unikit פרגולות אלומיניום לוגו

חיפוי קיר דקורטיבי

הטרנדים החמים של 2021

2020 מתקרבת במהירות ומביאה שלל חומרים וטרנדים חדשים של עיצוב פנים וחוץ. אם אתם מחפשים רעיונות לעיצוב פנים, הנה כמה מגמות ומוצרים חדשים שאספנו בעבורכם, בכדי שתכירו את הטרנדים ומוצרי העיצוב החמים של 2020.

מחיצות-שקופות-לחלל-אופן-ספייס

אשליות אופטיות

השנה נראה קירות רבים מעוצבים בחיפויים המעניקים אשליה אופטית ויזואלית למביט בהם. חיפויים מסוגים שונים יכולים לבצע משימה זאת. טפט, מדבקות קיר, פסיפס ומשיכות מרית מעוצבות. טרנד העיצוב האשלייתי הוא רעיון שממשיך להתפתח ולאט גם ליצור עיצובי שמחזיקים שנים. השימוש בציפוי קירות ויזואלי מתאפשר ליישום על כל סוג קיר, בזכות טכנולוגיות חדישות היוצרות חומרים שמתאימים לחוץ ופנים ואף למים, כמו חדרי אמבטיה ובריכות.

מדבקות קיר עם אפקט תלת מימד

קירות מסדרון בחיפוי אריחים

אשליה אופטית בעזרת מדבקות קיר מינימליסטיות

עיצוב אלגנטי

מעצבים רבים כיום, הולכים אל כיוון עיצובי של מראה אלגנטי ונקי. דוגמאות של חדרים מעוטרים בקירות בחיפוי אריחים עתיקים, או עיצוב כפרי עדין. בנוסף, רבים מבקשים להיות אלגנטיים אך עדיין מודרניים. לכן, שילובים ופיוז'ן בין סגנונות מסורתיים לחדשים, יוצרים אפקטים מעניינים בשמירה על קו עיצוב סולידי ומרשים כאחד.

אריחי קרמיקה מודפסים

מחיצות רצפה - תקרה

מחיצות רצפה תקרה במקום קירות הפכו להצהרה של מעצבים רבים ברחבי העולם בשנה זאת. השימוש במחיצות לחלוקת חללי פנים, כפי שלרב מתבצע במשרדים ומבנים גדולים, יוצר שפה חדשה של עיצוב. דלתות פנים ומחיצות ניידות הנעות על מסילות, יוצרים גמישות ארגונית ועיצוב יוקרתי בו זמנית. מחיצות דקורטיביות קיימות במגוון מאוד רחב של צבעים ומחומרי גלם שונים, כך שהרעיון העיצובי יכול להתממש בעזרת אחד מדגמי המחיצות לבטח. עם זאת, לעיצוב סולידי בגווני שחור לבן ושקוף או שקוף למחצה, מעניק עיצוב אלגנטי ויוקרתי ברמה חדשה. הרבה מעבר לקירות הצבועים שהיינו רגילים אליהם.

מחיצות רצפה תקרה ניידות למשרד

מינימליזם

חלק מהמעצבים והמתכננים יחפשו אלמנטים בולטים מושכי עין, העיצוב המינימליסטי חוזר ובגדול, עיצוב במחיצות הממשיכות את קו החלל הפתוח, במראה שקוף המעניק מרחב ושקיפות מלאה לסביבה. חברות ומשרדים המחפשות ליצור אווירה פתוחה במשרד יעזרו במחיצות רצפה תקרה ויעניקו גם עיצוב מינימאלי בבחירה במחיצה הצבע והגוון הרצוי, בנוסף ליצירה של חלל משתנה ונייד שיתאים לצרכי הפעילות השוטפת. להעניק למשרד הרגשה של בית ושקט היא מטרה למעצבי חללים מסוג זה, שכן, ליצור שילוב בין מקום שנעים להיות בו ואף להישאר בו שעות רבות כמקום עבודה, מחזק את התחושה של שייכות העובד ומטשטש את הגבולות בין בית למשרד.

מחיצות רצפה תקרה למשרד

חיפוי קירות מתמונות מותאמות אישית

החזרה אל היחיד. פנימה אל המעגל הקרוב, היא טרנד בשנה זאת. בעיקר בעיצוב בתים או משרדים משפחתיים. טכנולוגיות חדשות איפשרו להגיע לרמות גבוהות של איכות הדפסת תמונה, ברמה שיכולה לכסות קירות שלמים בפסיפס תמונות מותאמות אישית, ללא איבוד איכות תמונה. גימור של אריחים מעניק לטרנד זה את המראה המיוחד והיוקרתי שיש לקירות המצופים בפסיפס, זאת על ידי הדבקה של מדבקות קיר חדישות שנועדו ליצירת עיצובים מרשימים.

מדבקות קיר לקיר האמבטיה

עיצובים של מעצבים

ציירים ומעצבים מכל העולם, נכנסו בשנת 2020 אל תוך תעשיית עיצוב הפנים וגם עיצוב חוץ. שילוב של אמנים ביצירות של קולקציות חיפוי קירות, המיוצרות בעיצובים וציורים של אמנים מהשורה הראשונה, נותן לכל אחד את היכולת לעצוב את החלל האישי שלו בחיפוי קיר רב גוני תוצרת של אמנים. הלבשה של קיר בקונספט שאמן מייצר לשם קולקציה, מביאה את הרעיון של האמנות לתוך חללים יומיים ומעניק השראה ואזור נעים לשהייה, אך כזה שניתן להתקנה בקלות גם באופן עצמי.

מדבקות קיר

עיצוב מקסימלי

על אף שמגמת המינימליזם היא לרב הקו הנבחר, קיים גם זרם נגדי הבוחר בעיצוב מקסימלי. שימוש באלמנטים המשדרים יוקרה עילית, צבעי זהב, פנינה וכסף, הם צבעים הלוקחים חלק בעיצובים שכאלו. אפילו חיפוי קירות במראה של עור, נהפך למוצר בחיפוש על ידי מעצבים. מבנים גדולים שנועדו ליצור רושם, כמו היכלים, בתי מלון ומשרדי חברה ראשיים, לא יהססו להשתמש בקילומטרים של חומר לחיפוי קירות פנים וקירות חוץ. משטחי אלומיניום ומחיצות הנפרשים לאורך ולרוחבי המבנים, יצירה של קווים נקיים ונמשכים המעוטרים בחיפויים זוהרים, תאורות, וצבעים עזים.

עיצוב קיר סלון טלוויזיה יוקרתי

עיצוב בשחור ולבן

שחור ולבן הם ההתחלה של כל רעיון עיצובי. עם זאת שהם הצבעים הכי מנוגדים, השילוב בין שחורים ללבנים יוצר שפת עיצוב מדויקת ומהנה.. קיימים אינספור אפשרויות לעיצוב בשחור ולבן, טקסטורות , צבעים, צורות ומרקמים.

קיר טלוויזיה מעוצב 2019 2020

דפוסים גאומטריים

תוכלו למצוא דפוסים גיאומטריים בכל דבר ובכל מקום. עד כדי כך ששימוש בדפוסים גאומטריים בקלות יכול להיות מוגזם. זו הסיבה שהחיפוש אחר עיצוב מקורי בדפוסים גאומטריים, הפך להיות ניווט בסבך של מוצרים זהים. . זו הסיבה שהכנו את קו הפסיפס המיוצר כמדבקות קיר באריחים, כשחלק מהקולקציה הנרחבת שלנו, מציע דגמים של דפוסים גאומטריים מורכבים ומרהיבים. בכל אזור בבית בו אתם רוצים שהתבנית הגיאומטרית תצהיר הצהרה נועזת, קיר דקורטיבי בחדרי אמבטיה למשל, אריחי אמבטיה גיאומטריים, או קיר גיאומטרי במטבח, הכל עניין של החלום שלכם.

אריחי פסיפס עם תמונה אישית

עיצוב פנים ירוק אקולוגי

מגמה חזקה זאת, היא מגמה חדשה המשלבת עיצוב ואלמנטים טבעיים באופן שנחשב בר קיימא. הרבה רוצים בית מסוגנן, ולשלב בתוכו אלמנטים מהסביבה. עץ ממוחזר יכול לשמש למחיצות, קלתות, ריהוט וחיפוי קירות דקורטיבי. האווירה האורגנית של החלל שלכם, יכולה לקדם בית ידידותי לסביבה אך עדיין עם עיצוב נקי, מרשים ואלגנטי. בשנת 2020 הכל יהיה קשור לחזרה לטבע. חדרי שינה וחדרי אמבטיה הנוצרים באמצעות אלמנטים ממוחזרים הכוללים קרטון, פולימרים ועץ.

עיצוב משרד אקולוגי

דוגמאות פרחוניות

דוגמאות פרחים קיימות כבר זמן רב, אבל יש הבדל גדול בין עיצוב הפנים הפרחוני של היום לעומת מה שתרגלנו לראות אצל בתי הסבים והסבתות שלנו. מגמות דפוסי הפרחים כיום נוצרים בגדלים שונים ובדפוסי צבע מגוונים. צבעים מלאי חיים שיגרמו לקירות שלכם להיות מוקד החדרבנוסף, הקלות של ההתקנה מביאה את המוצרים האלה בהנחות משמעותיות נכיוון שעלויות ההתנה יכולות להיחסך למי שמעוניין בכך.

פסיפס תמונות נקודות פרחוניות

השנה נראית די מסוגננת, עם צבעים עזים, עיצוב בר-קיימא ואלגנטיות יוקרתית ועכשווית. השנה נהיה אחד עם הטבע, נרגע ונתמלא בהשראה בעת העבודה במשרד. מוצרי עיצוב פנים מומלץ ורעיונות לקראת השנה החדשה כדי שנוכל בעזרתם להגשים את החלומות שלכם צרו קשר:

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 1 votes
Brand
יוניקיט
Product
אריחים מצוירים
Price
ILS 29.90
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן