וליצור חלל חיצוני מוצל. המילה “פרגולה” נובעת מהמילה האיטלקית “פרגולו”, שפירושה נבט גפן או נבט. הוא שימש במקור לציון סוכת או סבכה מכוסה בגפני ענבים באזור הכפרי האיטלקי.

הם היו עשויות בעבר בדרך כלל מעבודת סריג עם מסגרת עץ ומעליהם דקים או מוטות עץ, עד אשר יכולות עיבוד המתכות והאלומיניום נכנסו לתוך התעשייה ושינו את ההעדפות של צרכנים וקבלנים בעולם.

בתקנת פרגולות בעמק יזרעאל מזרע

עיצוב גינה יכול להיות הרבה עבודה, וקשה להגיע לעיצוב שיתאים לחלל שלכם ויענה על כל הצרכים שלכם. רעיון אחד שאולי כדאי לשקול הוא הוספת פרגולה. פרגולה היא דרך מצוינת להוסיף צל ותחושה פתוחה לחלל המגורים החיצוני שלך, תוך הוספת מימד נוסף על ידי מתן פרטיות רבה יותר.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן