קירוי פוליקרבונט לפרגולות

לוחות סנטף ופוליקרבונט שונים

פרגולה מעוצבת וקירוי סנטף

פרגולה חשמלית והבחירה שלכם

 בלי שהוא יהיה קורבן לבלאי מהיר ותחזוקה שוטפת. קירוי הפוליקרבונט הוא השקעה כדאית מאד. אבל, לפני שנבצע רכישה, חשוב לדעת ממה מורכב המחיר הסופי.

מחיר הסנטף

אמנם מחיר הסנטף נשמע כמו רכיב תמחור מאד פשוט, אבל בעצם חשוב לדעת שבמסגרת הרכישה ישנם מספר אלמנטים חשובים שצריך לקחת בחשבון וזאת על מנת שלא נשלם יתר על המידה, וגם על מנת שנוודא שיש לנו אחריות וכמובן מוצר איכותי. אז בואו נלמד על מה נשלם כשנזמין קירוי העשוי פוליקרבונט.

דירת גן בתל אביב עם פרגולה

מחיר החומר

קירוי פוליקרבונט  מגיע במגוון של מוצרים כמו דפלון, קומפקט או סנטף אשר לרוב מגיע בצורת לוח גלי העשוי מחומר פולימרי, שמאד עמיד בפני קרינת שמש ונזילות שונות, מה שהופך אותו לחומר הקירוי הטוב ביותר בשוק. בהתאם לכך, כשנבוא לרכוש את החומר עבור הפרגולה שלנו, חשוב לקחת בחשבון את האזור שבו נרצה להקים קירוי . משמע, אנחנו נשלם עבור החומר פר מ”ר.
העובי של החומר עצמו גם יכול להשפיע על המחיר שנשלם, אך חשוב לדעת שלא תמיד רלוונטי לנו לרכוש מוצר עבה. משמע, אם נלך על עובי קלאסי של עד 10 מ”מ, נשלם בערך עד 50 ₪ עבור החומר, כפול כמות ה-מ”ר.

קירוי פוליקרבונט לפרגולה

התקנה

לצד המחיר עבור החומר עצמו, לא נוכל לשכוח את אלמנט ההתקנה. ההתקנה עצמה מאד קשורה בגודל האזור שעליו אנחנו מדברים. משמע, לצד המחיר בעבור מ”ר שנשלם, נשלם גם עלות התקנה עבור מ”ר. שימו לב, כי אם בחרנו להתקין את הקירוי עם שירותי יצרן הקירוי פוליקרבונט שלנו, הוא יכול להתחשב בנו ולהוזיל לנו את המחיר פר מ”ר, ככל שיש יותר גודל.

פרגולת עץ מאלומיניום
מקרים מיוחדים

אז כפי שהבנתם עד כה, מחירו של קירוי פוליקרבונט לא בהכרח יהיה מאד יקר ואפילו לא בהכרח נשלם עבור צבעים מיוחדים. אבל ישנם אלמנטים שכלולים בהתקנה והשינוע של החומר אלינו, שעלולים שלהשפיע על המחיר עצמו, בלי קשר לחומר.
מקרים אלו יכולים לכלול את הצורך בהתקנה עם שיפוע (חשוב מאד להתריע על כך לפני לחברה המתקינה), כמו גם אזור הקירוי עצמו. משמע, לא בהכרח האזור בו אמור להיות מותקן הקירוי של הפרגולה יהיה מאד נגיש או נוח. הדבר יצריך את המתקין לבוא מוכן יתר על המידה ואף לבצע עבודה נוספת, שבהתקנה רגילה לא היה בה צורך.

דנפלון-על-פרגולה
מקרים מיוחדים

חומר הפוליקרבונט הוא חומר קירוי כמעין פלא, לכל אלו שדורשים פתרונות קירוי והצללה מעולים. כשנבוא לבצע רכישה, ניקח בחשבון את כמות ה-מ”ר שצריך קירוי, ביחס לעובי לוח דנפלון,  סנטף, קומפקט ועוד. למחיר זה נוסיף את המחיר בעבור שירותי ההתקנה, ביחס לכמות ה-מ”ר הקיימים, וכמובן את מידת נוחות הגישה עבור המתקינים.

קומפקט-על-פרגולה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן