קרמיקה למטבחים ואמבטיות.
Creating your Vision.

חיפוי קיר
לעיצוב מיוחד

אריחי קרמיקה למטבח ואמבטיה עשויים מחומר הוא אחד מחומרי הייצור העתיקים ביותר בתולדות האנושות. קרמיקה הוא למעשה תרכובת של כמה חומרים שונים. החומר לרוב אינו מוליך חשמל, ולרוב שומר על צורתו. הסיבה שמשתמשים בחומר זה לטובת שימושו בחדרי אמבטיה ומטבח, היא שהם יכולים להגיע עם עמידות בפני מים ושחיקה. 

עמידות במים

אריחים עמידים במים ולחות גבוהה

עמידות באש

חומר מתקדם מעכב בעירה

עמידות בחומרי ניקוי

ניתן לניקוי בחומרי ניקוי רגילים

צפו בקולקציות שלנו

טקסטורות

משחק בין גוונים כהים ובהירים של צבעים זה הקו המנחה לקולקציה זאת.  האריחים בצורות גאומטריות לא צפויות. פסיפס אריחים היוצרים אפקט שלא ניתן לשחזר עם חומר אחר.

Essential

פסיפס אריחים מדגמי Essential . משלבים מרקמים בלעדיים, עם הניקיון של הצבע הלבן כקו הקולקציה. נגיעות של צבעוניות, בהירות ואפקטים עדינים של מריחת מרית המעניקים אפשק ויזואלי תלת מימדי על גבי הקיר.

B - Collection

קולקציית קרמיקה השואבת השראה מאריחים עתיקים, אריחים ארמנים ואריחי קרמיקה מצוירים. אך כמו בכל הדגמים שלנו, כל דגם מעוצב במקוריות ויצירתיות ייחודית.

פסיפס מדבקות קיר מתמונות

עיצוב קירות בתמונות אישיות או מהקטלוג שלנו, עם תמונות אמנותיות של אמנים בלעדיים לקולקציית מדבקות הקיר. ליצירת אווירה ועיצוב על קירות כל סוגי החדרים.

חידושים
בקרמיקה

עקב כך שרבים מאיתנו התרגלנו לראות כחלק מהותי אריחי קרמיקה למטבח ואמבטיה, אנחנו למעשה יכולים להחזיק איזושהי ציפייה שבחדר האמבטיה שלנו יהיו למעשה אריחי קרמיקה. העניין הוא, שהם יכולים להיות מאוד שבירים, ופגיעים לאי אילו תופעות. שזה בסדר, אין בכך כל נורא. 

החידוש על כך הוא אריחי קרמיקה, שיכולים להיות עשויים דווקא מחומר שאינו פגיע לאותן תופעות, כמו פולימרים. שזו טכנולוגיה שמאפשרת גם כן עמידות בפני רטיבות, כמו גם בפני חום – כך שבמקרה זה גם מעכב בעירה. 

כמובן, שגם קרמיקה רגילה, באופן טבעי אמורה להיות עמידה לבעירה, עקב כך שיש לה טמפרטורת רתיכה (ריתוך) גבוהה.

סטייל
בחיפוי קרמיקה

העניין עם קרמיקה הוא שיש לה מהות עיצובית מסוימת, שאנשים היו רוצים לאפיין בדירתם. יש חוויה מסוימת, סטייל עיצובי שאפשר להקנות על ידי סוג זה של אריחי קרמיקה שונים.

 

למעשה, העניין הוא שבמקומות כמו חדרי אמבטיה ומטבח, יש סבירות גבוהה לנתזי מים – לכן אנחנו רוצים לוודא שאריחי הקרמיקה יהיו אלו שיכולים להתמודד עם כמות כזאת של רטיבות. לכן בשפה העיצובית יש בקשה להשתמש בחומרים, כגון אלו, שיכולים לעבוד עם הנ”ל. 

 

את אריחי הקרמיקה של יוניקיט, ניתן גם להדביק – אריח-אריח, על גבי הקיר. בכך אפשר ליצור התאמה עיצובית לקיר, על ידי חיפויי הקיר המדוברים. אריחי הקרמיקה ניתנים להדבקה על פני הקיר, כך שניתן יהיה לייצר שלל עיצובים של אריחי קרמיקה, ולהדביקם באופן שמחמיא רבות לעיצוב הקיים, או להשתמש בהם כדי לגלם קו עיצובי חדש ומחדש להפליא. 

 

צרו קשר
התאמה אישית
הדפסה על קרמיקה

אריחים, באופן מסורתי מגיעים עם דוגמאות וצבעים שונים שניתן לגוון בהם, באופן טבעי, שכן מי שמכין אותם יכול לייצר אותם לטעמו. אריחי הקרמיקה של יוניקיט מראש מגיעים עם האפשרות הרבה להתאמה אישית – כך שניתן להדפיס מספר רב ואף בלתי מוגבל של תבניות גרפיות ועיצובים. החידוש באריחי הקרמיקה של יוניקיט, היא שההדפסה היא כאמור לא על גבי חומר הקרמיקה עצמו, אלא על פני הפולימרים הנמצאים בשימוש באריחים אלו – לכן איכות ההדפסה עליהם יכולה היות איכותית להפליא.

התאמה אישית מתמונות אריחים
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן