הפרגולה המתאימה לאקלים הישראלי

מערכות הצללה מאלומיניום מובחר

פרגולה במרפסת בהתאמה לעץ שגדל שם

פתרון ההצללה המושלם לישראל

האקלים במדינת ישראל ממש לא יאפשר לכם לשבת נינוחים כשחם מדי או שקר מדי בגינה או במרפסת שלכם, ועל כן, מן הסתם, הרעיון שכה תופס אחרונה בשנים האחרונות, הוא הפרגולה מאלומיניום. אפשר להתאים אותה באופן מלא, לבחור מתוך עשרות צבעי ציפוי שקיימים, בכל טקסטורה ובכל מרקם. אנו מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, תתחילו לקרוא את המאמר הזה, ותמשיכו לקרוא עד לסופו, ותגלו עוד דברים על פרגולות אלומיניום, כאלו שיספקו לכם אסתטיקה מושלמת, שאין שניה לה.

במה יועילו לכם פרגולות אלומיניום

קצרה היריעה מלתאר את כל הסיבות שיתמכו את הבחירה האולטימטיבית של פרגולה אלומיניום. בכל זאת, נציג בפניכם את המיטב, כדלקמן –

פרגולה-חשמלית-נאספת-דגם-קומפק

פרגולות חשמליות מאלומיניום

יודעי דבר מדווחים, כי פרגולה חשמלית מהווה את המענה האולטימטיבי להנאה בכל עונות השנה ממשטח חיצוני, בפרט בעונת החורף, שבה מזג האוויר סגרירי וגשום למדי. הנוחות שהיא מספקת לא מוטלת לכל ערעור, אם זה לבית פרטי, ואם זה לבית עסק. כל מה שיידרש מכם זה רק ללחוץ על גבי כפתור אחד בשלט הרחוק או באמצעות אפליקציה מהטלפון הנייד שלכם, ותוכלו לתזמן את הכיוונים הרצויים שלה, ולהכניס באופן מדויק את הכמות המתאימה של האוויר או של האור אשר נדרשים לכם לחלל.

פרגולה חשמלית מאלומיניום עם תאורה

מה תיתן לכם פרגולה שסוגרת מרפסת?

ברור מאליו כי המקור של הפרגולה נועד לשם בנייה חיצונית כחלק מהגינה האחורית, או מינימום להיות צמודה לחזית הנכס. ברם, תופעה שהולכת וגדלה היא היישום של סגירת מרפסות מאלומיניום, תוספת רצינית לכל מבנה, בלי קשר לכמה שהיא רחוקה מן המפלס של הקרקע. סגירת המרפסת ממזערת את המסיביות של גודל המרפסת, כאשר התקנת הפרגולה ממש מעל ליציאה למרפסת מאפשרת לכם ליהנות מהסגולות של שטח מקורה בסמוך לשטח הפנימי, כמו גם ליהנות מחלק של המרפסת מתחת לכיפת השמיים על מנת ליהנות מאוויר צלול ולארח בכיף.

פרגולה לפני סגירה
ומה זה פרגולה שנאספת?

פרגולה נאספת הינה פרגולה שייצרו מתוך שלדה של אלומיניום, כאשר בלב לבה יש שלוש שכבות של פי וי סי, שהינו חומר גמיש, קשיח וחזק ביותר. שלא כמו סוגי פרגולות אחרים, הפרגולה הנאספת יכולה להיפתח, והן אפשר לשלוט ברמות של הפתיחה שלה. באופן כזה, כשאתם רוצים הצללה, אפשר לסגור אותה לגמרי, ואילו כאשר מעוניינים באוויר צח אפשר לפתוח אותה לרווחה.

פרגולה בד נאספת בלילה
האם פרגולה מתקפלת מתאימה לכל עונות השנה?

בעוד פרגולה מתקפלת מספקת הגנה מפני כל פגעי מזג האוויר, היא אף מספקת עוד חלל חיצוני נוח, אשר עשוי לשמש כר מועיל למנוחה או לאירוח באופן רנטבילי לכל עונות השנה. בין אם תרחיבו את המקום עם פרגולה אוטומטית מתקפת, שתכסה את החלל, או פשוטה יותר, הפרגולה המתקפלת תיצור מקום פונקציונלי ואף אטרקטיבי שבו יהיה באפשרותכם להשתמש בקיץ, באביב, בחורף או בסתיו.

פרגולה אלומיניום נאספת מתקפלת
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן