דאבל טי

פרופיל דאבל טי – DOUBLE T – הוא שמו של פרופיל אלומיניום הנוצר בצורה של האות האנגלית T, מלמעלה או מלמטה בכל כיוון בו מביטים. פרופיל זה מקנה למסגרות אלומיניום עיצוב מיוחד יותר, יותר אלגנטי ונמנה על סדרת פרופילים מאלומיניום או ברזל המשמשים בפרגולות, גדרות ועוד מוצרי אלומיניום שונים.

פרגולה לבנה דאבל טי

פרופיל אלומיניום דאבל טי

פרופיל דאבל טי שרטוט

המידות בשרטוט הם לדוגמה בלבד, ניתן להזמין פרופילים דאבל טי בגדלים משתנים, צרו קשר למידע.

דאבל טי

אלומיניום הוא חומר בעל המון יתרונות. אינו צובר קורוזיה, משמש ליישומי חוץ לעיתים קרובות כמו חיפוי קירות וחזיתות מבנים, מוצרי הצללה וקירוי, פרגולות אלומיניום ובבניה קלה.

האלומיניום קל משקל יחסית לברזל ופלדה, הוא יותר גמיש לעיצוב ומשרת את מטרתו לאורך שנים רבות. על כן הוא גם נחשב למשתלם ביותר.

העיצוב של פרופילים מאלומיניום הוא מעבר לצורת הפרופיל כמו במקרה של פרופיל דאבל טי, שכן, ניתן לצבוע בכל צבע ממניפת ראל (RAL) וצביעות מיוחדות שונות, כמו גם ציפוי דמוי עץ שמשלב מראה כפרי אותנטי באלומיניום תעשייתי מקצועי.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ עם פרופיל דאבל טי
חייגו:
073-7969733
למחירים, דגמים וכל השאר:

פרופיל דאבל טי מחיר

פרופיל-אלומיניום-דאבל-טי-של-פרגולה

פרופיל אלומיניום דאבל טי יכול לשמש לבניית מבנים מסוגים שונים, משתמשים בחומר לבניה תעשייתית, לבניה של מבני מגורים, בניה קלה והקמת פלטפורמות שונות. 

מחיר של פרופיל אלומיניום דאבל טי מתחיל ב100 ש”ח למ”ר לא כולל מע”מ ויכול להשתנות לפי ממדים, צביעה, מורכבות הנדסית ומחיר השוק. 

מפרטים להורדה

קטלוג פרופילים דאבל טי אלומיניום

ברזל דאבל טי

פרגולה לבנה קבועה

לברזל, כחומר גלם, יש חסרונות כמו החלדה מהירה, צבירת חורים במהלך השנים ההופכים אותו לבלתי שמיש ודורשים החלפה מלאה. האלומיניום כחומר מתעלה על יכולות העמידות של הברזל. הברזל הוא כבד משקל ונחשב כפתרון מאסיבי המתאים ליישומים שונים.

פרופיל אלומיניום מלבני

פרופיל אלומיניום מלבני

פרופיל אלומיניום יו

פרופיל אלומיניום יו U
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן