הצללת אלומיניום אלכסונית

כדי לעצב את הפרגולה באופן אישי, קיים מגוון גדול של פרופילים מסוגים שונים והשילוב או הבחירה בפרופיל מסוים יכולה לתת אופי עיצובי ייחודי לפרגולות האלומיניום. בואו ונכיר את הפרופיל האלכסוני בהצללה של פרגולות אלומיניום.

פרגולה עם הצללה אלכסונית

מפרט הפרגולה

סוג ההתקנה

חצי תלויה עם עמוד אחד

סוג ההצללה

סוג ההצללה

פרופיל אלכסוני

לילה יום

סוג הקירוי

ללא קירוי

צבע הפרגולה

צבע הפרגולה

ראל 9001

פרגולה אלומיניום בהצללה אלכסונית

מפרט הפרגולה –

  • פרגולה מאלומיניום
  • מסגרת אלומיניום מלבנית 
  • מוטות תלייה לקיר הבית
  • קורת עיגון הנדסית אחת
  • התקנה במרפסת הבית בהתאמה מדויקת
  • פרופיל הצללה אלכסוני
  • זווית 45 מעלות של ההצללה להצללה אופטימלית
  • חיפוי מסגרת לפיניש עליון

פרגולה המותקנת במרפסת הבית מיועדת לספק פתרון אסתטי ופונקציונלי להצללה או קירוי. הפרגולה שלנו מורכבת מחומרים איכותיים ומיוצרת בבנייה מדויקת כך שתשרוד לאורך זמן. 

הפרגולה מיוצרת מאלומיניום, הידוע בעמידות בפני תנאי מזג אוויר שונים ולקורוזיה.

הפרגולה כוללת מסגרת מלבנית אלומיניום המספקת יציבות לבנייה. בפרגולה התלויה שהתקנו קיימות קורות תלייה המתחברים לקיר הבית, לשמירה על אחידות הפרגולה והצללה מעל המרפסת בנוסף לקורת תמיכה אחת שנוספה כדי לאבטח הנדסית את הפרגולה מפאת גודלה.

הפרגולה מיוצרת בהתאמה מדויקת למרפסת הבית. הפרגולה כוללת פרופיל הצללה אלכסוני המאפשר התאמה מדויקת של הזווית של ההצללה. זווית ההצללה מוגדרת ב-45 מעלות, מאפשרת הצללה אופטימלית ונוחה במהלך היום. סיום הפרגולה כולל חיפוי מסגרת עליון המעניק לה מראה מסודר ואסטטי.

בסך הכל, הפרגולה יצאה ייחודית ויפה ומעל הכל היא מספקת פתרון יעיל ואלגנטי ליצירת צל ואזור נעים לשהייה בחצר או במרפסת הבית

עוד דרכים לעיצוב פרגולה ייחודי

עם בחירה במפרט שונה, תוכלו ליצור פרגולת אלומיניום ייחודית ומותאמת אישית לצרכים ולסגנון הבית. הנה כמה דרכים לעיצוב ייחודי של פרגולה מאלומיניום:

צורת המסגרת: בחר בצורה של פרופיל המסגרת המתאים לסגנון הבית שלך. ניתן לבחור במסגרת מלבנית או מסגרת דאבל טי בעיצוב יוקרתי או שילוב של צבעים עם דמוי עץ.

צבע: אלומיניום ניתן לצבוע במגוון צבעים. תוכל לבחור צבע שמתאים לסגנון הבית שלך או לסביבה בה הפרגולה מותקנת. זה יכול לכלול חלקים של פרגולה מאלומיניום דמוי עץ כדי ליצור מראה ייחודי.

חומרי חיפוי: להוספת ערך אסתטי נוסף, תוכל להשתמש בחומרי חיפוי שונים לחלקי הפרגולה. ניתן ליצור התקנה במישור תחתון לדוגמה, כך שההצללה נראית ישרה בקו אחד ולא מציגה את קורות המשנה בגוף הפרגולה.

הוספת אביזרים יכולה להפוך את הפרגולה לייחודית. אפשרויות כוללות תאורת LED מובנית, מאוור חיצוני, או פטריית חימום לחורף. ממליצים על התאמת סוגי האביזרים לסגנון החיים שלך כדי לא ליצור עומס.

בהתאם למיקום הפרגולה ומקורות תמיכה שניתן להתקין עליהם, ניתן ליצור תוספות מבניות המגבירות את חוזק הפרגולה. כמו שימוש בפלדה כדי ליצור פרגולה המותקנת באמצע חלל גדול ללא קירות ליד.

בחירה במפרט שונה עבור פרגולה מאלומיניום יכולה ליצור פרגולה יפה שתשתלב באופן מושלם עם החצר או המרפסת שלך ותשדרג את המראה והפונקציונליות שלה.

התאמת הפרגולה אליכם

כדי להתאים את הפרגולה בדיוק לצורת הבית ולעיצוב המבוקש שרציתם. השאירו פרטים או חייגו אלינו כדי לדבר עם סוכן של יוניקיט

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן