יוניקיט הנדסה, יוצרת ומתקינה פרגולות אלומיניום ופתרונות הצללה בהתאמה אישית, על ידי תכנון משותף עם הלקוח, בתהליך הלוקח את הניסיון של אנשי השטח שלנו ואת החזון שלך, כדי ליצור חוויה חדשה ומעוצבת מחוץ לביתך.

פתרונות הצללה בהתאמה אישית

פתרונות הצללה למרפסת הן מוצרים נפוצים במיוחד. מדובר במוצרים המותקנים בצד החיצוני של הבית, והם אחראיים על קירוי המרפסת. הדבר נחוץ על מנת שתוכלו לשבת במרפסת שלכם בנוחות ובנעימות, בכל ימות השנה ובכל מזג אוויר. אחד הדברים החשובים ביותר בפתרונות ההצללה הללו הוא ההתאמה האישית שלהם לשטח הייחודי שלכם/ן. מדובר במוצרים מעוצבים גדולים, אשר מושכים תשומת לב, ועל כן הם חייבים להתאים באופן מושלם למרפסת שלכם. כדי לעבור אל דף פרגולות האלומיניום המלא, הכולל תמונות, סוגים ודרכי יצירת קשר, לחצו על הכפתור שלמטה

פרגולה אלומיניום

פתרון ההצללה הנפוץ ביותר הוא פרגולה קבועה. תוכלו לבחור בפרגולה תלויה, צפה, או מרחפת, בהתאם להעדפותיכם. את הפרגולה נהוג למקם מעל שולחן אוכל חיצוני, או פינת ישיבה. החומר האיכותי ביותר לפרגולה הוא אלומיניום. מחיר פרגולה אלומיניום נע בין מאות שקלים בודדים למטר רבוע, ועד אלפי שקלים, כדי לקבל הצעה מדויקת התואמת את סוג הפרגולה והיקף העבודה, מומלץ לחייג אלינו ישירות ולדבר עם סוכני המכירות שלנו, שהם כולם אנשי שטח עם ידע רב המסוגלים להציע לכם את הפתרונות האפשריים ואת טווח המחירים ההגיוני הצפוי.

קצת מהפרגולות שהתקנו

פרגולה חשמלית

הפרגולות החשמליות כובשות בסערה את שוק פתרונות ההצללה. הן נותנות לרוכשים את כל היתרונות של הפרגולה הנפוצה, אך יש להן גם יכולות התאמה לכל תנאי מזג האוויר. תוכלו לפתוח ולסגור את הפרגולה בחופשיות, ואף לאטום אותה, והכל בלחיצת כפתור. כאמור, החומר האיכותי ביותר ממנו פרגולה יכולה להיות עשויה הוא אלומיניום. מחיר הפרגולה החשמלית יכול להתחיל ב 25,000 שקלים, ויכול להגיע עד למאות אלפי שקלים כשמדובר בשטחים מצלול גדולים עם כמות גדולה של שדות הצללה.

סגירת המרפסת או החצר

סגירת מרפסת היא פתרון הצללה למרפסת ברמה הכי גבוהה. בעצם, מדובר בחדר נוסף, אשר ממוקם במרפסת או החצר. כל קירות החדר, וגם התקרה שלו, עשויים מזכוכית, וביחד הם יוצרים מעין אקווריום גדול ויוקרתי. סגירת האקווריום מחברת באופן ישיר בין פנים האקווריום, לשאר המרפסת, על ידי דלת הזזה מזכוכית, בתנאי שלא סגרתם את המרפסת כולה בצורת אקווריום. מדובר בפתרון ההצללה היקר ביותר ברשימה שלנו, ועלותו גבוהה במיוחד: מאות אלפי שקלים, ועד לאן שייקח אתכם הדמיון.

כל פתרונות ההצללה למרפסת ברשימה שלנו הם הפתרונות הטובים ביותר, גם בהקשר של הצללה וקירוי, וגם בהקשר של עיצוב אישי. מאחר שלא מדובר במוצרים שפשוט קונים מהחנות, אלא בונים מאפס בבית הלקוח, יכולת ההתאמה האישית, בכל אחד מהפתרונות הללו, היא גבוהה במיוחד. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הפתרון ההצללה למרפסת שמתאים עבורכם.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן