נוח יותר ועמיד יותר. גדרות ופרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום עכשיו גם דמוי עץ. תהליך יצירת ציפוי דמוי העץ שלנו על קורות אלומיניום הופך את המראה של כל פרגולות האלומיניום, ברזל ומתכת לגימור עץ כפרי ונעים.

יוניקיט הנדסה

2 אפשרויות להזמנת פרגולות וגדרות

רכישה קלה

ניתן לרכוש פרגולות אלומיניום דמוי עץ או גדר אלומיניום כולל הרכבה עד סיום מוצלח של התקנה. הכל עלינו.

התקנה עצמית (לא זמין)

ניתן לרכוש קיט / ערכה להרכבה עצמית, פרגולות אלומיניום עשה זאת בעצמך, גדרות אלומיניום להתקנה עצמית. ערכה מדודה, חתוכה ומוכנה להרכבה והתקנה עצמאית בשטח שלך.

אנו מתמחים במוצרי אלומיניום עם עיצובים ייחודיים, טכנולוגיות חדישות ופתרונות לבניה מתקדמת. מציעים לך לעיין באתר ולהתרשם מהמגוון של המוצרים המיוחדים שלנו, מפרגולות וגדרות ועד אקוסטיקה.

למה פרגולות וגדרות אצלנו ?

01.

אנו יודעים ליצור גימור דמוי עץ על פרגולות אלומיניום וגדרות אלומיניום.

02.

אנו מציעים לכם את האפשרות לוותר על דמי התקנה ולבצע התקנת פרגולה בעצמכם, במידה ואתם חפצים בכך.

03.

נוחות של פרגולות אלומיניום יחד עם המראה וההרגשה הכפרית של עץ.

04.

מבחר של צבעי עץ וטקסטורות דמוי עץ לבחירה.

05.

אנו משתמשים בחומרים באיכות גבוהה ובתווי תקן מחמירים.

06.

אנו מתמקדים בלתת את המחיר הטוב ביותר ללקוחותינו.

שימרו על הטבע - בחרו דמוי עץ ולא בעץ

אלומיניום היא בין המתכות הידידותיות ביותר לסביבה. היא הממוחזרת ביותר מכל מתכת תעשייתית. יחד עם היעילות הכלכלית והסביבתית כתוצאה ממחזור ושימוש בחומרים ממוחזרים, פרופילי האלומיניום בעלי תכונות ייחודיות: חוזק, עמידות, גמישות, אטימות, משקל קל וניתן למחזור.

בעולם המודרני של היום, כריתת העצים ביערות הגשם שממשיכה להיות תופעה מתרחשת. נזקים אקולוגיים המשפיעים על כל מדינות העולם. היכולת לשלב חומרים ממוחזרים לעולם התעשייה היצרנית בכל העולם, זו תרומה משמעותית לסביבה בכל העולם.

גדר האלומיניום היא נכס בפני עצמה. גדרות עץ יכולות להירקב ולסבול מחרקים וריקבון מה שהופך אותן ליקרות להחלפה. מה שמביא אותנו ליתרונות של גדרות אלומיניום. גדרות לא משמשות רק כתיחום גבולות אלא ממסגרות את הבית באופן מעוצב ומוסיפות לבית ומעלות את ערכו. כדי להכניס עניין ועיצוב ייחודי לגדר האלומיניום שלכם, הוסיפו קורות אלומיניום דמוי עץ או גדר אלומיניום דמוי עץ בכל אורכה ורוחבה.

גדרות מאלומיניום עץ
פרגולות אלומיניום דמוי עץ

אלומיניום ללא חלודה

שלא כמו ברזל ומתכות שונות, גדרות אלומיניום ופרגולות אלומיניום חזקות ועמידות ובנוסף, אינן מחלידות. זה אומר מינימום של תחזוקה. כמו אלומיניום דמוי עץ שימשיך לשמור על המראה הטבעי של עץ.

מגוון רחב של צבעים

שיטות של צביעה וטכנולוגיות יצרת גוונים מתוחכמת, מאפשרת לך ליהנות ממגוון של צבעים על פתרון אלומיניום שבחרת. זה פשוט לצבוע גדר אלומיניום וזה קל לגרום לפרגולת אלומיניום להפוך למראה של עץ שיחזיק שנים, הכי חשוב זה שמוצרי אלומיניום יתנו לך שקט מתחזוקה ואירועים מפתיעים הדורשים טיפול בגדר או הפרגולה.

כמה עולה פרגולה או גדר מאלומיניום ?

אם חיפשת גדר מסוגננת ועמידה יותר מגדר פלסטיק פשוטה, גדרות אלומיניום הן אפשרות מודרנית שימושיות ומשתלמות. מחירי פרגולות וגדרות נקבעים על פי האורך של הקורות , הגובה, גימור, אלמנטים נלויים והתקנה. במידה ואתם מתלבטים, נשמח לעזור לכם לגבש תכנית ולקבל הצעת מחיר.

עמידות

עם משהו כל כך עמיד, להיפטר מאלומיניום זה לא קשה. גידור אלומיניום אינו רק ניתן למחזור אלא עשוי לעתים קרובות מחומרים ממוחזרים, מה שהופך אותם לבחירה סביבתית טובה.

פרגולה דמוי עץ מאלומיניום
גדר אלומיניום סתיו
פרגולת אלומיניום דמוי עת תמונה
השארת פרטים ויצירת קשר
או חייגו: 0737-969-733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן