קצת הסברים על פרגולות אלומיניום

מה מאפיין את הלקוחות שלנו? שהם לא רק מרוצים עד הגג אלא מרוצים בעיקר ממנו- גג אלומיניום איכותי ובטיחותי.

יותר מ 1600 לקוחות- ומספרם גדל בהתמדה- לקוחות לא טועים. הם הפכו ללקוחות לאחר שבחנו ושקלו חלופות. בחירתם לצרוך את מוצריה של חברת יוניקיט הייתה בחירה מושכלת. הם שיעידו. הם שיגידו. רבים מהם הזמינו פרגולות אלומיניום, וחלקם רכשו גם מוצרים אחרים מחומר זה- גדרות, מדרגות, מעקות ועוד.

בחירה בפרגולות אלומיניום היא תוצאה טבעית ומתבקשת משקלול המאפיינים והתכונות של פרגולה עשויה מחומר זה:

פרגולת מתכת אלומיניום מחירים

10 נקודות חשובות על פרגולות האלומיניום

  1. ריבוי פרופילים מאלומיניום מאפשר מגוון עשיר של פרגולות מסגנונות שונים בעיצובים שונים.
  2. החוזק של פרגולה אלומיניום רב ומשקלה קל.
  3. ניתן ליצור מפתחים גדולים ללא תמיכת קורות (רגליים) ולחיזוקים מורכבים הנדרשים, לדוגמה, בפרגולה עשויה מעץ כבד.
  4. היא מהווה אמצעי הצללה מיטבי מעצם היכולת לשלוט על כמות האור והאוויר הנכנסים מבעד לה.
  5. פרגולה חשמלית ממקסמת את האפשרות ליהנות מהכתוב בסעיף הקודם…
  6. פרגולה אלומיניום דמויית עץ משלבת את החוסן והעמידות של האלומיניום עם המראה הטבעי, החם והביתי של העץ.
  7. תקופת האחריות הממושכת הניתנת ללקוח מעידה על ביטחונה של החברה בהישארותה בצורתה הראשונית ובחזותה המלוטשת גם לאחר שנים רבות.
  8. אין צורך בתחזוקה וממילא נחסכים זמן וכסף.
  9. פרגולות אלומיניום משמשות גם לסגירות חורף ובכך מאפשרות לנצל את המתחם באופן מיטבי (נתון חשוב ביותר כשמדובר לדוגמה בבתי קפה ובמסעדות). גם האפשרות לשלוט על שיעור ההצללה מהווה יתרון גדול בקיץ, כך שפרגולה זו נותנת מענה לכל ימות השנה.

10.כמו לקוחות רבים לפניכם, גם אתם תוכלו ליהנות מהמקצועיות, מהניסיון ומשירות לקוחות שרואה את טובת הלקוח בראש מעייניו.

פרגולה אלומיניום בגוון RAL 7035
פרגולה אלומיניום בגוון RAL 9007

תמורה מלאה למחיר

אף שמדובר בפרגולה יקרה יחסית לפרגולות העשויים מחומרים אחרים, התועלת שלה ברורה. בחינת כדאיות רכישתה מעלה כי העלות שלה סבירה ביותר, שהרי פרגולה עשויה להפוך את מרפסת הבית לעוד מתחם המהווה חלק בלתי נפרד ממנו, מקום שבו אפשר לבלות זמן איכות, להירגע, לארח, לשחק (שאלו את הילדים) ועוד. ניתן לאחסן בה חפצים שונים בארונות שמוצבים בפינותיה, כך שעדיין נותר מרחב פנוי גדול מספיק לשימושים השונים שמייעדים לה הדיירים.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון

עולים על הגג

גג אלומיניום הופך את הפרגולה למחסה מצוין, אבל הוספת סגירות בצדדים משדרגת אותה והופכת אותה, הלכה למעשה, לחדר נוסף בבית אף שהיא מצויה מחוץ לו. בנוסף, אפשר לנצל את יתרונות החומר ואת החזות העיצובית המרהיבה ואת הגימור המלוטש שלו ליצירת גדר מחוץ לבית ומעקות ומדרגות  בתוכו. פתרוןן נוסף מאלומיניום הניתן ליישם עלן הגג הוא רעפי גג סולארי המולבשים על הרעפים הקיימים ומאפשרים ליצור מערכת סולארית במראה המשתלב עם גג הבית ונראה נפלא.

מה חושבים על זה הזוגות הצעירים?

זוגות צעירים מרבים לעצב את ביתם בריהוט עשוי מאלומיניום. הוא משדר קו נקי, מינימלי, אלגנטי ומודרני ( לא בכדי משמשות כאן שלוש מלים לועזיות לתיאורו, מה שמעיד על הקוסמופוליטיות של החומר הזה והשימוש חובק העולם בחומר זה…). חוסנו עשוי להעיד על סרבול לכאורה אלא שאלומיניום, על אף קשיחותו, הוא חומר שניתן לעצב ממנו כל צורה שרוצים. מבחינה זו הוא גמיש ביותר.

זמן לסיכומים

פרגולה אלומיניום משדרת יוקרה, ועם זאת, כאשר חזותה היא דמויית עץ וצבעה כעין העץ, מתקיימת בה אחדות הניגודים, והמוצר המוגמר משלב את איכויות האלומיניום עם חמימותו הכפרית של העץ, ובכך היוקרה וההידור אינם מנקרות עיניים אלא חוברים ליצירת פרגולה כלילת שלמות ויפה.

חברתנו תשמח לסייע לכם לבחור את הפרגולה המתאימה לכם ביותר. המקצועיות והניסיון, השאיפה לשלמות והשגתה, ההבנה כי הלקוח הוא הנכס החשוב ביותר של החברה וההצדקה לקיומה- כל אלה באים לידי ביטוי במוצר המוגמר ובהתקנתו המושלמת.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן