פתרונות קירוי והצללה איכותיים

לוחות פוליקרבונט וסנטפים

קירוי איכותי לפרגולה במרפסת

סנטפים לפרגולות שומרים נגד גשם ושמש

. רבים מציבים פרגולות ואז מחפשים כיצד לקרות אותן עוד יותר, כי הן לא לגמרי עושות את העבודה. אנחנו כאן כדיי להציג לכם את הפתרון המושלם, שבוודאי שמעתם עליו אבל לא הבנתם לגמרי מה הוא – חומר הסנטף.

קירוי ובידוד לשימוש פרטי

חשוב לציין, לפני שנדבר על חומר זה במסגרת המטרה העיקרית שלו והיא קירוי ובידוד, כי יש לחומר הסנטף שימושים רבים ונפוצים בעולם הבניה והעיצוב וזאת היות והוא חומר כל כך דינאמי ויעיל. לכן, לא מפתיע כלל שנוכל לראות אותו ברבדים שונים בחיים וכאן כמובן נגלה לכם שהוא יכול להיות הפתרון המושלם לפרגולה או לבקתת הגינה שלכם.

פרגולה מעוצבת וקירוי סנטף

מהו הסנטף?

סנטף הוא חומר פולימרי, שאת יתרונותיו נראה במסגרת ייצור פריטים רבים, כמו דלתות. לרוב חומר זה יעוצב לכדי לוח בגוונים שונים, ואפילו בצורות שונות וזאת תודות לגמישות והדינאמיות שציינו לפני כן. את הלוח נהוג להציב במקומות ייעודיים לשם קירוי פרגולות או סככות שונות. אבל נשאלת השאלה, למה דווקא סנטף?

סנטף פריזמטי פוליקרבונט תכלת

בידוד ואטימות

אחד היתרונות המובהקים ביותר בשימוש בסנטף עבור קירוי הפרגולה שלנו זה העובדה שמדובר בחומר מבודד שלא יכול לעלות באש וגם העובדה כי הוא אוטם באופן נהדר את האזור המקורה ומונע כניס של מי גשם, נזילות ויצורים בלתי רצויים, כמו מזיקים. בעצם, הוא מעניק לנו את האפשרות ליהנות מהאזור החיצוני בבית, בלי שנדאג מלהירטב או בלי שנדאג מהתרחשות של תאונות.

מותחני התלייה של הפרגולה
התמודדות בקרינה

חשוב לדעת שהסנטף לא רק מסייע לנו ליהנות מהפרגולה שלנו בימי החורף הקרים והרטובים, אלא גם בקיץ. השמש הישראלית היא שמש יוקדת ושורפת מאד ולכן אנחנו לא סתם צריכים להשקיע בהרבה מאד הגנה מהשמש. חומר הסנטף משרת אותנו גם כאן, היות והוא נמצא בתור מגן מפני קרינת UV של השמש.

פרגולה מותאמת ומעוצבת ביפו
עמידות ותחזוקה

לבסוף, נראה כי התקנת חומר זה בפרגולה שלנו הוא בעצם צעד שישמש אותנו להרבה מאד שנים. משמע, מדובר בחומר מאד עמיד וירוק (שניתן למחזר), שלא נוטה לבלאי ולכן עושה את עבודתו נאמנה להרבה מאד שנים. בהתאם לכך נראה שגם לא נצטרך לדאוג לתקן אותו הרבה, או כלל, ובכך נחסוך לא מעט הוצאות.

פרגולה תלויה עם פרוז'קטור מתחת
קירוי והגנה לפרגולות

חומר הסנטף הוא חומר ייעודי לקירוי והגנה, לרוב של פרגולות מאלומיניום, אבל לא רק. נוכל לראות בשימוש נרחב בכל תעשיית הבנייה והייצור של מגוון חומרים וזאת היות והוא עושה את עבודתו נאמנה בכל הקשור לאיטום ובידוד נוזלים. לצד זה, הוא נמצא יעיל נגד קרינת השמש והוא אף משרת אותנו לשנים רבות אחרי הרכישה. את הסנטף נוכל להזמין בצורות שונות ובעיקר בצבעים שונים שתואמים את מטרת השימוש שלנו בו.

פרגולה לסגירה של החצר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן