ציפוי לדלת כניסה

ציר פיבוט דלתות-כניסה-כפולות

נדמה שציפוי לדלתות כניסה קיימות -פשוט מאפשר לנו להמשיך עם הדלת הנוכחית מבלי להחליף אותה – כך שאם משהו קרה לדלת, או אולי כבר “עבר זמנה” – במקום להחליף אותה, אפשר לעזור לה להמשיך עם ציפוי לדלת. זו טעות נפוצה! דלת שנמצאת במצב רעוע, ציפוי הדלת בציפוי דקורטיבי לא ישמור על מצב הדלת, אלא רק יסתיר את המראה החיצוני של הדלת בעוד הבעיה המכנית תחזור. מומלץ ביותר, עבור ביטחונכם, גם כשהעיצוב של הדלת הוא בעדיפות גבוהה, למען הגנה מקסימלית, יש להתקין דלת כניסה איכותית אצל ספק דלתות כניסה מקצועי.

עיצוב הציפוי של דלת הכניסה

דלת כניסה לבית הפרטי

ניתן להשפיע על עיצוב הדלת, על ידי החלה של ציפוי דלת כניסה – כך שהמראה שלה יכול להשתנות. אם לדוגמה יש דלת אלומיניום , אפשר לצפות אותה בחומר דמוי עץ – כך שיש תחושה של “עץ”, פר אקסלנס, אך זו עדיין דלת פלדלת. כך שאפשר ליהנות מהעיצוב שרוצים, גם אם החומר שמתחת לציפוי – שונה מהנראות החיצונית של הדלת.
למעשה, ניתן להגיד שחלק מהעניין של ציפוי דלתות כניסה – זה פשוט להשפיע על האווירה – הרי הדלת זה הדבר הראשון שנראה טרם ניכנס למרחב ישן או חדש, על כן זה דיי הרושם הראשוני מהמקום ויכול להשפיע על מצב הרוח בכניסה אליו.

סוגי ציפוי LOW-TECH

מה הם סוגי ציפויים לדלתות כניסה? ובכן, סוג ציפוי מסוים – הוא זה של המגנט, לפחות במצבים שמאפשר לצפות כך דלת – ואפילו של טפט. כך או כך – זו למעשה השפעה על העיצוב של הדלת, כך שאם רוצים להתחדש – אפשר פשוט לחדש את הנראות החיצונית שלה. ניתן להשפיע על המראה החיצוני של הדלת, על ידי ציפוי PVC אשר ניתן ליישם בעזרת בסיס מגנטי או הדבקה. כך שמצד אחד סוג מסוים של ציפוי לדלתות כניסה הוא זה של המגנט, שניתן למשוך אותו מהדלת כאשר רוצים – אם במקרה עוברים דירה ורוצים לקחת אתנו את העיצוב החיצוני לדלת – או אם פשוט גרים בדירה שלא רוצים לקבע את הנראות של הדלת לטווח הארוך – אפשר פשוט להגדיר בסיס מגנטי, לכל עיצוב שנרצה להושיב על הנראות החיצונית, על המעטה החיצוני של דלת הכניסה.
ואם אנחנו בהחלט יכולים להשפיע על הנראות החיצונית של הדלת כמידת רצוננו, כמו גם מרגיש לנו שכך אנחנו רוצים לעשות – הדבקת טפט על דלת היא סוג נוסף של ציפוי לדלתות כניסה – שמטרתו להחזיק לטווח הארוך, בעוד, כמובן, מגנט זהו סוג ציפוי לדלת כניסה שאמור להיות זמני ולהישלף כשרוצים.

ואם אנחנו בהחלט יכולים להשפיע על הנראות החיצונית של הדלת כמידת רצוננו, כמו גם מרגיש לנו שכך אנחנו רוצים לעשות – הדבקת טפט על דלת היא סוג נוסף של ציפוי לדלתות כניסה – שמטרתו להחזיק לטווח הארוך, בעוד, כמובן, מגנט זהו סוג ציפוי לדלת כניסה שאמור להיות זמני ולהישלף כשרוצים.

אלו הם סוגי הציפויים לדלתות הכניסה שנרצה לפרט כאן – אלא כמובן, שזה לא מעיד הרבה על האפשרויות הרבות שעומדות בפני אנשים שרוצים להביא חידוש לדלתות הכניסה שלהם. הפתרון במקרה זה – הוא פשוט להיות יצירתיים. הבאנו דוגמה בפסקאות הקודמות על ציפוי דלת כניסה מסוג פלדלת, אשר ציפו אותה למעשה במעטה של עץ, או חומר דמוי עץ, כך שהיא הניבה מראה כפרי או “עצי”, פשוט – על אף שזו לא הייתה דלת שהמבנה שלה היה עשוי מעץ, לאור כך שהיא נחשבת דלת פלדה. על כן, האפשרויות הן כדלקמן – לבחור איך וכיצד רוצים שהעיצוב החיצוני של הדלת ייראה – ופשוט להחליט שזה העיצוב שרוצים. בין אם זו איזושהי טקסטורה מיוחדת, צבעים ואפילו מרקם חלק – וכן הלאה אפשרויות זמינות בבית העסק בו מבקשים ליצור את העיצוב החיצוני לדלת, ובוחרים כיצד יותקן סוג הציפוי לדלתות הכניסה, שמבקשים, ועל פי כן – זהו פחות או יותר כל התהליך כולו. מה שנשאר זה כאמור להיסגר על עיצוב ולבחור באם זה מיועד לטווח הקצר או הארוך, אם זה כלל משנה – ולהחיל את הציפוי לדלת הכניסה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
דלתות נוספות:
דלת הזזה לחדר ילדים
דלתות הזזה

דלת הזזה דלתות הזזה בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד לחסכון במקום ולגמישות בעיצוב הכולל מערכת קירות ודלתות מעוצבים. פתרונות לחדרי ארונות, חדרי ילדים, משרדים, מרפאות, מקלחות ושירותים,

קיר זכוכית בלגי
מחיצות זכוכית למשרדים

מחיצות זכוכית מחיצות זכוכית למשרדים המשלבות קירות זכוכית ממגוון סוגים ( זכוכית טריפלקס, זכוכית עם בידוד אקוסטי, זכוכית חלבית, הדפסה או חריטה ), עם ניסיון

דלתות פנים בעיצוב מודרני איטלקי
דלתות פנים

דלתות פנים לפניכם מגוון רחב של דלתות מעוצבות מהיפות בישראל. אפשרות חדשה לעיצוב בקו חדיש ומודרני. דלתות מעוצבות למראה מתוחכם, מתקדם ונקי.  כאן מתחת, תוכלו

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן