פרגולות אלומיניום המלצות

טיפים מועילים לבחירת הפרגולה והמתקין

פרגולה אלומיניום דמוי עץ ברמת גמר גבוהה

המלצה על חברה המתקינה פרגולות

למילים יש ערך רב ולהמלצות של אנשים שאנו מכירים יש ערך רב יותר. אין כמו מוניטין העובר מפה לאוזן כמדד המעיד על טיבו של בעל המקצוע והאמינות שלו. לאנשים רבים חשוב לדעת מי המתקין המגיע, לוודא כי הוא עומד בלוחות זמנים ושלא יברח באמצע. על כן, כלל אצבע הוא, חברה גדולה מחויבת לעמידה בתנאי שירות לקוחות מוסדיים, דבר שאינו תקף לגבי בעלי מקצוע זעירים ועצמאיים. 

בדקו כי: החברה ותיקה, היא מעסיקה מתקינים קבועים משלה, יש התחייבות ללוחות זמנים וזמני אספקה והכי חשוב, תכנון ושרטוט מקדימים הקובעים בדיוק מה הולך להיות מותקן.

כיצד לבחור את הפרגולה שתתאים לכם?

כדי לבחור בפרגולה המתאימה ביותר לצרכים ולסגנון החיים שלכם יש לעקוב אחר הכללים הבאים:

פרגולה-חשמלית-נאספת-דגם-קומפק

אתם רוצים רק צל או גם קירוי נגד גשם?

במידה ורציתם פרגולה שרק תתן צל בקיץ אתם ודאי לא תרצו להתקין סנטף. הסנטף הוא לוח של קירוי המותקן על גג הפרגולה וכך  יוצר קירוי מגשם וחדירה של מים, בנוסף לכך הסנטף העשוי מלוח פוליקרבונט וזמין במספר רב של דגמים, הוא מסנן גם קרינת UV הגורמת נזק לאנשים. 

החיסרון של התקנת סנטף הוא עצירה של אוורור ממעבר של אוויר דרך הפרגולה, מה שבקיץ יכול ליצור התחממות תחת הפרגולה שלכם.

מה המרווח שתרצו בין הרפפות?

הרפפות הן סרגלי האלומיניום הארוכים, המותקנים בתור גג הפרגולה. ההתקנה של פרופילי הרפפה מתבצע בין מסגרת האלומיניום של הפרגולה. המרווח שבין הרפפות קובע את רמת ההצללה שתקבלו וגם את רמת הזרימה של האוויר דרך הפרגולה. ככל שהרפפות צמודות יתקבל יותר צל אך פחות אוויר יזרום דרכה. על כן, אנו ממליצים על מרוחח של בין 2.5 ס”מ בין רפפה לרפפה, כאשר אנו מאפשרים ומייעצים לגבי עיצובים אחרים בכל פרויקט באופן ספציפי למקום והדרישות.

סוגי הפרופילים השונים

תוכלו ליצור פרגולה מסוגים שונים של פרופילים הנראים שונה או בעובי שונה. הכללים לגבי הפרופילים אומרים כי עובי הפרופיל משפיע על החוזק, המחיר (בשל המשקל) והעיצוב. 

לעומת זאת, סוגים שונים של פרופילים משפיעים על הנראות והעיצוב של הפרגולה עצמה. לדוגמה, פרופיל דאבל טי יוצר מסגרת עם שוליים מעוצבים אשר אנשים רבים בוחרים בה בתור אפיון עיצוב הפרגולה שהם מתקינים בביתם. 

עוד סוג של שינוי בעיצוב שתוכלו לבצע כשאתם מתכננים פרגולה, הוא הרפפות, קיימות רפפות מלבניות, כנף מטוס, טרפזי ועוד סוגים, כל סוג של רפפה יוצר מראה אחר בגג הפרגולה אשר יחד עם משחק ברווח שבינם מאפשר יצירה של מפרט פרגולה יותר מעוצב המתאים למי שמחפש שינוי.

בחירת צבעים וזמני אספקה

בחירת הצבע משפיע על זמן האספקה של הפרגולה. קיימים צבעים הנמצאים מוכנים “על המדף” מה שאומר זמן אספקה מהיר יותר זאת מאחר ולא מחכים לצביעה מיוחדת שאורכת זמן רב. בדרך כלל הצבעים הקיימים בזמינות מהירה הם אפור שחור לבן וקרם ממניפת ראל. במידה ואתם רוצים לצבוע בצבע אחר או אף במספר של צבעים, יתכן ותדרשו להמתים זמן נוסף שיכול להיות גם כחודש ימים עד שתבוצע הצביע והאספקה של הפרופילים החדשים שנצבעו בעבורכם.  צביעה פופולרית בעולם פרגולות האלומיניום היא דמוי העץ. פרגולות מאלומיניום דמוי עץ קיימות במספר גווני עץ כשיש גוונים שכמו בצבעים רגילים, קיימים בזמינות מהירה וכאלו הדורשים הזמנה מיוחד. 

אנו ממליצים לקחת בחשבון את אלו בעת בחירת הפרגולה.

התלבטות בין פרגולה חשמלית לרגילה

פרגולה חשמלית היא פרגולה המאפשרת תזוזה של גג הפרגולה בצורה כלשהי בהתאם לסוג הפרגולה החשמלית. סוגי הפרגולות הממונעות מתחלקים למתכווננות ומתקפלות ונאספות. פרגולות מתכווננות הן הסוג של הפרגולה בו רפפות הגג יכולות לזוז וליצור זווית הצללה שונה שיוצרת צל בכיוון אחר. זה נח ביותר כשרוצים להתאים את ההצללה לשעה ביום. לעומתן, פרגולות מתקפלת או נאספת, יכולה לפתוח את הגג עד פתיחה כמעט מלאה, יש לה גג PVC ומאפשרת שלטה מלאה על פתיחה וסגירת הפרגולה בתנאי מזג האוויר המשתנים. 

מבחינת מחירי הפרגולות, הפרגולות החשמליות יקרות משמעותית יותר מפרגולות אלומיניום רגילות, אך גם נראות מעוצבות ובנויות טוב יותר. עם זאת,  חברה להתקנת פרגולות מאלומיניום שעובדת שנים ומקצועית בכך, יודעת כבר לייצר פרגולות אלומיניום מפרופילים איכותיים ובעיצובים יוקרתיים ומסגרות מיוחדות מה שנותן ערך מוסף רב לפרגולה שאינה חשמלית. 

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן