הצללה לחנייה

האם שמתם לב שיותר ויותר רכבים "מתקשטים" לאחרונה בסוככים לחנייה?

אם ראיתם זאת ושאלתם את עצמכם על מה כל המהומה ומדוע כולם מסביב “נסחפים” אחר הטרנד החדש, או שאתם סבורים כי בכלל מדובר בסוגיה שקשורה לנוחות בלבד, הרשו לנו להסביר את ההיגיון שבכך: רבים אינם יודעים כי פתרונות הצללה לחנייה עונים לא פעם על צורך פונקציונלי אמתי ואף מהותי במקרים מסוימים, – שהוא הרבה מעבר לנוחות בלבד. לא מאמינים? הנה כמה דוגמאות, ודרכים לפתור אותן על הצד הטוב ביותר.

סככה לרכב לחניה

על אילו צרכים עונים פתרונות הצללה לחנייה?

סככה לחניה

בעיה נפוצה ומוכרת בישראל, במיוחד בימות הקיץ החמים, היא רכבים (לרוב ישנים), ללא הצללה לחניה, המתחממים יתר על המידה ולא מסוגלים להתניע בשל כך, במיוחד אם הם ביצעו נסיעה בחצי השעה או השעה האחרונה.

כמובן שבעיה מסוג שכזה מעידה על נזק אחר ברכב שיש לטפל בו, אך היות ומדובר בתקלה שכיחה יחסית ברכבים בישראל, עדיף להימנע מכך כמה שאפשר ולאפשר טמפרטורת רכב נמוכה יותר מלכתחילה, כך שהמנוע והרכב כולו יתקררו במהירות רבה יותר.

לחלופין, בימות החורף הקשים וכפי שהיינו עדים לכך מספר פעמים בשנים האחרונות, כאשר הרכב חשוף במיוחד לעצים או לתמרורים, שלטים ועצמים כבדים אחרים – כדאי להצטייד בסוכך מניעתי וקשיח מאלומיניום למשל, שיהווה מגן יעיל ויציב מפני המפגעים השונים העלולים להזיק לרכב באופן בלתי הפיך חלילה.

בטיחות מעל הכל

בל נשכח כי מעבר לנושאים הטכניים שנידונו כאן, והכרוכים בעיקר בעלויות גבוהות, פתרונות הצללה לחנייה כמובן גם מונעים נזקים וסכנות אפשריות של ממש: החל מבעיות “פשוטות” כמו מכשירי חשמל יקרים (כדוגמת מחשבים ניידים וטלפונים סלולריים) הנשכחים ברכב ועשויים להינזק בטמפרטורה גבוהה, דרך כוויות או אפילו מניעה ממגע ישיר עם ההגה בשלבי הנהיגה הראשונים ובאופן שעלול לסכן את יושבי הרכב, ועד לסכנות הצתה ממשית במקרים בהם נשכח חלילה מצת ברכב והמעלות מטפסות מאד.

פרגולות-אלומיניום-יוניקיט
קירוי חנייה באמצעות פרגולה מאלומיניום

איך לבחור את סוג הסוכך?

האם אנו מעוניינים בפרגולה אלומיניום חשמלית, פרגולה רגילה? ממש כשם שמשקיעים מחשבה ושיקולי עלות מול תועלת בהחלטות רכישה שונות לבית, כך גם התקנת הסוכך תהיה לרוב תלויה בין שני קצותיה של המשוואה (הפשטנית לעתים) של השקעה מול החזר, כאשר ככל שהעלות תהיה גבוהה יותר כך בדרך כלל גם האפקט המניעתי מנזקים יהיה יעיל יותר: כך, פתרונות הצללה לחנייה מאלומיניום או בטון למשל יהיו היעילות ביותר, גם אם כרוכות בעלויות גבוהות יחסית, ואילו חומרי הגלם הפשוטים יותר כמו עץ, פלסטיק או בד יהיו זולים יותר אך ההגנה שיביאו עימם תהיה מוגבלת.

כמובן שישנם יוצאי דופן, בהם למשל מקרים של התקנת הסוכך באופן עצמאי – אך זאת כמובן רק בתנאי שעובדים בצורה נכונה ומדויקת, החל משלב בחירת חומרי הגלם ועד לאחרון הפרטים בתכנון הקונסטרוקציה עצמו.

איך להוזיל את העלויות עוד יותר?

לא מסתפקים במשוואה הפשטנית של עלות מול תועלת? הנה כמה רעיונות יצירתיים שעשויים להיות לכם שימושיים ולחסוך לכם כסף רב:

  • חסכון במקום החנייה הפיזי: קורות בסיס צרות למשל, כך שלא יתפסו מקום רב לשכנים במקרה של חניון משותף.
  • שמירה על עקרונות בנייה קלה ככל האפשר: חומרי גלם קלים, ייצור החלקים מראש כך שיותקנו באופן פשוט, הקפדה על התקנה מהירה ומדויקת.
  • בחירה בחומרי גלם שעלות תחזוקתם מינימלית עד אפסית: כך למשל, פתרונות הצללה לחנייה מאלומיניום או מחומרי גלם עמידים אחרים עשויים להיראות במבט ראשון יקרים ולא משתלמים, אך אם לוקחים בחשבון את התחזוקה האפסית שהם דורשים, נתון זה בהחלט נכנס למשוואה ועשוי אף להפוך את הקערה על פיה, בטווח הרחוק.
הצללה לחניה- החלק האחרון במבנה

סוככים ופרגולות לחניה הם מכשירים המשמשים להגן על הרכב ונכסי החנייה מזג האוויר החזק ומאירועי מזג אוויר כגון סערות וספאם. הם נבנוים ממתכת מאלומיניום או ממתכת אחרת המספקת אבטחה נרחבת ואמינות לאורך זמן רב.

סוככים ופרגולות לחניה מספקים הגנה נכונה על הרכב ונכסי החנייה בזמן שרב על ידי הפחתת הפליטות והחום הנובע מהזזת האור הטבעי וכן מזג האוויר החזק ומאירועי מזג אוויר כגון סערות וספאם. הם ניתנים לכניסה אוטומטית או ידנית עם נגישות רחבה ואפשרות לבצע פעולות מרחוק.

סוככים ופרגולות לחניה מסיימים את מראה המבנה ומעניקים לו מראה יפה ואדיר יותר. הם ניתנים להתאים לצורכי האדם השונים באמצעות התאמה אישית לפי צורת המרכז החניונים ואת הצורך בנגישות ובניהול נכון של הרכב ונכסי החניונים. הם נכנסים לשימוש במגוון רחב של מבנים כגון חניונים ציבוריים, חניונים עסקיים וחניונים מעצמיים וניתנים להתאים לצורכי האדם השונים ולעזור לאחזקה של הרכב ואת נכסי החניונים בזמן שרב.
הם מספקים הגנה נכונה על הרכב ונכסי החניות מזג האוויר החזק ומאירועי מזג אוויר כגון סערות וספאם. הם ניתנים להתאים לצורכי האדם השונים באמצעות התאמה אישית לפי צורת המרכז החניה  ואת הצורך בנגישות ובניהול נכון של הרכב ונכסי החניות.

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 1 votes
Brand
unikit
Product
הצללת חנייה
Price
ILS 420
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן